וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיס האשראי של ליאת הר לב עובר למארק איווניר

עודכן לאחרונה: 6.4.2022 / 10:55

כאל עולה בקמפיין ראשון בכיכובו של הפרזנטור החדש: השחקן מארק איווניר שמחליף את ליאת הר לב. השבוע יעלה הקמפיין בכיכובו של איווניר, לכרטיס האשראי CalFix Back, המעניק החזר כספי על כל קנייה, ללא הגבלה, ומתנת הצטרפות בסך 100 שקל

השבוע עולה כאל בקמפיין ראשון בהובלת השחקן מארק איווניר, שנבחר לתפקיד פרזנטור חברת כאל, ויחליף את השחקנית והקומיקאית ליאת הר-לב, שהייתה הפנים של החברה במשך שמונה שנים.

הבחירה באיווניר היא חלק משינוי אסטרטגיית השפה התקשורתית של כאל, משפה הומוריסטית לשפה המשדרת, על פי הודעת החברה, חדשנות, חוכמה, אכפתיות ושיח פשוט ב'גובה העיניים'. איווניר, שחקן אינטליגנטי ושנון עם ניסיון רב בזירה המקומית והבינלאומית, מביא עימו נוכחות אמינה ורצינית, כזו שיכולה, לדברי כאל, לדבר ב'גובה העיניים' לקהל הישראלי עם כריזמה, חן ותחכום.

השפה התקשורתית החדשה תלווה תחת הסיסמה: 'כאל - קצת יותר חכם'. כחברה המובילה בחדשנות טכנולוגית, הבחירה בשפה החדשה הינה בהלימה לשירותים חדשניים ושדרוגים שיסייעו ללקוחות לעשות את הדברים בצורה יותר חכמה וידידותית לשימוש.

מארק איווניר בקמפיין כאל חדש 1. ישראל הדרי,
מארק איווניר מתוך הקמפיין החדש לכאל/ישראל הדרי

הקמפיין החדש יעלה השבוע (10.4) לכרטיס האשראי Back CalFix המעניק החזר כספי, ללא הגבלה, על הקניות והתשלומים בכל מקום ומתנת הצטרפות בסך 100 ₪. ההחזר הכספי הינו בסך 1% מכל עסקה הנעשית בכרטיס, כולל תשלומים לרשויות מוניציפאליות ומשרדי ממשלה (מיסים, מע"מ וכד') עליהם ניתן החזר בסך 0.5%. סכום הצבירה נשמר ללקוחות באפליקציית כאל וניתן למימוש בפלטפורמת BuyMe במגוון תחומים: מותגים מובילים, מסעדות שף, ספא, הצגות, מופעים, חופשות ועוד.

איווניר מגלם בסרטון החדש לקוח המסתובב במתחם קניות, ובמעבר מחנות לחנות מספר ללקוחות שפוגש על כרטיס CalFix Back הכדאיי והמשתלם כיוון שמאפשר קבלת החזר כספי על כל קנייה. משרד הפרסום של כאל הוא יהושע TWA.

מארק איווניר בקמפיין כאל חדש 3. ישראל הדרי,
מארק איווניר וכרטיס האשראי החדש של כאל. הקמפיין יעלה ביום ראשון הקרוב/ישראל הדרי

"מודים לליאת על שותפות מוצלחת"

אסף שניר, ראש חטיבת לקוחות בכאל, אמר: "אנו שמחים ומודים לליאת על שותפות מוצלחת במשך שמונה שנים ועל עשייה פורה בהן קידמה את ערכי החברה. הצטרפותו של מארק הוא חלק ממהלך של שפה חדשה המותאמת לעולם חכם, משתנה ודינמי.

המהלך השיווקי של כאל יתמוך בצמיחה וחיזוקה של כאל כחברה הרואה את הלקוח במרכז, כחברה הדואגת ללקוחותיה שייהנו משירות נגיש וברור 'בגובה העיניים' עם הטבות כספיות, הלוואות חכמות, התראות ותובנות על ההוצאות החודשיות שלו, בכל מקום ובכל זמן".

ארץ נהדרת, גילת בנט (ליאת הר לב). קשת 12,
ליאת הר-לב בתפקיד גילת בנט ב"ארץ נהדרת" (קשת 12). איבדה את כרטיס האשראי, אבל קיבלה מחמאות/קשת 12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully