וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעים בירוק: כלמוביל רוכשת את אנרפוינט

10.4.2022 / 10:49

עם הפנים להרחבת פעילות הקבוצה לתחום האנרגיה המתחדשת, קבוצת כלמוביל רוכשת את החברה המתמחה באנרגיה סולארית. המנכ"ל יניב שיראזי: "מדובר בצעד נוסף בפיתוח פעילות הקבוצה לתחומי האנרגיה המתחדשת המשיקים לעסקי הליבה"

קבוצת כלמוביל רוכשת את חברת אנרפוינט הישראלית, המתמחה באנרגיה סולארית, זאת במסגרת אסטרטגיית הקבוצה להרחיב את פעילותה לתחומי האנרגיה המתחדשת. העסקה כפופה להתקיימות תנאים מתלים, ובכללם קבלת אישורים רגולטוריים ככל שנדרש.

במסגרת ההסכם תרכוש כלמוביל 100% מחברת אנרפוינט, מחלוצות תחום האנרגיה המתחדשת בישראל, עם ניסיון של למעלה מ- 12 שנים בתחום פתרונות האנרגיה הסולארית למגזר הביתי והמסחרי. החברות יפעלו בסינרגיה מלאה ושיתוף פעולה על מנת להצמיח את פעילות אנרפוינט כמובילת שוק בתחום האנרגיה המתחדשת ועל מנת לייצר זרוע פעילות של כלמוביל בתחום האנרגיה הירוקה בישראל.

יניב שיראזי. יחצ,
רכישה שמשתלבת עם תוכניות הפיתוח. יניב שיראזי/יחצ

יניב שיראזי, מנכ"ל כלמוביל מציין כי רכישת אנרפוינט משתלבת עם תכניות הפיתוח של הקבוצה למתן פתרונות משלימים ללקוחות בתחום האנרגיה המתחדשת ומענה לגידול המתמיד ברכישת רכבים מונעי חשמל בישראל ובעולם. עוד מציין שיראזי כי רכישת אנרפוינט הינה שלב נוסף ביישום מיזמי פיתוח שיהיו סינרגטיים לעסקי הליבה של כלמוביל.

קבוצת כלמוביל היא קבוצת רכב מהגדולות בישראל, המייבאת כלי רכב פרטיים ומסחריים מתוצרת מרצדס, יונדאי מוטורס מיצובישי מוטורס, ג'נסיס וקינג לונג. במהלך השנים פיתחה כלמוביל פתרונות 360 ללקוחות החברה ומגוון כלים מתקדמים הכוללים: מימון (הקבוצה מחזיקה בחברת המימון החוץ בנקאי כלמוביל פתרונות מימון), ליסינג וביטוח באמצעות סוכנות כלמוביל ביטוח. כמו כן מפעילה כלמוביל מרכזי שירות חדשניים, מתחמי טרייד אין ומערך שיווק פיזי ודיגיטלי המתקדם בענף. הקבוצה מעסיקה ברחבי הארץ מעל 1,000 עובדים הפועלים בתחומי המכירה, שירות, מימון, לוגיסטיקה, חלפים ומטה.

  • עוד באותו נושא:
  • כלמוביל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully