וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית מדרש לטכנולוגיה: חממת סייבר לשילוב אוכלוסייה חרדית בהייטק

7.4.2022 / 12:55

שיתוף פעולה הכולל לימודים עיוניים ומעשיים בין המרכז האקדמי לב וחברת הסייבר אימפרבה, לשילוב המגזר החרדי בתעשיית ההייטק

חברת הסייבר אימפרבה (imperva) פועלת לקבל לתוכה עובדים מהמגזר החרדי, במסגרת תכנית Cyber Elite של המרכז האקדמי לב. התכנית שממומנת על ידי הרשות לחדשנות, מציעה הכשרה ודלת כניסה לעולם ההייטק לבוגרים מצטיינים מהחוגים מדעי המחשב והנדסת תוכנה של המרכז. מדובר בתוכנית בת כשנה, שמטרתה להכשיר סטודנטים מהמגזר החרדי לתעשיית ההייטק הישראלית והגלובלית. זוהי תוכנית אינטנסיבית הכוללת בנוסף שלושה ימים בשבוע של עבודה במחקר ופיתוח בחברות סייבר. מתוך מאות מועמדים, התקבלו 36 סטודנטים בחלוקה ל-19 גברים ו-17 נשים. בסיום ההכשרה, ישולבו הבוגרים כעובדים מן המניין בחברת אימפרבה ובחברות נוספות.

בתוך כך, הציבה אימפרבה בפני הסטודנטים החרדים מספר פרויקטים שגובשו בחטיבת המחקר והפיתוח של החברה, שנועדו לענות על בעיות מתחומים שונים. במסגרת זו, צוברים הסטודנטים ניסיון פרקטי בעולם הסייבר וזוכים לכלים שאינם חלק מתכנית הלימודים האקדמית, המאפשרים להבין את סוגי תקיפות הסייבר השונות, כיצד האקרים מנצלים נקודות תורפה וכיצד לגשת לתקיפת סייבר.

חממת סייבר לחרדים של אימפרבה. יחצ,
לכולם מגיעה הזדמנות שווה/יחצ

משה ליפסקר, מנכ"ל אימפרבה בישראל ומנהל המו"פ העולמי: "אנחנו שמחים לקחת חלק בתוכנית סייבר עילית המאפשרת למגזר החרדי להשתלב בתעשיית הסייבר. אנחנו מאמינים בהכשרה מעשית לצעירים מקומיים. לאקדמאים במגזר החרדי יש פוטנציאל גבוה להשתלבות בענף בשל העובדה שהם מחונכים מגיל צעיר לחשיבה אנליטית ויש להם את הרצון לצאת לעבוד ולהשתלב בענף. אנו מברכים על שיתוף הפעולה ועל ההזדמנות המיוחדת לתרום לאקדמאים בתחילת דרכם כלים מקצועיים, יכולות טכנולוגיות ומנטורינג שיעזרו להם לקחת חלק במנוע הצמיחה של שוק הסייבר הישראלי בשנים הקרובות".

אורלי גוטמן, מנהלת תכנית CyberElite של המרכז האקדמי לב: "תכנית הלימודים בתחום הסייבר של CyberElite גובשה בשיתוף פעולה עם בכירים ממערכת הביטחון ומהתעשייה. נוסיף לכך את ייחודו של המרכז האקדמי לב בהכשרה אקדמית לחרדים, וכך נוצרו התנאים לשילובם בתחום הסייבר וכעובדים מבוקשים בתעשייה. מעורבותה של אימפרבה ושל גורמים נוספים חשובה מאוד למדינת ישראל, לא רק בהיבט התעשייתי. שילוב חרדים בתחומי המחקר והפיתוח בסייבר מהווה אמירה חברתית חשובה".

  • עוד באותו נושא:
  • קריירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully