וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SatixFy מרעננת את שדרת ההנהלה וממנה את יואב ליבוביץ' ליו"ר משותף

6.4.2022 / 10:12

החברה נמצאת בימים אלו לפני השלמת העיסקה למיזוגה לחברת הספאק Endurance Acquisition Corp לפי שווי של 813 מיליון דולר בנאסד"ק. יואל גת, המנכ"ל הנוכחי ומייסד שותף בחברה, יישאר כיו"ר משותף לצד יואב ליבוביץ'

חברת SatixFy, מובילה בפיתוח מערכות תקשורת לווייניות מהדור הבא המבוססות על ערכות שבבים שפותחו בבית, הודיעה היום על מינויו של יואב ליבוביץ' לתפקיד יו"ר משותף בחברה. ליבוביץ' כיהן עד כה כמייסד משותף וכסמנכ"ל הכספים.

בנוסף, SatixFy מודיעה כי היא צפויה לעדכן בקרוב על מינוי של מנכ"ל חדש, במקומו של יואל גת המנכ"ל הנוכחי, הצפוי להצטרף לחברה ב-26 ביוני 2022. הודעות אלו מגיעות בשיאו של תהליך שמקדמת החברה מסתיו 2021 למיזוגה בתוך חברת הספאק Endurance Acquisition Corp. מתוך כוונה להפוך לחברה בורסאית. מייסד ומנכ"ל SatixFy יואל גת יעבור מתפקיד המנכ"ל, אך יישאר בחברה כיו"ר משותף של הדירקטוריון. מר גת היה כוח מניע מרכזי מאחורי הצמיחה של החברה עד כה. החזון שלו מיצב את SatixFy כמובילה טכנולוגית בתחומה, והידע הרב שהוא הביא ל- SatixFy ישרתו אותה בבואה לממש את החזון שלה לשנים הקרובות.

יואב לייבוביץ'. יחצ,
יואב לייבוביץ'/יחצ

לדברי יואל גת, מייסד משותף ומנכ"ל החברה, "על אף ההצלחה הרבה לה זכינו מאז שיואב ואני הקמנו יחד את החברה ב-2012, אני מאמין שאנו רק בתחילת הדרך. בחודשים האחרונים עסקנו בדיונים נרחבים עם הדירקטוריון ובעלי המניות שלנו על השלב הבא של הצמיחה של SatixFy ואני נרגש לקבל את יואב ליבוביץ', השותף שלי זה למעלה מ-30 שנה, בתור יו"ר משותף של הדירקטוריון. רגע לפני שנהפוך לחברה ציבורית, אני מרגיש שנכון יהיה להעביר את ההנהגה השוטפת של החברה למנכ"ל מנוסה, עליו נודיע בקרוב. המנכ"ל החדש יביא למעלה מעשור של ניסיון בתפקידי ניהול. הניסיון שלו בענפי התקשורת הרחבים יותר יספק עומק נוסף לצוות הניהול של SatixFy כשפנינו לעבר צמיחה עסקית משמעותית".

SatixFy צפויה להכריז על שמו של המנכ"ל החדש בשבועות הקרובים, ברגע שיתפנה לעשות זאת בתפקידו הנוכחי. הוא יביא מנהיגות טכנולוגית משמעותית, ידע בתעשיית התקשורת וניסיון בניהול חברה ציבורית לצוות ההנהלה החזק של SatixFy, הכולל את יואב ליבוביץ', הנשיאה סימונה גת וסמנכ"ל הטכנולוגיה הראשי דורון רייניש, שעבדו יחד עם צוות ההנהגה הרחב לפיתוח החזון, האסטרטגיה והחזון של החברה.

לדברי יואב ליבוביץ', היו"ר הנכנס, "אנו מאוד מרוצים מהמנכ"ל החדש שיגיע לאחר שנה מפרכת של חיפושים. המנכ"ל החדש יביא עימו ניסיון משמעותי בניהול חברות ציבוריות, והניסיון שלו ב-RF ותקשורת יעזור מאוד כשנרחיב את הפעילות העסקית בשנים הקרובות. אנו גאים במה שהשגנו עד היום, ומאמינים שהוא האדם הנכון לבצע את התוכנית האסטרטגית שלנו להפוך את SatixFy לשחקן משמעותי בתקשורת מבוססת חלל".

ב-8 במרץ 2022, SatixFy הודיעה כי חתמה על הסכם למיזוג עתידי בנאסד"ק עם חברת הספאק Endurance Acquisition Corp. (NASDAQ: EDNC), לפי שווי של 813 מיליון דולר, שהוקמה על ידי שותפה של Antarctica Capital, חברת הון פרטית בינלאומית עם 2 מיליארד דולר של נכסים בניהול. עם סגירת העסקה, מניות החברה המשולבת צפויות להיסחר בנאסד"ק תחת הסימול: SATX.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully