וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מתנות, יותר פעילויות: כך מתכוננים הקניונים לחג

5.4.2022 / 11:48

הסתמכות יתר על האון ליין לצד תחושת מיצוי מרשתות המציעות סחורה דומה במהותה בקניונים שונים, מובילה את הקניונים לעדכון ולעיצוב מחודש של מודל הקניות לקראת החג: הרחבת סל מתנות החג, גיוון בהיצע המתנות מעבר לפריטים לבית, וחוויות תרבות ייחודיות. אז מה נשתנה?

קניונים ומרכזי קניות בישראל ובעולם, שנבנו מתוך תפיסה לפיה חדש יותר הוא גם בהכרח טוב יותר, נדרשים בימים אלו בעצמם לחשיבה מחודשת ולעדכון גרסה. מחקר שמפרסם לאחרונה כתב העת - Frontiers in Psychology ובוחן את השינויים בהתנהגות צרכנים והשפעתם על עיצוב המודל העסקי של חברות מסחריות, שם דגש מיוחד על המודלים העסקיים החדשים שצריכות חברות ומותגים לאמץ על מנת לעמוד בציפיות החדשות של קהל הלקוחות ולהשיג את שביעות רצון של הצרכנים.

בין השינויים הבולטים עליהם מדבר המחקר: דגש רב יותר על הצעות ערך חדשות ללקוח, חידושים ברמת התוכן והחוויה. שביעות הרצון של צרכנים ממוצרים סטנדרטיים יורדת בהדרגה, והחיפוש הצרכני אחר מוצרים או שירותים מגוונים ומותאמים אישית תימשך.

בתוך כך, נערכים קניונים בישראל לחג הפסח, שהפך ברבות השנים לחג קמעונאי שובר שיאים בפני עצמו וליריית הפתיחה של עונת הקניות והנופש שתימשך לאורך הקיץ ועד לאחר חגי תשרי. בעזרת סל מתנות חג מורחב, תמהיל חנויות עדכני ופעילויות תרבות עשירות מסמנים הקניונים ומתחמי הקניות לצרכנים שהם מציגים חוויה חדשה וייחודית לקראת החג.

וודסטוק משפחתי בקניון שער הצפון. יחצ,
וודסטוק בקניון שער הצפון/יחצ

בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, שבשל מיקומו על ציר תנועה מרכזי, חניה חינם ותמהיל חנויות רחב הפך לאחת מהנקודות המרכזיות לעריכת קניות החג - בחרו להוריד את סף הקניה המזכה במתנת שי לחג עד ל- 500 שקל, כמו גם להרחיב את מבחר מתנות החג שמעניק הקניון לא רק למוצרים לבית: סכיני שף, שמיכות קיץ, תבניות לבישול ולאפיה ומגבות המוענקים באופן מסורתי כשי לחג, ויורחבו השנה גם לאפשרויות שי מתחומי הטיפוח האישי: אם אפשרות לבחור בערכת טיפוח של מותג קוסמטיקה טבעית למשל. זאת לצד תמהיל חנויות עדכני שיציג הקניון לקראת החג הכולל סניף חדש של 'סוויט טיים' עם ממתקים מרחבי העולם, ואליו יצטרפו סניף חדש ומורחב של רשת 'הודיס', סניף דגל חדש של רשת נעלי הנוחות 'טבע נאות' וחנות חדשה של mobi cell הכוללת מעבדה לתיקון טלפונים סלולארים לאחר החג.

גם בקניון עיר ימים שבנתניה בחרו השנה להרחיב את סל מתנות החג מתחומי הבית לתחומי הטיפוח האישי, עם אפשרות לבחור במארז סבון של פעם כמתנת חג, שיצטרף לאפשרויות המסורתיות של סט מגבות, מחבת לבישול, תבניות ועוד. לצד אלו מציג קניון עיר ימים פעילות תרבות צבעונית ועשירה לימי חול המועד: "עיר הממתקים מגיעה לקניון עיר ימים" אשר תכלול ארבע ימים של מתקנים והפעלות מתוקות לכל המשפחה. בין האטרקציות: מגלשה המובילה לבריכת פופקורן עצומה, קרוסלת קאפקייקס מסתובבת, נדנדת אבטיח ונדנדות בצורת סוכריות.

הילדים יוכלו לעלות לאוטו גלידה ולמכור גלידות לחברים, לשחק במשחק אלקטרוני בצורת עוגת שכבות ענקית, ולנגן מקצבים מקפיצים בערכת תופים בצורת מקרונים צרפתיים - שתציג תוצאות מנוקדות של הביצועים על לוח אלקטרוני. וכמובן - ששום חוויה לא שלמה ללא תיעוד צבעוני מהעיר הקסומה: עמדות צילום סלפי מוקפדות עם ממתקי ענק יחכו לילדים ולבני משפחותיהם. בין העמדות: שני קרטיבי ענק, עוגיית שוקולד צ'יפס עצומת ממדים ועוד.

קניון שער הצפון יוצא במהלך שיווקי יוצא דופן עם מתנות למבקרים בשווי מאות שקלים ללא התניות רכישה עם מגוון פריטים לבית ולמטבח מבית פודאפיל ונעמן עד 50 שקל. בין הפריטים המוצעים: סט סכו"ם ב-50 שקל במקום 399 שקל, סכינים ב-30 שקל במקום 79.9 שקל, קןפסאות אחסון ב-24.9 שקל במקום 79.9 שקל ועוד. כל זאת, עם הצטרפות למועדון לקוחות הקניון . בגזרת הפעילות שער הצפון יקים וודסטוק משפחתי לראשונה בישראל עם מופעים, סדנאות ומסיבות לכל המשפחה
הפסטיבל האביבי יציע למבקריו מופעים מרהיבים של אקרובטים, בלונאים, אמני רחוב. סדנאות זרי פרחים, עיצוב שרשראות, קשתות ובנדנות ברוח הפסטיבל. יחכו למבקרים גם עמדות סטיילינג, שזירת צמות ואיפור, המבקרים יוכלו להנות ממוזיקה, לרקוד ואפילו לזכות בפרסים. לסיום, גם יוכלו לגשת למתחמי צילום עם שחקנים מחופשים וליצור מזכרות מהאירוע.18-19 באפריל בין 11:00-118:00 כניסה חופשית

קניון שבעת הכוכבים. שבתאי טל,
קניון שבעת הכוכבים/שבתאי טל

קניון באר יעקב בעל המיקום המרכזי, יציע אף הוא במהלך חול המועד פסח פעילות ילדים עשירה עם שני מתחמי מגה בלוקס אחד המותאם לקטנטנים ואחר לילדים בוגרים. זאת לצד עמדת צילום משפחתי בסופו תקבלו דיוקן של בני המשפחה כדמויות מסרטים מצוירים.

בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה בחרו לבסס את פעילות התרבות סביב נושא האביב, ולהציג לאורך שלושת הימים הראשונים של חול המועד (17-19 לאפריל) מתחמי הפעילות יעוטרו בתפאורה אביבית הכוללת שולחנות פיקניק, פרחים ומדשאות, קירות צילום פרחוניים לתיעוד, ואטרקציות נוספות באווירה אביבית וצוהלת. בין הפעילויות הצפויות: סדנאות מיוחדות של שזירות פרחים, הכנת ראש דשא, סיכות ראש פרחוניות, קישוטים למרפסת, צמידים פרחוניים, והפתעות נוספות. הילדים חובבי האקשן ייהנו מהופעה של "סוניק" - הקיפוד הפנטסטי ממשחקי הנינטנדו, המככב בסרטים, סדרות ואינסוף תכני ילדים שיפרוץ את המס ויגיע בכבודו ובעצמו לקניון להופעה קסומה על הבמה שתכלול שירים ומסרים נפלאים לילדים.

לראשונה בישראל, פסטיבל וודסטוק המפורסם מגיע לקניון שער הצפון במתכונת משפחתית עם מגוון סדנאות ומסיבות, פעילויות תרבותיות ואטרקטיביות לילדים ולכל המשפחה בכניסה חופשית. הפסטיבל האביבי יחול בחול המועד פסח, בין התאריכים 18-19 באפריל ויציע למבקריו מופעים מרהיבים של אקרובטים, בלונאים, אמני רחוב. סדנאות זרי פרחים, עיצוב שרשראות, קשתות ובנדנות ברוח הפסטיבל. יחכו למבקרים גם עמדות סטיילינג, שזירת צמות ואיפור. המבקרים יוכלו להנות ממוזיקה, לרקוד ואפילו לזכות בפרסים. לסיום, גם יוכלו לגשת למתחמי צילום עם שחקנים מחופשים וליצור מזכרות מהאירוע.

לא רק בקניונים, גם במתחמי ההפעלות לילדים נערכים לקראת החג: במהלך חול המועד פסח יוצאת רשת מתחמי הפעילות 'פלי פארק' המפעילה מתחמים בכפר סבא,חריש וקריית אונו ,מתחם חדש נפתח ברעננה בגודל של כ-1000 מטר עם מגוון מתקנים עשיר מתאים לילדים ולבני משפחותיהם: מידי יום במהלך חול המועד יוחבאו אפיקומנים ברחבי כל אחד ממתחמי הרשת. המוצאים את האפיקומן יזכו לכניסה חופשית במשך חודש שלם לכל סניפי הרשת.

ביג. יחצ,
הפנינג המוני. ביג/יחצ

קבוצת BIG מרכזי קניות, מזמינה את הקהל הרחב במהלך חוה"מ פסח להגיע וליהנות מחגיגת פסח מטורפת עם שלל פסטיבלים אטרקציות ופעילויות לילדים ולכל המשפחה- והכול בחינם. במסגרת זו, פסטיבל שלג יתקיים במרכזי וקניוני BIG ברחבי הארץ ויציע חוויה מיוחדת עם ערמות של שלג אמיתי מהחרמון וכולם מוזמנים לחגיגת שלג גדולה במהלכה ניתן יהיה לקפוץ ולשחק על הררי שלג ענקיים וליהנות ממוסיקה טובה!

פסטיבל השלג יתקיים במרכזי BIG קסטינה, פרדס חנה, יקנעם, צ'ק פוסט, קריית שמונה, עפולה ובקניון בת ים בין התאריכים 18-19 באפריל. בקניון BIG FASHION אשדוד ובמרכזי BIG באר שבע, קריית גת, קריות, רגבה, כרמיאל וטבריה בין התאריכים 19-20 באפריל וב BIG FASHION OUTLET ירכא בין התאריכים 19-21 באפריל.

בנוסף, שפע של אטרקציות נוספות ממתינות לכם במהלך חוה"מ פסח בקניוני BIG FASHION ברחבי הארץ ובהן מרקט אותנטי והפנינג עם אמני רחוב ודוכנים, פסטיבל אקסטרים, פסטיבל קסמים, פסטיבל עולם הדמיון, הצגות ומתקנים מתנפחים לקטנטנים ועוד.

הפעילויות יתקיימו בחוה"מ פסח בקניוני BIG FASHION ברחבי הארץ, הכניסה חופשית ופעילויות ללא תשלום.

  • עוד באותו נושא:
  • קניון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully