וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון מאסק נותר האיש העשיר ביותר בעולם, ואיפה הישראלים?

עודכן לאחרונה: 6.4.2022 / 13:37

על רקע רכישה של מניות טוויטר, שמר אילון מאסק (טסלה) על מעמדו כאיש העשיר בעולם עם הון שמוערך ב-219 מיליארד דולר. שני ברשימה ג'ף בזוס (אמזון) ושלישי ברנאר ארנו, מבעלי LVMH. גם האחים אייל ועידן עופר בין 200 העשירים בעולם, ברשימת שמפרסם "פורבס"

אילון מאסק (טסלה) שמר על מעמדו כמוביל רשימת עשירי העולם של FORBES שמתפרסמת היום - ללא הפתעות מיוחדות. הונו של מאסק מוערך בכ-219 מיליארד דולר.

את המקום השני תופס ג'ף בזוס, בעלי אמזון, שהונו נאמד ב-171 מיליארד דולר. במקום השלישי נמצא את ברנאר ארנו, הדמות הבולטת במשפחת ארנו שחולשת על אימריית לואי ויטון מואט (שמפנייה) והנסי (קוניאק) הידועה בראשי התיבות LVMH הונה של משפחת ארנו נאמד ב-158 מיליארד דולר.

משלימים את החמישייה הראשונה ביל גייטס שהונו מוערך ב-129 מיליארד דולר והמשקיע האגדי וורן באפט (ברקשייר-האת'ווי) עם שווי של 118 מיליארד

אילון מאסק. רויטרס
אילון מאסק, שומר על המקום הראשון עם הון עצמי של 219 מיליארד דולר/רויטרס

גוגל רק במקומות 6 ו-7

הבאים ברשימה הם האנשים שמאחורי גוגל, לארי פייג' עם הון של 11 מיליארד דולר וסרגיי ברין עם הון שנאמד ב-107 מילארדי דולרים.

גם הבא בתור, לארי אליסון, הוא מתחום הטק (תוכנה) עם הון מוערך של 106 מילארד דולר, אחריו, במקום התשיעי, נמצא את סטיב באלמר (מיקרוסופט) עם הון של 91.4 מיליארד.

במקום העשירי, המיליארדר ההודי מוקש אמבני, שהונו שהוערך בעבר במעל ל-100 מיליארד דולר, קצת "התכווץ" ונאמד עתה "רק" ב-90.7 מיליארד דולר.

היכן מארק צוקרברג (מטא-פייסבוק) אתם שואלים? ובכן הוא רק במקום ה-15, עם הון עצמי שנאמד ב-67.3 מיליארדי דולרים.

ריהאנה. splash
ריהאנה, 1.7 מיליארד דולר/splash

נציגי ישראל בדירוג פורבס: האחים עופר

עוד שמות מעניינים ברשימה הם ריהאנה (מעשירות עולם התרבות, האומנות והבידור) עם הון עצמי בשווי 1.7 מיליארד דולר, וכן שניים מהצעירים שבמיליארדרים (עוד לא בני 30): אייל הקריפטו גארי וונג עם הון של 8.7 מיליארד דולר וריאן ברסלואו, איש הפינטק, ששווה 2 מיליארד דולר.

את הישראלים שמככבים ברשימה מצאנו במאייה השנייה: אייל עופר מדורג במקום ה-117 עם הון שמוערך ב-15.4 מיליארד דולר ועידן עופר, שרשם שנת שיא בעסקי הספנות, המדורג במקום ה-188 ברשימה, עם הון שמוערך ב-10.5 מיליארד דולר.

עידן עופר. סיון פרג',
עידן עופר, מקום 188 ברשימת עשירי תבל עם הון עצמי מוערך של 10.5 מיליארד דולר/סיון פרג'

ויש עוד ישראלים ברשימה, אם כי במקומות נמוכים יותר: מלכי הגיימינג, איגור ודימיטרי בוכמן עם 8.1 מילארד דולר, אחריהם יולי מילנר עם 7.2 מיליארד דולר.

גם התעשיין הוותיק סטף ורטהיימר, שעלה לכותרות השבוע בסניבות מעציבות לאחר שנפרד מבנו איתן ז"ל, מדורג במקום ה-411, עם 6.2 מיליארד דולר, מקדים במעט את טדי שגיא שבמקום ה-471.

עוד ברשימה נמצא את שרי אריסון, יצחק תשובה, ארנון מילצ'ן, גיל שוויד, דנה עזריאלי, אדם נוימן (שזכה לסרט הוליוודי על סיפור נסיקתו והסתבכותו) וכן המלונאי ואיש הנדל"ן דוד פתאל, שבמקום ה-2,324 וסוגר את רשימת 30 הישראלים שמופיעים בדירוג.

שרי אריסון. חיים אפריאט,
נותרה האישה הישראלית העשירה בתבל, שרי אריסון/חיים אפריאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully