וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית חדשה ל-SATIVUS TECH: טל וילק-גלזר. משה בר סימן טוב עוזב

5.4.2022 / 11:33

וילק- גלזר, מנכ"לית זעפרן טק, מונתה לתפקיד מנכ"לית ודירקטורית בחברת האם. משה בר סימן טוב עוזב את דירקטוריון Sativus Tech לאחר שמונה למשנה למנכ"ל כלל ביטוח

חברת Sativus Tech (OTC: SATT), חברת אגריטק (AgTech) העוסקת בפיתוח פרוטוקולי גידול של צמחים מורכבים כמו זעפרן באמצעות חקלאות ורטיקלית מדייקת מתקדמת, המיועדים לתעשיית הפארמה ותוספי תזונה, הודיעה היום כי טל וילק-גלזר מונתה למנכ"לית החברה. וילק-גלזר תצטרף גם היא לדירקטוריון החברה בתפקיד דירקטורית. בנוסף, משה בר סימן טוב, לשעבר מנכ"ל משרד הבריאות, הודיע לאחרונה על עזיבתו לאחר שמונה למשנה למנכ"ל כלל ביטוח. בר סימן טוב הוביל את דיוני האסטרטגיה של Sativus Tech ולקח חלק חשוב בגיבוש אסטרטגיית החברה בתחום התרופות ותוספי המזון. כמו כן, בימים אלה עוזבת את דירקטוריון החברה גם איריס גינזבורג לטובת מילוי תפקיד אחר.

טל וילק-גלזר, מנכל"ית זעפרן טק ו- Sativus Tech ציינה כי: " Sativus Tech נמצאת בחזית של אחת מפריצות הדרך החדשניות ביותר בתחום ה-חקלאות המתקדמת. מציאת פתרון ליבולים מורכבים בחקלאות ורטיקלית הינו חשוב מאוד לקהילה העולמית המחפשת כל העת חלופות בנות קיימה לחקלאות המסורתית, וצמאה לחומרי גלם טבעיים ואיכותיים לתעשיית התרופות ותוספי המזון. לכבוד הוא לי לשמש כמנכ"לית החדשה של Sativus Tech ואני מצפה בקוצר רוח לעבוד עם הצוות ולהעמיק ולהרחיב את הבסיס החזק שהוקם".

טל וילק גלזר. סתיו בן יאיר,
טל וילק גלזר/סתיו בן יאיר

וילק-גלזר מונתה למנכ"לית חברת הבת של Sativus Tech, זעפרן טק, בחודש דצמבר האחרון. בפרק זמן קצר זה הקימה בהצלחה את מתקן המו"פ הראשון של החברה בדרום הארץ. בנוסף לכך, הובילה לכניסת החברה למיזם משותף עם נוה פארמה לפיתוח והפצה של תוספי מזון ומוצרי קוסמטיקה מבוססי זעפרן.

אבי שטרן, יו"ר דירקטוריון Sativus Tech ציין כי: "אנו מברכים על מינויה של טל למנכ"לית Sativus Tech . אנו מאמינים כי היא תוספת אסטרטגית לדירקטוריון שלנו. אנו נרגשים להיעזר בניסיונה הניהולי והיזמי כדי לקדם את החברה שלנו עוד יותר ולהרחיב עוד יותר את ההיצע שלנו לקהילה העולמית. אנו נמצאים כעת בנקודת זמן מיטבית להקמת מפעל מבצעי ראשון כבר בשנת 2023. אני מודה למשה בר סימן טוב ואיריס גינזבורג על תרומתם הרבה לדירקטוריון החברה ומאחל להם בהצלחה בתפקידיהם החדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully