וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

14.4.2022 / 9:09

סמנכ"ל מכירות בחברת פתרונות הסייבר 10Secure, סמנכ"לית שיווק לקשרים פלוס ועוד. המינויים, התזוזות והשינויים השבוע במגזר העסקי

קרן ההון סיכון פיטנגו מודיעה על מינויים של לירון וונד ויהונתן גלזר לשותפים עצמאיים. וונד חזרה ארצה לאחר עשור בתפקידים בכירים בפייסבוק ובגוגל בסיליקון ואלי, עתירת נסיון גלובלי ביעוץ לחברות ובפיתוח עסקי. היא מצטרפת לצוות פיטנגו צמיחה.

יהונתן גלזר הוא רופא, מומחה ברפואת חירום, ולשעבר מנהל השירות לרפואה דחופה אמבולטורית במלרד איכילוב (מרכז הרפואי סוראסקי, תל אביב). בשנים האחרונות התמקד ביעוץ לסטרטאפים ובניית מוצרים כמנהל פיתוח בחברות טכנולוגיה רפואיות. הוא מצטרף לצוות פיטנגו הלת'טק.

צחי הלל, שותף מנהל בפיטנגו צמיחה: "פיטנגו מתרחבת וצומחת. הוספת שותפים עצמאיים כלירון ויהונתן הוא חלק מהאסטרטגיה של הקרן לצרף לשורותיה מובילים מכל תחומי תעשיית הטק בישראל ובעולם, שממנפים את נסיונם ורשת הקשרים הגלובלית שלהם לטובת היזמים של פיטנגו וחברות הפורטפוליו שלנו. השותפים העצמאיים שלנו מסייעים לחברות הפורטפוליו של פיטנגו במסע הצמיחה שלהן, ומסייעים לקרן להיות בחזית החדשנות בשוק".

יהונתן גלזר ולירון וונד. יורם רשף,
לירון וונד ויהונתן גלזר/יורם רשף

ראובן ישראלי התמנה לסמנכ"ל פיתוח אירגוני והון אנושי במשרד ברון ושות'. ישראלי (גיל 53) מגיע מתחום פיתוח והדרכה משמש כסמנכ"ל מכון "סטאפ" ייעוץ אימון ופיתוח ושימש כראש תחום פיתוח ההדרכה באגף כוח אדם בצה"ל, במסגרת תפקידו היה אחראי על הסכמה והטמעה של תקן ISO בהדרכה בבסיסי ההדרכה באגף כוח האדם ב"קריית הדרכה" ושימש כמדריך הראשי ומפקד קורס קצינים בבית הספר למקצועות משאבי האנוש.

במסגרת תפקידו יהיה ישראלי אחראי על פיתוח ארגוני ועסקי וליווי צוות המשרד, בהכשרות, סדנאות ותכנון אסטרטגי.

ישראלי הוא בוגר תואר ראשון בתעשייה וניהול מאוניברסיטת "אריאל", בוגר מכללת גישות בייעוץ ארגוני וליווי מנהלים, מגשר עסקי ומשפחתי ממרכז ההכשרות "גבים".

לדברי, עו"ד גלעד ברון מייסד ובעלים "אנו מברכים את ראובן ישראלי על כניסתו לתפקיד כסמנכ"ל פיתוח ארגוני והון אנושי, אני בטוח כי יביא לתפקיד את הידע המקצועי והניסיון העשיר הרב שצבר לאורך תפקידיו המגוונים, אין לי ספק שתהיה לו תרומה רבה בחיזוק האסטרטגיה ופיתוח ההון האנושי במשרדנו. אני מאחל לו השתלבות מהירה והצלחה".

ראובן ישראלי. קובי קואנקס,
ראובן ישראלי/קובי קואנקס

חברת ענן הקצה Zadara מודיעה על מינויו של טל רותם לתפקיד VP Latin America & South EMEA. במסגרת תפקידו החדש, יהיה אחראי טל רותם על קידום פעילות החברה בטריטוריות שאותן ביסס וקידם במהלך השנים האחרונות והביא לתוצאות עסקיות הכוללות גידול מכירות וגיוס שותפים ולקוחות חדשים.

עם ההודעה על המינוי אמר טוני קרייתון, CRO Zadara: "טל הוא כוכב עולה ב-Zadara ואני בטוח שיוביל את התפתחות החברה באזורים גדולים וחשובים אלה בהצלחה רבה. טל הצליח בשנה החולפת לקדם ולהוציא אל הפועל את חזונה של החברה ביצירת ה-Federated Edge, רשת עולמית המחברת חברות וארגונים לשירותי ענן בקצה (Edge Cloud) במאות מרכזי נתונים בעשרות ערים ברחבי העולם וגם באמריקה הלטינית, כאשר התוכנית שלנו היא לתת מענה ענן קצה מהיר וכלכלי בכ-1000 ערים מרכזיות בעולם".

בנוסף, טל גם ממונה על פעילות החברה במרוצי פורמולה 1 שיערכו השנה גם במקסיקו ובברזיל. Zadara היא נותנת חסות וספקית הענן הרשמית של קבוצת אלפא רומיאו בפורמולה 1 - Alfa Romeo F1 Team ORLEN.

טל רותם הצטרף לחברת Zadara לפני כ-4 שנים ושימש לפני המינוי הנוכחי כמנהל המכירות של החברה באזור אמריקה הלטינית ו-South EMEA. טל הצטרף לחברה לאחר 12 שנה בהן עבד בחברת אינטל במגוון תפקידים בתחומי ההנדסה, המכירות והפיתוח העסקי. טל רותם הינו בעל תואר ראשון בפיזיקה והנדסת אלקטרוניקה ותואר שני במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת תל אביב.

טל רותם. יחצ,
טל רותם/יחצ

קובי מזרחי, 55, מונה לתפקיד סמנכ"ל המכירות של חברת פתרונות אבטחת הסייבר 10Secure. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על כלל פעילות המכירות, השיווק, הפיתוח העסקי והובלת החדשנות בחברה.

קודם לכן שימש מזרחי כמנהל מכירות לקוחות אסטרטגיים ב- 10Secure. הוא בעל ניסיון רב שנים בתחום פיתוח שווקים ומוצרים בתחום התקשורת ואבטחה מידע בשוק הישראלי ובשווקים גלובליים. לפני שהצטרף ל- 10Secure שימש כסמנכ"ל בבינת ובא.מ.ת מיחשוב בהן עסק בניהול מכירות ופיתוח עסקי בתחום הענן ובשיווק קמפיינים ובניית ערוצי שיווק חדשים בישראל ובשווקי אירופה ואסיה. מזרחי הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים.

קובי מזרחי. אפרת שפי,
קובי מזרחי/אפרת שפי

קבוצת קשרים פלוס בע"מ המפעילה ומשווקת כרטיסי גיפט קארד ופתרונות פיננסיים מתקדמים, מודיעה על מינויה של גלית ברנדמן (49) לתפקיד סמנכ"לית השיווק של הקבוצה. לברדמן 26 שנות ניסיון בקבוצת ישראכרט, במהלכן כיהנה במספר תפקידי ניהול בכירים, בניהם כמנהלת מטה חטיבת שיווק, אסטרטגיה ודאטה במסגרתה ניהלה תקציב שנתי של עשרות מיליוני שקלים בשנה. כמו כן, ניהלה ברנדמן את תחום המועדונים ומחלקת המועדונים בקבוצה. לגב' ברנדמן תואר ראשון במנהל עסקים ותואר ראשון במשפטים.

מנכ"ל קבוצת קשרים פלוס, הראל שקד: "אנו שמחים על צירופה של גלית לקבוצת קשרים פלוס ובטוחים כי ניסיונה העשיר יתרום רבות לקידום עסקי הקבוצה והרחבת יכולות גיוס הלקוחות ושיווק הפתרונות הייחודים של הקבוצה בתחומים חדשים בהם התחלנו לפעול לאחרונה".

גלית ברנדמן. יחצ,
גלית ברנדמן/יחצ

יצרנית האולטרסאונד הביתי Pulsenmore מרחיבה את פעילותה וממנה מנהלת כללית לצפון אמריקה. חברת האולטרסאונד הביתי Pulsenmore , מכריזה על מינויה של הגר שפיץ כמנהלת הכללית של מטה החברה בצפון אמריקה. מטה החברה הוקם בעיר בוסטון, מסצ'וסטס.

הגר שפיץ, מצטרפת לPulsenmore אחרי שנים רבות בהם כיהנה בתפקידי מפתח בפיליפס, שם הובילה בין השאר, את אסטרטגית החברה ומיזמים מגוונים בתחום האולטרסאונד. היא מחזיקה בתואר ראשון בהנדסה ביו-רפואית מאוניברסיטת תל אביב בישראל ותואר שני במנהל עסקים מ-INSEAD בצרפת ובסינגפור.

שוק הטלרפואה האמריקני (שירות רפואי מרחוק) צבר תאוצה חסרת תקדים בשנים האחרונות וצפוי להגיע ליותר מ-300 מיליארד דולר עד 2028 (דוח שוק הטלרפואה בארה"ב, 2022-2028, Grand View Research, ינואר 2022). Pulsenmore ממוקמת היטב בשוק זה עם פתרון האולטרסאונד הביתי והחדשני המאפשר לנשים בהריון לבצע סריקת אולטרסאונד באופן עצמאי, באמצעות טלפון חכם, כאשר תוצרי הסריקה מתקבלים ע"י רופאים מומחים אשר מפענחים את הסריקות מרחוק. פתרון זה, כבר הוטמע בהצלחה בארץ בשיתוף פעולה עם שירותי בריאות כללית, ספק שירותי הבריאות הגדול בישראל, עם עשרות אלפי סריקות שכבר בוצעו תוך פחות משנה מאז החל שיתוף הפעולה.

"אני נרגשת ומצפה להוביל את מהפכת הנוחות והיעילות בתחום האולטרסאונד הביתי בארצות הברית" אמרה הגר שפיץ. "אני מברכת על ההזדמנות להעצים נשים על ידי האפשרות לנהל את ההיריון שלהן מנוחות הבית. אני מוצאת את פתרונות האולטרסאונד הביתיים של Pulsenmore מעוררי השראה ובעלי פוטנציאל לנהל טוב יותר את ההיריון, להפחית חרדה ולזהות סיכונים בזמן, כל אלה עשויים להשפיע על מהלך ההיריון ותקינותו, במיוחד בקרב קהילות מוחלשות בארה"ב. זוהי זכות להצטרף לצוות Pulsenmore ולבנות את נוכחותנו בצפון אמריקה. לחברה יש פוטנציאל להפוך לסטנדרט החדש במעקב היריון, ומוצרי החברה העתידיים מסמנים פוטנציאל עצום נוסף".

ד"ר אלעזר זוננשיין, מייסד ומנכ"ל חברת Pulsenmore ציין: "אנו נרגשים מהצטרפותה של הגר שפיץ אשר תוביל את ההתרחבות הגיאוגרפית של Pulsenmore בצפון אמריקה. הגר מביאה עימה 20 שנות ניסיון בתחום הבריאות אותם צברה על פני שלוש יבשות שונות, לצד מגוון כישורים ומסחריים ויכולות ניהוליות. אני בטוח שהגר תוביל את הצמיחה העסקית שלנו בהצלחה".

הגר שפיץ. portrait Simple,
הגר שפיץ/portrait Simple
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully