וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד החג: חצי חינם מחלקת 1,000 ש"ח במתנה לקניות בסניפי הרשת

בשיתוף חצי חינם

עודכן לאחרונה: 6.4.2022 / 7:22

רגע לפני ליל הסדר: האם גם לכם יש מנה מסורתית וחגיגית שעוברת מדור לדור? ספרו לנו, ואולי תזכו בגיפט קארד על סך 1,000 ש"ח לקניות בסניפי הרשת. כל הפרטים בפנים

בווידאו: מה חושבים לקוחות חצי חינם על הרשת?/עריכה: גלעד מן מנהיים

חג הפסח מתקרב בצעדי ענק, וההכנות לליל הסדר נמצאות בעיצומן - הניקיונות, הבישולים וכמובן הקניות לקראת הארוחה החגיגית עם כל המשפחה. אבל רגע לפני שאתם מגיעים לאחד מסניפי חצי חינם כדי להצטייד לקראת החג, כדאי שתקדישו דקה או שתיים לכתבה הזו. רק אם מתחשק לכם לזכות ב-1,000 ש"ח במתנה לקניות בסניפי הרשת, כמובן.

אז רוצים לזכות בגיפט קארד על סך 1,000 ש"ח במתנה למימוש בסניפי הרשת? ספרו לנו על המנה הכי אותנטית ומסורתית שמכינים אצלכם בכל שנה בחג, ועוברת מדור לדור, ואולי תזכו בגיפט קארד שיסדר לכם את חג הפסח!

לחצי חינם סניפים בפריסה ארצית. הרשת מציעה מגוון רחב של מוצרים במחירים אטרקטיביים, עם דגש על מחלקות הטריות, כולל מחלקת הבשר, הדגים, הגבינות ועוד.

בנוסף, בסניפי חצי חינם ניתן למצוא את הקומה השנייה לעיצוב הבית, בה מגוון רחב של מוצרים לבית ולמטבח ולכל המשפחה של מיטב המותגים לרבות נאמן, סולתם, דלתא, ארקוסטיל ועוד. בנוסף, בקומה השנייה גם מגוון רחב של מוצרי חשמל, צעצועים ועוד.

לצפייה בחוברת מבצעי החג של חצי חינם לחצו על הקישור>>

לתקנון הפעילות>>

בשיתוף חצי חינם
  • עוד באותו נושא:
  • חצי חינם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully