וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק קורנית מאפשרת ליצרני האופנה לממש את החדשנות"

5.4.2022 / 11:19

קורנית דיגיטל חושפת השבוע בפעם הראשונה את החיבור בין עיצוב, טכנולוגיה ואופנה בת קיימא. המנכ"ל רונן סמואל: "ככל שעולמות העיצוב, הטכנולוגיה והאופנה מתמזגים, נוצרת כעת הזדמנות אדירה"

קורנית דיגיטל (NASDAQ:KRNT) מובילה עולמית בתחום אופנה דיגיטלית וייצור טקסטיל בר-קיימא לפי דרישה, חושפת השבוע בפעם הראשונה את החיבור בין עיצוב, טכנולוגיה ואופנה ברת קיימא, במסגרת שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022 (3-6 באפריל), המאפשר שיכתוב מחדש של כללי האופנה והטקסטיל. באירוע פורץ הדרך יחשפו קולקציות ססגוניות, ובנוסף מציגה החברה טכנולוגיה מהפכנית המאפשרת ייצור המוני בצורה דיגיטלית.

האירוע מושך מעצבים, קמעונאים, מותגים, יצרנים ושחקנים מובילים בשוק האי-קומרס מרחבי העולם - וגם משקיעים ועיתונאים.

רונן סמואל. אדוארד שטרן,
רונן סמואל/אדוארד שטרן

במסגרת אירועי השבוע, נחשפת בפעם הראשונה טכנולוגיית הייצור ההמוני המהפכנית של קורנית אשר משנה את כללי המשחק ונותנת מענה ישיר למגמות השוק בעידן הפוסט קורונה בו יש האצה של ייעול שרשראות האספקה ומעבר לייצור קרוב ללקוח (near-shoring).

מערכת "קורנית אפולו", הנחשפת לראשונה, מבוססת על טכנולוגיית MAX המוכחת של החברה ומציעה את האיכות הקמעונאית הגבוהה ביותר בשילוב בקרת אוטומציה מלאה ותהליכי ייבוש חכמים ומובנים (אינטגרטיבים) של חברת טסומה הגרמנית, שנרכשה לאחרונה על-ידי קורנית. פתרון זה מבוסס על מערכת דיגיטלית חד שלבית מקיפה ומשוכללת ביותר מקצה לקצה המותאמת לייצור המוני בריצות הדפסה קצרות ובינוניות ב- nearshore. פתרון זה מציע עלות-בעלות-כוללת אופטימלית ושיעור תפוקה גבוה ביותר למפעיל. הביצועים של טכנולוגיה זו עולים באופן משמעותי על אלה של screen printing ושל תהליכים אנלוגיים אחרים. עם בטאות ראשונות לטכנולוגיה כבר במחצית השנייה של 2022, המערכת תושק באמצע 2023.

מערכת הייצור DTG"קורנית אטלס מקס פולי" נחשפה אף היא השבוע. המערכת מציעה פתרון דקורטיבי דיגיטלי ראשון מסוגו לייצור בגדי פוליאסטר ובדי פוליאסטר מעורבים בנפחים גדולים. כ-16% מכמות הטי-שירטים המיוצרים גלובאלית בשנה מיוצרים מבדי פוליאסטר, המהווה את הקטגוריה השניה בגודלה. ההתקרבות בין שווקי האופנה ובגדי הספורט, כתוצאה מהרגלי צריכה שהואצו בעקבות הקורונה, חשפה פוטנציאל משמעותי לייצור אופנה באמצעות שימוש פוליאסטר.

Kornit Atlas MAX Poly יוצרת אפשרויות חדשות בתעשיה בה שחור ואפור היו הנורמה. בפעם הראשונה, שוק ומותגי בגדי הספורט יכולים להציע מגוון רחב של עיצובים צבעוניים כדי להוסיף חיים ועיצובים חדשים. סטנדרט איכות זה לא התאפשר בתחום הפוליאסטר עד לאחרונה והוא מבוסס על טכנולוגיית ה- MAX של קורנית. הפיתרון משלב את יישומי ה- XDi של קורנית ליצירת מגוון אפקטים רבגוניים ושילובים אינסופיים המדמים מראה של רקמה, מראה של ויניל בצפיפות גבוהה, העברות רשת והדמיה תלת מימדית. אפליקציית ה-XDi מאפשרת לממש אינסוף עיצובים ויצירתיות מקסימלית בפוליאסטר ומציגה חדשנות מאין כמוה לשוק ומותגי בגדי הספורט לשעות הפנאי. מוצר זה, שיושק החל מהרבעון השני לשנת 2022, הוא התוספת החדשה ביותר לקבוצת מוצרי MAX של קורנית. הוא מסיר את המכשולים המיוחסים לייצור בגדי פוליאסטר ומבטיח עמידה גבוהה בסטנדרטים של איכות ועמידות, תוך קביעת רף ליצירתיות ופרודוקטיביות.

"לשחרר את רוח היצירתיות"

שבוע האופנה קורנית מספק חווית מסלול מרגשת בהפקתו ובניצוחו של המפיק, הבמאי, אייקון האופנה והיזם העולמי מוטי רייף. שבוע זה נערך לאחר אירועי קורנית מוצלחים שהתקיימו במהלך 2021 בלוס אנג'לס, ניו יורק, מילאנו ותל-אביב - שם הוצג החופש היצירתי הקשור במימוש אופנה ברת קיימא ועל פי דרישה. בשבוע האופנה "קורנית תל אביב 2022" יוצגו על מסלולי האופנה קולקציות מרתקות של המעצבים הבולטים בישראל, שנוצרו במספר שבועות בלבד, שלא כמו תהליכי ייצור אופנה וטקסטיל טיפוסיים הנמשכים על פני יותר מששה חודשים.

האירוע מציג את המערך המגוון והכוללני ביותר של מעצבים, דוגמנים/ות והדפסה על בגדים במגוון רחב של חומרים. הקולקציות ממחישות את החופש מהמגבלות המאפיינותאת תהליכי הייצור המסורתיים הנחשבים לבלתי יעילים, יקרים ובזבזניים וכן מזמני האספקה הממושכים ומגבלות שרשרת האספקה. שיטת הייצור על פי דרישה מאפשרת את היצירה של הקולקציות היצירתיות ביותר.

רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל, אמר לקראת שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022: "רק קורנית מאפשרת ליצרני האופנה ומוצרי הטקסטיל לממש את החדשנות בתחום באופן מעשי, לשחרר את הרוח היצירתית שלהם ולקדם אופנה שמעצימה גיוון וביטוי עצמי באמצעות שילוב של עיצוב, טכנולוגיה ויכולת תכנון וייצור של אופנה בת קיימא. תעשיית האופנה והטקסטיל נמצאת בנקודת מפנה קריטית. ככל שעולמות העיצוב, הטכנולוגיה והאופנה מתמזגים, נוצרת כעת הזדמנות אדירה. קורנית מגדירה מחדש את הכללים לעולם האופנה והיום אנו מציגים טכנולוגיה מהפכנית לייצור אופנה המוני המספקת אלטרנטיבה לייצור בטכנולוגיות מיושנות, אנלוגיות ומזהמות. בזמן שתעשיית האופנה והטקסטיל מתחילה לפעול למיזוג העולם הפיזי והווירטואלי, אנו מחויבים לאפשר ללקוחות שלנו להרחיב את גבולות היצירתיות שלהם. בחיבור הווירטואלי לפיזי, אנו מניעים עולם בו כמעט הכול אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully