וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תילתן החיפאית מתרחבת ותגייס עשרות עובדים למגוון רחב של תפקידים

5.4.2022 / 12:01

תילתן, אשר הודיעה לאחרונה על הקמת ארקדיה גיימס (Arcadia Games), סטודיו משחקים משותף עם חברת Author Digital מסיאטל, מתרחבת ומגייסת 87 עובדים

תילתן, המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית הוקמה בשנת 1994 על ידי ארז ומיכל ישכרוב בעקבות דרישת השוק לבעלי מקצוע מיומנים בתחומי העיצוב.

לפני כ-8 שנים הקימו את סטודיו Clover Bite המתמחה בעיצוב ופיתוח משחקים על מנת לספק לסטודנטים תעסוקה וניסיון ממשי בתחום ובו הם יצרו את ,GRIME המשחק אשר כבש את הרשת והוביל את חנויות המשחקים.

בעקבות שיתוף הפעולה עם החברה מסיאטל והקמת ארקדיה גיימס, בתילתן עובדים בימים אלה על גיוס מסיבי של 87 עובדים במגוון תפקידים מתחומי עיצוב מוצר, ניהול, מכירות, אנימציה, משרות פיתוח ועוד.

תילתן. יחצ,
תילתן/יחצ

ארז ישכרוב מנכ"ל תילתן המכללה לעיצוב ותקשורת חזותית: "עם הקמת הסטודיו המשותף והעבודה על המשחק החדש שנמצא כבר בשלבי פיתוח, הבנו כי אנו חייבים להגדיל את מצבת העובדים. אנו נמצאים במשא ומתן לקראת חתימה על הסכם הפצה בינלאומי ולכן אנו חייבים לעמוד בלוחות הזמנים שהצבנו לעצמנו. השותפים שלנו מסיאטל הם מוותיקי תעשיית הגיימינג ובעלי ניסיון רב בתחום והסטודיו החדש ימצב את תילתן כמובילה בתחומה בארץ".

מאז ועד היום, תילתן מהווה נדבך משמעותי בנוף העיצוב בישראל ונמצאת בחוד החנית של מוסדות הלימוד לעיצוב. הסטודנטים מסיימים את לימודיהם כאשר באמתחתם היכרות עם מגוון רב של תחומי עיצוב וכן ידע מקיף וישים בתחום לימודיהם הראשי ותחום ההתמחות שבחרו כגון: איור ואנימציה, עיצוב אריזה ופיתוח מוצר, ניו מדיה ופוסטופרודקשן,עיצוב לדיגיטל, . כמו כן מסלול DEV לפיתוח משחקים, מסלול ART לעיצוב בדו מימד ומסלול ART לעיצוב בתלת מימד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully