וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת SQLink מודיעה על שלושה מינויים חדשים בצוות הניהולי שלה

5.4.2022 / 15:54

חברת ההייטק SQLink הודיעה על שורת מינויים חדשים: מיכל רג'ואן סמנכ"לית משאבי האנוש של הקבוצה, שחר אפרים שיכהן כמנכ"ל מכללת SQLabs מקבוצת SQLink, וליבת שילה שמונתה לסמנכל"ית Delivery בחברה הבת ZIGIT

חברת ההייטק SQLink הודיעה על שורת מינויים חדשים: מיכל רג'ואן סמנכ"לית משאבי האנוש של הקבוצה, שחר אפרים שיכהן כמנכ"ל מכללת SQLabs מקבוצת SQLink, וליבת שילה שמונתה לסמנכל"ית Delivery בחברה הבת ZIGIT.

מיכל רג'ואן. אינגה אבשלום שיליאן,
מיכל רג'ואן/אינגה אבשלום שיליאן

מיכל רג'ואן, סמנכ"לית משאבי האנוש בקבוצת SQLink, שניהלה עד כה את פעילות המגזר הציבורי בקבוצה, בעלת ניסיון עשיר בעולמות ה-HR, עם התמחות של כעשור בעולמות משאבי אנוש בחברות הייטק. "הזדמנויות עסקיות צומחות מפיתוח הפרט, וחברה עסקית מצליחה היא חברה שמבינה את הכח העצום של המשאב הארגוני הכי גדול שלה - העובדים" אומרת רג'ואן.

שחר אפרים. אינגה אבשלום שיליאן,
שחר אפרים/אינגה אבשלום שיליאן

שחר אפרים מונה למנכ"ל SQLabs, המכללה למקצועות ההייטק מקבוצת SQLink. אפרים, עם ותק של חמש שנים בקבוצה, הקים וניהל את חטיבת ההתקשרויות המסחריות, האחראית על תחום המכרזים של הקבוצה כולה. כמו כן, מביא איתו אפרים ניסיון עשיר של עבודה במגזר הציבורי, ומתמחה ביצירת מענה איכותי לצרכי הלקוחות. מכללת SQLabs צברה מוניטין רב בהכשרות ייעודיות בתחומי מערכות המידע ובבוטקאמפס להסבות בוגרי מדעים למקצועות הפיתוח. והיא אף אחת השותפות הבכירות בתוכניות ההסבה של רשות החדשנות.

ליבת שילה. אינגה אבשלום שיליאן,
ליבת שילה/אינגה אבשלום שיליאן

ליבת שילה נמצאת בחברתZIGIT כ7 שנים, צמחה מתפקידי פיתוח וניהול פרויקטים לתפקיד הנוכחי. שילה מכירה כל תהליך וכל מרכיב בשרשרת הפיתוח עד למוצר הסופי. "כסמנכ"לית Delivery אני פועלת לחיזוק השותפות עם הלקוחות מתוך חיבור בין הבנת הלקוח וראיה של ZIGIT כפרטנר עסקי שמביא לשולחן לא רק יכולות טכנולוגיות, אלא גם הבנת הסביבה העסקית ויכולת לתת מעטפת 360 במקום אחד".

תמיר גורן, מנכ"ל SQLink: "אנו בעיצומה של תנופת צמיחה לרוחב ולעומק הקבוצה. במהלך השנה האחרונה הרחבנו את מגוון הפתרונות והשירותים המתקדמים שאנו מציעים, וכיום הקבוצה מאגדת בתוכה שבע חברות בתחומי הטכנולוגיה השונים. השילוב של הבנה טכנולוגית מעמיקה, ראייה עסקית רחבה וניסיון עשיר בעולם המחשוב, מאפשרים לנו להמשיך ולספק פתרונות ממוקדים ומדויקים עבור לקוחותינו. הניסיון העשיר של מיכל, שחר וליבת, שצמחו מתוך החברה, ביחד עם צוות ההנהלה הוותיק אשר מוביל את הקבוצה מזה שנים רבות, יביאו אותנו לשיאים חדשים, חדשנות ושיתופי פעולה, שימשיכו למצב את SQLink כגוף מוביל בתחומו ומחולל שינוי".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully