וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: לנקום מצדיעים לאמילי בפריז וארמני דואג לגברים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 6.4.2022 / 16:36

המותג ג'יבנשי משיק מוצרים בסדרת פריזמה ליברה, בלנקום מצדיעים לאמילי בפריס, רשת הביוטי אפריל מרעננת את האביב עם ניחוחות חדשים, מילוקה נכנסת לקטגוריה חדשה, ב"ליראק פריס" חוסכים לנו מתיחת פנים, ג'ורג'יו ארמני דואג לעולם ולגברים

חופשה אופנתית בסנט בארט

מותג העל האמריקני MICHAEL KORS, משיק את קולקציית אביב-קיץ 2022, מלווה בקמפיין בניחוח טרופי, המשתלב בצורה מושלמת עם חג האביב והחופשות שבדרך. הקולקציה חוגגת את רוח הנדודים המחודשת שאחרי המגפה, עם פריטים שעוצבו בהשראת האי הקריבי סנט בארטס -שילוב של טבע יפהפה ואנשים יפים, מקום מיוחד במינו המשרה תחושת שמחה נטולת מאמץ עם קלאסיקה ויוקרה.

קורס מצהיר כי הוא אוהב את הרגשת הרפתקה החדשה המחכה לנו בכל פינה, לכן בחר באי הקאריבי כמקור השראה, אי קטנטן המושך אליו מדי קיץ אנשים מכל העולם. הקולקציה החדשה משלבת בין סגנון אורבני ולא מתאמץ לבין אלגנטיות רומנטית וקלאסית, עם צבעים עזים כמו אדום-קורל וירוק-ליים לצד גוונים ניטרליים ואל זמניים כמו חום, לבן ושחור. אלמנטים טרופיים באים לידי ביטוי ב הדפסי עצי דקל, שמלות פרחוניות וחליפות פשתן, כשההדפס המונוגרמי המוכר, שומר על הקו הנקי והמודרני המזוהה עם המותג.

בקולקציה שמלות ערב, שמלות שחורות קלאסיות ופריטי נוטפי גלאם עם דיטיילז ממותגים בזהב ובכסף. קטגוריית התיקים בולטים העונה תיקי המיני- גרסאות מוקטנות של הבסט-סלרס של קורס, דגמים עם טקסטורה חדשה בטכניקת קווילט, תיקים בשילוב קנבס באווירת קיץ. HOIDAY COLLECTION - משמלות אלגנטיות ועקבים גבוהים עד לדגמים בסגנון סטריט-קז'ואל כמו מכנסי טרנינג וקפוצ'ונים תואמים וממותגים, פריטי דנים מעניקים טאץ' אורבני, צבעוניות סולידית של שחור, לבן וכחול מככבת לצד גוונים נועזים ואביביים כמו ורוד פוקסיה, אדום, ירוק פסטל ותכלת.

MICHAEL KORS BAGS NOLA היא משפחת תיקים חדשה, תיקי קלאץ' בצללית טרפז רכה עם סגירה עליונה של ידית אחיזה מינימליסטית ונסתרת, לכל הדגמים ניתן להוסיף רצועת עור או שרשרת חוליות לנשיאת קרוס בודי, להשיג בקטן או בענק, ובצבעים קלאסיים לצד גוונים עונתיים נוספים;

SLATER הם תיקי פאוץ' המתחדשים עם גרסה מוקטנת בגוונים עונתיים לצד הדפס המונוגרמה. הפאוץ' מעוצב בצללית מלבנית מעוגלת ורכה עם חלוקה פונקציונלית לשני תאים מרוכסנים עם רצועות עור מתכווננות, או שרשרת חוליות נשלפת לנשיאה על הכתף.

GREENWICH-הוא מהתיקים המבוקשים והאהובים בצללית מעטפה שחוזר בגזרת מסנג'ר מתוחכמת עם ידית אחיזה ורצועת קרוס בודי.

HEATHER-היא סדרה חדשה המבוססת על דגם הג'ייד עם שדרוגים כמו אבזם מטאלי עם לוגו המותג וחוליות אליפטיות, מדובר בתיק קלאסי, מעטפה מלבנית קשיחה עשויה מעור משובח, לתיק רצועת נשיאה עשויה מעור המתחברת לשרשרת חוליות מטאליות. JET SET CHARM -הוא דגם נגיש, טרנדי וקומפקטי המגיע בגרסת עור או ניילון. התיק מוצע בצבעים קלאסיים, בצבעי העונה ובהדפס המונוגרמה המזוהה עם המותג.

BRADSHAW נוחת העונה בגזרת מסנג'ר או גזרת באגט עם טוויסט חדש של ניטים גדולים, להשיג בצבעים קלאסיים או בהדפס המונוגרמה האהוב. להשיג בחנויות מייקל קורס ובאתר פקטורי 54

חופשה אופנתית קולקציית ss 2022 של מייקל קורס. יח"צ,
חופשה אופנתית קולקציית ss 2022 של מייקל קורס/יח"צ

יופי של יוקרה

מותג המעצבים ג'יבנשי משיק מייק-אפ פריזמה ליברה חדשני המשלב מייק-אפ עם 90% רכיבים לטיפוח ושמירה על עור הפנים, פורמולה פורצת דרך המכילה 97% רכיבים ממקור טבעי המעניקה יתרונות של כיסוי קליל בגימור זוהר, עם רכיבי טיפוח המעניקים לחות אינטנסיבית.

המייק-אפ מעניק איפור טבעי עם יתרונות טיפוח עוצמתיים. הפורמולה פורצת הדרך של "פריזמה ליברה" מייק-אפ מכילה מעל 50% מים, 90% רכיבי לחות וטיפוח לעור הפנים, ו-97% רכיבים ממקור טבעי. המוצר פועל על 3 יתרונות טיפוח עיקריים: זוהר ולחות מידית , ושיפור מרקם ואיכות העור לאורך זמן; מרקם קליל ומראה טבעי; מראה צעיר מוצק ומלא נפח.

עוד מבית ג'יבנשי, סדרת סמקים החדשה בשם פריזמה ליברה - סומק בפודרה המשלב 4 גוונים משלימים ליצירת מראה סומק טבעי וקליל עמיד לכל היום 12H. אפשר לפסל ולהדגיש איתו ולהעניק מראה זוהר. הרמונית הגוונים מכילה פיגמנטים אורגניים העשויים מרכיבים טבעיים. הסומק ארוז באריזת קוטור מהודרת.

יופי של יוקרה מייק אפ וסומק  פריזמה ליברה  GIVENCHY. יח"צ,
יופי של יוקרה מייק אפ וסומק פריזמה ליברה GIVENCHY/יח"צ

אמילי בפריס

בהשראת "אמילי בפריס"- הסדרה המצליחה של נטפליקס, בכיכובה של לילי קולינס-שגרירת לנקום, מותג הקוסמטיקה היוקרתי LANCÔME ו-MTV ENTERTAINMENT STUDIOS משיקים אתLANCÔME X EMILY IN PARIS-פלטת איפור במהדורה מוגבלת הלוכדת את שמחת היופי הפריזאי.

זו פעם ראשונה שלנקום חוברת לאחת מסדרות הטלוויזיה הפופולריות במטרה לייצר קולקציית ביוטי של מוצרי חובה בהשראת הזוהר הפריזאי אמילי בפריז בהפקת אולפני MTV Entertainment, מביאה את ההשראות, הסגנון ומראות היופי המאפיינים את אמילי, פלטת האיפור נחשקת במיוחד ונועדה להשלים את המראה הצרפתי לאורך כל היום.

לפלטת הצלליות 'אמילי בפריז' עיצוב מיוחד בצורת לב ועליו מתנוסס מגדל אייפל, היא כוללת 12 גוונים ב-3 משפחות צבעים, תמצאו בה ניוד, חום מנצנץ, אדום בורגונדי וכחול חצות בהשראת הדמויות האהובות ביותר בסדרה ליצירת 3 לוקים אייקוניים: BORN IN FRANCE - מראה טבעי לכל יום בהשראת השיק הצרפתי .

אמילי בפריס לנקום משיק פלטת איפור בהשראת פריס. יח"צ,
אמילי בפריס לנקום משיק פלטת איפור בהשראת פריס/יח"צ

מילוקה מתרחבת

4 שנים אחרי לאחר שהושק מותג האיפור מילוקה, הוא מתרחב ויוצא לראשונה עם סדרת טיפוח פנים הכוללת: מסיר איפור תלת פאזי, מוס ניקוי לעור הפנים ו-6 סטיקים חדשניים למגוון צרכים, ביניהם סטיק הגנה מהשמש SPF50, מסיר איפור חמאתי וסטיק לחות מועשר בחומצה היאלורונית.

כמו באיפור, גם בטיפוח, מילוקה מציעה חדשנות מוצרית ומציגה סדרה היברידית המאפשרת מגוון תועלות בשימוש ON THE GO. בעקבות הצלחת סדרת האיפור STICK AROUND שהושקה לפני כשנתיים-מסדרות המכר של המותג, הוחלט לפתח סדרת סטיקים בתחום הטיפוח, המוצרים נבדקו דרמטולוגית וכולם (מלבד מסיר האיפור התלת פאזי), הם היפואלרגניים.

ההשקה באה לאחר שמילוקה התרחבה לעולמות טיפוח הגוף, האביזרים והלקים, כשהובן שהמותג אמין מספיק לקפיצת מדרגה גדולה-טיפוח פנים, כשהמפתח הינו ברמת האמינות של המותג ובמערכת היחסים שלו עם הצרכנית.

מילוקה הוא מותג האיפור והטיפוח שפיתחה סופר-פארם, הושק ב-2018, והיווה סנונית ראשונה בכניסה של סופר-פארם לייבוא ופיתוח מותגים באופן עצמאי. תחת המותג נמכר מגוון רחב של מוצרי איפור אופנתיים במחירים נגישים.

המותג מתחדש גם עם סדרת מברשות איפור שתאפשר לכל אחת להתאפר כמו מקצוענית. הסט כולל 7 מברשות: מברשת סומק זוויתית עם כיפה גדולה וזוויתית להשגת דיוק בכל הברשה; מברשת קונסילר מעוצבת לכיסוי והסתרה בצורה אחידה; מברשת טשטוש קטנה ליצירת שכבות על-ידי הוספת טקסטורות; מברשת צללית זוויתית לשרטוט קוים דקים ואחידים; מברשת שפתיים המתאימות לכל מוצרי השפתיים; מברשת אייליינר דקה לקווים דקים ומדויקים; מברשת גבות דו-צדדית למילוי ונגיעות קונטור מדויקות עם הברשה. המברשות עשויות מ-100% חומר סינטטי, ניתן להשתמש בהן עם מוצרים יבשים או רטובים. להשיג בסניפי ובאתר סופר-פארם אונליין.

מילוקה מתרחבת קטגואיה חדשה לטיפוח הפנים. יח"צ,
מילוקה מתרחבת קטגואיה חדשה לטיפוח הפנים/יח"צ

אביב באפריל

רשת הביוטי אפריל משיקה קולקציות בישום חדשות:Maison Matin-מותג בשמי בוטיק צרפתי, אריזות המותג פותחו ויוצרו בטכנולוגיה ברת קיימא ממקור טבעי ומכילות עד 92% רכיבים טבעיים, בשמי המותג מכילים אלכוהול חיטה אורגני וארוזים בקרטון ממוחזר ללא צלופן, בקבוק הבושם ניתן למחזור; 'אוריג'ן'-6 ניחוחות יוניסקס; 'ריפרש' 3 ניחוחות יוניסקס יצירתיים; Electimuss-מותג לונדוני המציע ליין ניחוחות בהשראת העיר רומא פירוש השם מלטינית-לבחור את הטוב ביותר.

הבשמים מיוצרים משמנים ושרפים מהמשובחים בעולם, עם ריכוז של 20-30% רמה גבוהה ועמידה, בקולקציה 7 ניחוחות; קולקציית 'נירו'-4 ניחוחות בהשראת הקיסר נירו שהיה אומן, משורר, מוזיקאי ושחקן. עוד באפריל, מהלך חדש בו הרשת מזמינה את הצרכנים להגיע לחנויות ולקבל ערכת התנסות חינם של בשמי בוטיק, מדובר ב-3 מבחנות עם בישום ארוזות בקרטון.

אפריל אביבי קולקציית בשמי בוטיק ברשת אפריל. יח"צ,
אפריל אביבי קולקציית בשמי בוטיק ברשת אפריל/יח"צ

מתיחה בבית

מותג הטיפוח הבינלאומי LIERAC PARIS משיק את LIFT INTEGRAL -סדרת אנטיאייג'ינג המתמחה באפקט מתיחת פנים ללא הזרקה, סדרה מהפכנית ופורצת דרך בתחום התמיכה בטיפולים אסתטיים עם יעליות קלינית מוכחת. הסדרה מתמקדת ב-3 פעולות: הידוק אזורים נפולים, מילוי אזורים חלולים, דינמיקת פנים חיובית.

מתאימה לכל סוגי העור עם הופעת סימני גיל, וומסייעת בהחזרת הדינמיות החיובית לעור הפנים, החזרת הנפח, אפקט מתיחה ומילוי, מעניקה מראה עור מתוח ומוצק ותומכת בשימור תוצאות טיפולים אסתטיים. בסדרה מוצרים ליום וללילה למיצוק העור, הם אינם שומניים ונספגים מהר: סרום אקטיבי; קרם פנים אקטיבי; מסיכת יופי; קרם לילה; סרום אנטיאייג'ינג פעיל לעיניים; ג'ל-קרם למיצוק הצוואר והמחשוף. להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז

מתיחה בבית סדרת ליפט אינטגרל של ליראק פריס. אסף לוי,
מתיחה בבית סדרת ליפט אינטגרל של ליראק פריס/אסף לוי

הגבר של ארמני

ג'ורג'יו ארמני משיק את ACQUA DI GIÒ EAU DE PARFUM הנותן פירוש חדש לבושם האיקוני אקווה די ג'יו, עם מבט לעתיד, הניחוח מגלם את המחויבות של ארמני לקיימות, ידידותי לסביבה, עשוי מרכיבים ארומטיים טבעיים המופקים ונרכשים באופן בר-קיימא.

הבקבוק האיקוני של אקווה די ג'יו מקבל עיצוב חדש הניתן למילוי חוזר. מהשקתו ב-1966, אקווה די ג'יו ביסס את מעמדו כבושם לגבר, קלאסי מודרני עם יכולת משיכה ופיתוי, הלוכד את מהות המים והקשר של האדם ליסוד המים. את הניחוח החדש שהוא עצי-ארומטי-ימי, צלול ועוצמתי, יצר רוקח הבשמים הווירטואוזי, המאסטר פרפיומר אלברטו מורילאס, שרקח את כל בשמי אקווה די ג'יו, יש בו קומפוזיציית מרכיבים טבעיים לחוויה חושנית, ארומטית ואינטנסיבית. יצירתו של אקווה די ג'יו או דה פרפיום והניטרליות הפחמנית שלו מדגישות את המחויבות של ארמני לכדור הארץ ולאוכלוסייתו.

הקמפיין מבטא אסקפיזם, הוא צולם בשחור-לבן על-זמני, מזכיר את הזהות האסתטית האיקונית של אקווה די ג'יו, ומבטא את עוצמת הטבע והאדם. הדוגמן הגרמני אלכסנדר רוסיץ' . להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות

הגבר של טרמני אקווה דה ג'יו פרפום. יח"צ חו"ל,
הגבר של ארמני אקווה דה ג'יו פרפום/יח"צ חו"ל

שניים באחד

חברת הרבלייף מציעה תחליב ידיים וגוף מסדרת HERBAL ALOE - הכוללת מוצרי טיפוח המבוססים על אלוורה ומרכיבים טבעיים, להזנה חיצונית ומראה חיוני, התחליב נותן מענה לתוספת לחות לעור הידיים והגוף במוצר אחד.

לתחליב ניחוח מרענן, הוא מכיל אלוורה וחמאת שיאה אפריקנית הנספגים במהירות ומעניקים תחושה חלקה ורכה. הוכח קלינית כמגביר את הלחות העור ב-100% לאחר שימוש אחד בלבד. להשיג באתר החברה דרך המפיצים.

שניים באחד herbal aloe הרבלייף. סטודיו דיטיילס,
שניים באחד herbal aloe הרבלייף/סטודיו דיטיילס

צמד חמד

מותג האיפור היוקרתי והמקצועי בובי בראון משיק קולקציית קונסילרים וקורקטורים בסטיק- צמד מנצח לשיפור מראה העור. המוצרים שפותחו על-ידי אמני איפור, קלים לשימוש. גרסת הסטיק היא למעשה עפרונות קלילים נוחים לשימוש המאפשרים משיחה נוחה מתחת לעיניים ומעל פני העור, במראה שלא נסדק ולמשך 12 שעות.

all-over Skin Concealer Stick מבהיר מראה עיגולים כהים ומפחית את הפגמים, מעניק מראה עור רענן, הוא מחליק על העור ומתמזג איתו. הפורמולה קרמית, נוחה, רכה וקלה למיזוג ולבנייה בטכנולוגיית Slow Churn המסייעת ביצירת מרקם קליל ומאפשרת בנייה בשכבות למשיחה חלקה ללא סימנים. הקונסילר מכיל מרכיבים מזינים, לרבות תמצית פולי קפה וזרעי סליקורניה מלחלחת ומרעננת את העור, המעניקים לעור מראה בריא וזוהר יותר 18 גוונים.

SKIN CORRECTOR STICK-הקורקטור האהוב עכשיו בסטיק לשימוש מהיר ומדויק לניטרול מיידי של כהויות וטשטוש פגמים, טכנולוגיית Slow Churn מסייעת ביצירת מרקם חמאתי-שמנתי, הפורמולה קלילה כנוצה ומתמוססת לתוך העור, תמצית פולי קפה וזרעי סליקורניה מסייעות בטיפוח העור ןמספקות לחות מזינה מתפיחה ומחליקה את העור והופכת את הקורקטור לאמצעי האידיאלי להכנתו למייקאפ, ותואמים לקשת גוני עור עם 12 גוונים. הסטיקים פותחו על-ידי אמני איפור. להשיג בחנויות המותג ובאתר.

צמד חמד קונסילרים וקורקטורים של בובי בראון. יח"צ,
צמד חמד קונסילרים וקורקטורים של בובי בראון/יח"צ

השקה כפולה

מותג האיפור מייבלין ניו-יורק, משיק מחדש את המוצר המיתולוגי-קונסילר ספוג IAR ERASER INSTANT ANTI AGE)) להסתרת כהויות, עיגולים שחורים ונפיחות מתחת לעיניים. לקונסילר ספוגית למריחה קלה ונוחה ופורמולה חדשה וטבעונית, המעניקה לחות ל-12 שעות המצטיינת גם בכיסוי קמטוטים. הפורמולה כוללת גוג'י ברי ומטשטשת ברגע פגמים וכהויות, למראה קורן בעל כיסוי מלא.

kהשיג ב-11 גוונים להתאמה מושלמת לגוון העור . עוד ממייבלין, קרם סומק cheek Heat במרקם קרמי בפורמולה אוורירית וקלילה, עם פיגמנטים למראה סומק טבעי. הצ'יק היט מגיע ב-3 גוונים על פלטת ורוד ואדום. הסומק מגיע בשפופרת נוחה למריחה היגיינית, בכל לחיצה יוצאת כמות מדויקת הנדרשת למראה האופטימלי.

השקה כפולה-קונסילרים וצ'יק היט במייבלין. יח"צ,
השקה כפולה-קונסילרים וצ'יק היט במייבלין/יח"צ

סירים ונהנים

חברת סולתם, כלי בית משווקת את SELECT-סדרת סירים ומחבתות חדשה למטבח הביתי והמקצועי, בסדרה סירים ומחבתות לרבות מחבת צלייה העשויים אלומיניום בתהליך Forged מה שמאריך את חייה לשנים רבות, ציפוי Non stick איכותי בגימור דמוי שיש המונע את הדבקות המזון ומעודד שימוש מופחת בשמן, כולל תחתית אינדוקציה מלאה לחלוקת חום שווה ויעילה וחסכון בזמן ובאנרגיה.

המכסה חסין חום מזכוכית שקופה עם חריר לשחרור אדים למעקב אחר התקדמות תהליך הבישול ללא צורך בהרמת המכסה, ידיות ארגונומיות מנירוסטה לנוחות בשימוש ובהעברה ואחיזה בטוחה. ללא PFOA קדמיום וללא עופרת. מתאימים לכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה , לתנור. קלים לניקוי. להשיג ברשת חנויות 'סולתם' ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות ובאתר.

סירים ונהנים סדרת סלקט של סולתם. גל בן זאב,
סירים ונהנים סדרת סלקט של סולתם/גל בן זאב

מחויב לסביבה

HAAN - מותג הטיפוח מברצלונה, משיק קולקציית קרמי ידיים בשם Cream Pops, בהשראת קרטיבים טבעיים עם טוויסט, הניתנים למילוי חוזר. קולקציית Cream Pops מורכבת מקומפלקס ייחודי ומזין של אינולין ופרוקטוז להזנה ואיזון המיקרוביום של העור, תוך הגנה על העור מפני זיהום אוויר.

הקרמים בצורת ארטיק זמינים ב-3 ניחוחות: Fig Fizz, Coco Cooler ,Carrot Kick בפורמולה ייחודית עם 96% מרכיבים ממקור טבעי, שמן חוחובה, חמאת שיאה והמי סקוואלן, הנוסחה קלת משקל נספגת במהירות, מספקת לחות אינטנסיבית וגימור משיי. תמצית פרימיום של אצה זהובה פועלת כהגנה טבעית לעור. HAAN משקיעה 20% מרווחיה להעלאת המודעות ומלחמה במשבר המים-נושא גלובלי הקשור ישירות לבריאות, חינוך וצמיחה במדינות מתפתחות, המותג נוסד בברצלונה ושם את המחויבות החברתית במקום הראשון על-ידי העלאת המודעות למשבר המים ותרומת 20% מהרווחים למימון פרויקטי מים במדינות מתפתחות, מוצרי טיפוח הניתנים למילוי חוזר ולמחזור, כל בקבוק נושא תרומה של מים נקיים לקהילות קטנות במדינות מתפתחות, להשיג ברשת חנויות STORY .

מחויב לסביבה קרמים של HAAN ברשת סטורי. יח"צ,
מחויב לסביבה קרמים של HAAN ברשת סטורי/יח"צ

עושים סדר

רשת ביוטיקייר מוצרי קוסמטיקה וטיפוח, מציעה סדרת ארגוניות ייעודית, מעוצבות פרקטית ונוחות לאחסון ושימוש יומיומי, עשויות חומר אקרילי איכותי. בקולקציה: ארגונית איפור שקופה עם 2 מגירות אידיאלית לאחסון וארגון מגוון מוצרי איפור וקוסמטיקה; ארגונית לפדים קוסמטיים צמר גפן ועוד; ארגונית למקלוני צמר גפן; פדיות קוסמטיות עשויות כותנה עם משטח חלק ונטול סיבים להסרת איפור, לק ועוד; צמרונים קוסמטיים.

רשת ביוטיקייר, הוקמה לפני 30 שנים, במטרה להפוך את עולם היופי לזמין ובר השגה לכולם, לרשת 26 סניפים בפריסה ארצית, אתר אינטרנט מתקדם לרכישה אונליין ומועדון לקוחות חדש - Beautycard

עושים סדר ארגוניות של ביוטי קייר. יח"צ,
עושים סדר ארגוניות של ביוטי קייר/יח"צ

ניקיון אקולוגי

חברת אורגניקזון, יבואנית ומשווקת מוצרים אורגניים וידידותיים לסביבה, מציעה 3 מוצרי ניקיון של המותג האורגני Green flash; גליל מטליות במבוק רב פעמי מסיבי במבוק טבעיים בעלי יכולת אנטי בקטריאלית הדוחה התפתחות חיידקים, ספיגה מעולה ועמידות המתאימה לשימוש רב פעמי, מתאים לניקוי יבש ורטוב אינה שורטת ואינה משאירה שאריות סיבים; ספוג קרצוף לניקוי כללי Green Flash מקליפות אגוזי מלך מרוסקות המקנות לסיבי הניילון הממוחזר יכולת קרצוף ושפשוף ללא שריטות, מיועד לניקוי שיש מטבח, כלים נון סטיק, נירוסטה, מחבתות, סירים, סכום, חרסינה, אמבטיה ומשטחי עבודה.

מכיל חומר אנטי-בקטריאלי טבעי ואינו מכיל חלקיקי קרצוף מלאכותיים; ביצת הפלא למקרר, ריכוז גבוה של גז אתילן טבעי הנפלט מהפירות והירקות גורם לריקבון מזורז של פירות וירקות, ביצת הפלא סופחת את הגז, ומאפשרת לפירות ולירקות להישאר טריים, כולל מרקם וערכים התזונתיים לאורך זמן.

ניקיון אקולוגי וטבעי לפסח. טל טרי,
ניקיון אקולוגי וטבעי לפסח/טל טרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully