וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחת שיודעת": אירוע לנשים בעלות השפעה במשק הישראלי

10.4.2022 / 11:23

בנק מרכנתיל העניק חסות לאירוע מנטורינג ווק "אחת שיודעת", שהתקיים בחיפה בהשתתפות מאות נשים ממגזרים שונים, ביניהן מנהלות עסקים קטנים, יזמיות, נשים בתפקידי מפתח בארגונים גדולים, מנהלות של ארגונים ללא מטרות רווח ועוד

בנק מרכנתיל העניק חסות לאירוע מנטורינג ווק "אחת שיודעת", שהתקיים בחיפה בהשתתפות מאות נשים ממגזרים שונים, בהן מנהלות עסקים קטנים, יזמיות, נשים בתפקידי מפתח בארגונים גדולים, מנהלות של ארגונים ללא מטרות רווח ועוד.

האירוע יצר הזדמנות להיכרות נשית-אישית-עסקית בין הנשים שהשתתפו בו. ההיכרות התבצעה ב"הליכת מנטורינג" משותפת של מנטורית מובילה במגוון תחומי עשייה עם שלוש משתתפות. בסיום ההליכה התאפשר לנשים אלה להמשיך את המסע העסקי שלהן יחד.

ורד אביטן. יחצ,
ורד אביטן/יחצ

ורד אביטן, מנהלת אזור חיפה והשרון בבנק מרכנתיל, המכהנת באחד מתפקידי הניהול הבכירים בבנק, דיברה באירוע על החוזק והדומיננטיות של הנשים בתפקידי הניהול. אביטן אומרת: "קיים צורך לנשים להמשיך ולהתבסס בתפקידי ניהול, להיות מנהיגות במטרה להוביל שינוי גם בעולם העסקים. בנק מרכנתיל דואג לשוויון והעצמת נשים. זאת, כי בבנק מאמינים שחברה בה שוויון הזדמנויות הוא ערך עליון, תצליח לצמוח עסקית ולשגשג כלכלית וחברתית. במרכנתיל משקיעים מאמצים רבים לתת לנשים את כל הכלים והמשאבים, על מנת לאפשר להן לחזק ולבסס עסקים בכל תחומי הפעילות".

  • עוד באותו נושא:
  • מרכנתיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully