וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה שוטן-אזולאי מצטרפת לחברת EX.CO

5.4.2022 / 15:54

שוטן-אזולאי תשמש סמנכ"לית תפעול ופיתוח אסטרטגי (COO). תוביל את מערך התפעול ואסטרטגיית הפיתוח העסקי הגלובלית של EX.CO, חברת הטק המפעילה את הפלטפורמה המובילה בעולם לחוויות אינטראקטיביות בנכסים דיגיטליים

כחלק מצמיחתה של חברת EX.CO בשנה האחרונה והרחבת פעילותה, מאיה שוטן-אזולאי מצטרפת כסמנכ"לת תפעול ופיתוח אסטרטגי, תוביל את מערך התפעול של החברה ותהיה אחראית על מיזוגים, רכישות, שותפויות ותוציא לפועל את תכנית העבודה האסטרטגית של החברה כדי להשיא צמיחה גלובלית ולהגיע ליעדים עסקיים חדשים.

שוטן-אזולאי מגיעה עם ניסיון של למעלה מ-15 שנים בתפקידי צמיחה. לפני תפקידה הנוכחי, הובילה את הפיתוח התאגידי והתפעולי בחברת ההייטק Venn והייתה אחראית על שותפויות, גיוסים, אסטרטגיה ופיתוח שוק. בנוסף כיהנה כסמנכ"לית פיתוח עסקי בחברת HiBobשם הובילה את הכניסה לשוק האמריקאי וניהלה את ארגון השותפויות. היא לקחה חלק מוביל בגיוס הון כמנהלת צוות השקעות בקרן lool Ventures וחתומה על מספר השקעות ואירועי אקזיט מוצלחים.

שוטן-אזולאי סיימה בהצטיינות לימודי משפטים ומימון, באוניברסיטת רייכמן (המרכז הבינתחומי). לאחר הלימודים הצטרפה למשרד עורכי הדין פישר בכר חן וניהלה פרויקטי מימון בינלאומיים בחברת הייעוץ של BDO.

מאיה שוטן אזולאי. יחצ,
מאיה שוטן אזולאי/יחצ

EX.CO היא חברת טק המפעילה את הפלטפורמה המובילה לחוויות מותאמות אישית באתרי אינטרנט. המוצר שבנתה החברה מאפשר מדי חודש פרסונליזציה של מיליארדי אינטראקציות, שמובילה להגדלה משמעותית של אחוזי המרה, ולהפקת דאטה איכותני ותובנות למטרות שיווקיות. על לקוחות החברה נמנים מותגי ענק כמו Lego, Teva, Universal וחברות מדיה גדולות כמו CBS, Vice, Hearst. לחברה משרדים במספר ערים בעולם, ביניהן תל אביב, לונדון וניו יורק.

תום פחיס, מייסד ומנכ"ל EX.CO: "אני מברך על הצטרפותה של מאיה להנהלה הבכירה של EX.CO בתקופה מדהימה בהיסטוריה של החברה, כאשר אנו מביאים בשורה חדשה המאפשרת לחברות להתאים אישית את האתרים לקהלים שלהן בדרך פשוטה עם תוצאות יוצאות דופן. מאיה מביאה עימה ניסיון עשיר וכישורי אסטרטגיה ותפעול ייחודיים, יחד נוציא לפועל את התוכנית האסטרטגית של EX.CO, נתפוס נתח שוק ונאיץ את הצמיחה של החברה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully