וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדות, הופעות וגם בתי מלון: עד כמה כרטיס האשראי החדש משתלם?

בשיתוף כאל

עודכן לאחרונה: 9.8.2022 / 12:13

רוצים לעשות שופינג ולקבל תמורה? ברור, מי לא. אם כך, כדאי שתכירו את כרטיס האשראי החדש של כאל - Fix Back

מארק איווניר ויזה כאל. יח"צ,
צבירת השוברים מאפשרת חיסכון משמעותי בהוצאות, וזה נכון במיוחד בפתח תקופת החגים והקיץ/יח"צ

השימוש בכסף מזומן הולך ופוחת - ומי שביקר לאחרונה באחת ממדינות אירופה למשל, מכיר היטב את התופעה. זה לא אומר שהפסקנו לשלם, אבל בעולם שבו מתרבים אמצעי התשלום וכרטיסי החיוב והאשראי, חשוב לבחור את האמצעי שהכי מתאים לנו, שכן בחירה נכונה של כרטיס אשראי למשל, יכולה להיות שווה לא מעט כסף מדי שנה.

יצאנו לבדוק - וחזרנו עם שם שהיה לנו נעים במיוחד להכיר: Fix Back של כאל הוא כרטיס אשראי שאפילו "עובד" בשבילנו ומחזיר לנו כסף על כל קנייה וקנייה באמצעות שוברים שווים.

אז מה זה אומר בעצם? שאפשר ליהנות מכל היתרונות שמציעים כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים - ובמקביל גם לקבל החזר כספי על הקניות. איך בדיוק? קונים, משלמים בכרטיס Fix Back ומקבלים החזר בשוברי BUYME, ללא מגבלה על הצבירה.

צבירת השוברים מאפשרת חיסכון משמעותי בהוצאות, וזה נכון במיוחד בפתח תקופת החגים והקיץ. אפשר ליהנות ממגוון רחב של שוברים בשלל תחומים - מסעדות, בתי קפה, חנויות אופנה ולייפסטייל, חנויות עיצוב, רשתות ספורט, תיאטראות, הופעות, סדנאות, ספא, אטרקציות, יקבים, בתי מלון ועוד רבים ושווים. סך הכל יש באתר "ביי מי" כ-900 בתי עסק שונים.

נותן בחזרה בלי גבולות

זהו כרטיס אשראי חוץ בנקאי שמעניק לרוכשים בחזרה, ללא מגבלה של החזר ובהתאמה לכל אירוע. קניתם הרבה? קיבלתם בחזרה הרבה. ככה פשוט. רק לשם השוואה נזכיר שבמהלך בדיקות שביצענו, גילינו שכרטיסים רבים בשוק מגבילים את המשתמשים בסכום הצבירה.

זהו גם כרטיס אשראי בינלאומי, כך שהצבירה היא לא רק על קניות ותשלומים בארץ אלא גם על קניות המתבצעות בחו"ל ובאינטרנט (כן, אסוס, נקסט ו-iHerb לגמרי רלוונטיים!).

אפשר לשייך את הכרטיס למהפכה החדשה של שימוש בארנק דיגיטלי בנייד בעזרת הצטרפות ל-Google Pay (לבעלי אנדרואיד) או ל-Apple Pay (לבעלי IOS) וכך לא תצטרכו לשלוף את הארנק או לקחת את הכרטיס עצמו כדי לבצע תשלומים במגוון רשתות או אפילו בתחבורה הציבורית, בחופשה בחו"ל, בסופרמרקט ועוד.

פשוט מצמידים את הסמארטפון למסוף שתומך בתשלום בנייד (Tap או Contactless) באופן נוח ומאובטח. הנייד נשאר רק ביד שלכם ולא עובר למוכרים, כפי שמקובל לעיתים בעת תשלום בכרטיסי אשראי פיזיים.

מארק איווניר ויזה כאל. יח"צ,
Fix Back של כאל הוא כרטיס אשראי שאפילו "עובד" בשבילנו ומחזיר לנו כסף על כל קנייה וקנייה/יח"צ

כמה נקבל בחזרה?

זה אולי הזמן להסביר איך מחושב גובה ההחזר: גובה ההחזר על קניות המבוצעות בכרטיס עומד על 1% מהיקף הקניות בשנה הראשונה, ועל 0.75% מהשנה השנייה והלאה. בתשלומים למשרדים ממשלתיים, ההחזר עומד על 0.5% בשנה הראשונה ו-0.38% בשנה השנייה והלאה. למשל קניתם בחודש ב-5,000 שקלים? קיבלתם בחזרה אוטומטית 50 שקלים לשימוש באתר BUYME; קניתם ב-1,000 שקלים? כבר יש לכם 10 שקלים בשוברים, וכך הלאה.

המגמה הכלל עולמית היום היא לצמצם בכרטיסי אשראי מיותרים ולהחזיק רק באחד או שניים שבאמת מעניקים הטבות משתלמות ותנאים נוחים. לכן עולה עוד יותר החשיבות שיש להקדיש לבחינה מדוקדקת שתמצא עבורנו את כרטיס האשראי המתאים לנו ביותר.

יש עוד פינוקים והטבות? ברור שיש! נהנים מפטור מדמי כרטיס בשנה הראשונה.
מתי מתחילים? מזמינים את הכרטיס כאן, מקבלים אותו הביתה עם שליח. במקביל מחכה הקוד הסודי של הכרטיס באתר ובאפליקציית כאל, כדי שיהיה קל לצפות בו או להיזכר בו בעתיד בקלות ובמהירות, ומתחילים להשתמש. פשוט כבר אמרנו?

הנפקת הכרטיס ומסגרת האשראי כפופה לאישור המנפיק. הצבירה, ההחזר ומתנת ההצטרפות בכפוף לתקנון המועדון.

אי עמידה בפירעון ההלוואה או האשראי עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. המלווה: כאל מימון בע"מ.

בשיתוף כאל
  • עוד באותו נושא:
  • כאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully