וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ובנו מארחים

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 9:16

בכירי ג'נרל קטליסט, אחת מקרנות ההשקעה הגדולות בעולם, הגיעו בשבוע שעבר לביקור בישראל ונפגשו כאן עם אנשי היי-טק ואנשי עסקים מוכרים. המפגש התקיים בביתם של עידן ובתיה עופר ביישוב ארסוף. מי שפרש חסותו על האירוע היה שגריר ארה"ב בישראל, תומס ניידס.

דיוויד פיאלקו, מייסד ג'נרל קטליסט, ואדם ולקין, מבכירי הקרן ומי שנחשב לגורו אמריקאי בתחום ההשקעות, נחתו לביקור שהתמקד בעסקים בישראל. קרן ההשקעות שמובילים השניים ידועה כמי שהשקיעה בחברות כמו 'אייר בי-אן-בי', הבנק הדיגיטלי "מונזו", ענקית השליחויות "דליברו", מנוע התיירות "קיאק", חברת "למונייד" ועוד חברות בינלאומיות מוכרות. קרן ההשקעות הפרטית הגלובלית של משפחת עופר ביצעה בשנה האחרונה השקעות מוצלחות רבות לצידה של הקרן האמריקנית, בין השאר בחברות המדטק המצליחות 'אפיטומי' ו'סופוייב', שהונפקו בשנה האחרונה בבורסת תל אביב.

בנו של עידן עופר, גיל עופר, שיזם ומוביל את קרן ההשקעות המשפחתית הגלובלית ומשקיע אמר: "אנחנו נרגשים לקראת האפשרות לקחת חלק באקוסיסטם הישראלי ולחזק את הקשר עם הדור הבא של היזמים. זה לא סוד שחלק מהסטארט-אפים הטובים בעולם מגיעים מישראל ואנחנו מצפים בכיליון עיניים לשתף פעולה עם שותפים משמעותיים כמו ג'נרל קטליסט ולהשקיע בדור הבא של החדשנות הישראלית". בין האורחים באירוע היו: עמיחי נידרמן, אריק שטילמן, אבישי אברהמי, אייל שנהר, גיגי לוי, גיא קשטן, מיכה קאופמן, רקפת רוסק-עמינח, שי וינינגר, יוסי ורדי ונוספים.

גיל עופר, תומס ניידס ועידן עופר. סיון פרג',
גיל עופר, תומס ניידס ועידן עופר/סיון פרג'
רקפת רוסק–עמינח ובתיה עופר. סיון פרג',
רקפת רוסק–עמינח ובתיה עופר/סיון פרג'
אבישי אברהמי. סיון פרג',
אבישי אברהמי/סיון פרג'
  • עוד באותו נושא:
  • עידן עופר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully