וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש טק ישמש מנהל התפעול הראשי של REE Automotive

10.4.2022 / 11:05

ג'וש טק, אשר עבד בשדרה הניהולית של יצרנית הרכב טסלה, יהיה אחראי על הייצור המסחרי של פלטפורמות החברה ופתיחת מרכזי אינטגרציה גלובליים

Automotive הודיעה על מינויו של ג'וש טק למנהל התפעול והייצור של החברה (COO). ג'וש מצטרף ל-REE לאחר ששימש בשדרה התפעולית הבכירה של טסלה כראש קבוצת מוצרים חדשים (Head of the New Product/Manufacturing Introduction group). בעברו, פיקח על פיתוח הייצור וההשקה במובילה עולמית בעיצוב, פיתוח וייצור חיצוני של רכבים, ולאחרונה שימש כסגן נשיא לייצור והנדסה של Plant Prefab. ג'וש יחליף בתפקידו את מייקל צ'רלטון, שישמש מעתה כיועץ אסטרטגי לייצור ויתרום מעשרות שנות המומחיות שלו בתחום הרכב והייצור לצוות ההנהגה של REE.

ג'וש מצטרף ל-REE בזמן משמעותי עבור החברה, כשהיא מתכוננת לבדיקות פרוטוטייפ מלאות של טכנולוגיית ה-REEcorners™ והפלטפורמות החשמליות המודולריות של החברה, בדרכה לייצור מסחרי שלהן בשנת 2023. בהנהגתו, מרכזי האינטגרציה של REE ישרתו את הביקוש בצפון אמריקה ואירופה עם התמקדות ראשונית בהשקה המסחרית של פלטפורמת P7 של REE, שנועדה להניע רכבים חשמליים מסחריים.

ג'וש טק. יחצ,
ג'וש טק/יחצ

טק מביא ל-REE למעלה מ-23 שנות ניסיון בפיתוח והשקת מוצרים מורכבים, פיתוח תשתיות, הנדסה, שרשרת אספקה, איכות וניהול תפעול. ג'וש, היושב בארצות הברית, יוביל את כל ההיבטים של הפעילות, הייצור וניהול ההתרחבות הגלובלית של REE, כולל השקת מרכזי האינטגרציה של REE באוסטין, טקסס, וקובנטרי, בריטניה.

דניאל בראל, מייסד-שותף ומנכ"ל REE: "אני נרגש לקבל את פני ג'וש לצוות ההנהלה שלנו ואנו נמנף את הניסיון העשיר שלו על מנת להחדיר את פלטפורמות הרכב שלנו לשווקים השונים ולהגדיל את הייצור שלנו בצורה האיכותית והטובה ביותר. הניסיון העמוק של ג'וש והתשוקה איתה הוא מגיע יהיו בעלי ערך רב ככל שנמשיך להתקדם בתוכנית העסקית שלנו לקראת קבלת הזמנות והתחלת ייצור. מייק יישאר חלק קריטי בהנהגה של REE בתפקיד אסטרטגי רחב יותר כאשר אנו מגדילים את השותפויות שלנו ומתכננים ביצוע גלובלי. אני אסיר תודה על עבודתו המסורה לעודד את הצמיחה שלנו ולהביא להצלחה ארוכת טווח".

ג'וש טק, מנהל התפעול הנכנס: "אני נרגש להצטרף ל-REE בהתבסס על האופי המהפכני של המוצר וכיצד הוא מאפשר מעבר מהיר ואפקטיבי לעבר חשמול רכבים מסחריים ברחבי העולם. החברה מציגה יכולת אמיתית ובלתי מתפשרת לחולל מהפכה בתעשיית הרכב המסורתית, כפי שאנו מכירים אותה במאה השנים האחרונות. וודאי כשמבינים שניתן להשתמש בפלטפורמות שלנו בקרב כל היצרנים, הסוגים והיישומים של רכבים חשמליים מסחרי. אני מצפה למלא תפקיד חשוב בהחדרת טכנולוגיה פורצת הדרך הזו לשוק ולעזור להוביל את החברה בתקופה חשובה זו של צמיחה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully