וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את יפה כשנוח לך: ALDO השיקה נעלי נוחות אז יצאנו לבלות ולבדוק

עודכן לאחרונה: 11.4.2022 / 9:38

רשת ALDO מציגה בקולקציית קיץ 2022, שתי קטגוריות חדשות של נעליים בעיצוב נוח וגמיש במיוחד. כשהנעל שטוחה - איו חוכמה, אבל בכל מה שקשור לנעלי ערב על עקב גבוה, הליכה מרובה ועמידה למשך שעות, היינו קצת סקפטיות, אז יצאנו לבלות על הגובה וחזרנו עם רשמים

רשת הנעליים ALDO מציגה קולקציות חדשות כאשר הדגש שהושם בעיצוב הדגשים הוא על נוחות וגמישות.

מעבר לסגנון הנעליים, העיצוב האופנתי, הצבעים והמחיר, חשוב לא פחות, שהנוחות תהיי מקסימלית. כולנו שמענו את האג'נדה המפורסמת "את הכי יפה כשנוח לך!" אך עד כמה זה משמעותי ומשפיע על מהלך הערב כשאת נועלת נעל עקב יפה, אופנתית וגם נוחה?

זה בדיוק מה שניסינו לבדוק:

449 שקל aldo, קולקציית הנוחות pillow walk. יח"צ,
aldo, קולקציית הנוחות pillow walk, המחיר: 449 שקל/יח"צ

הבטחת היצרן

הקולקציה הראשונה בתחום נעלי הנוחות האופנתיות של אלדו היא: FLEX

הקולקצייה מציגה את הנעליים הכי נוחות וגמישות של אלדו. אלו נעליים שעוצבו במיוחד עבור נשים שהולכות ועומדות הרבה, וניחנו באחיזה ויציבות מצוינות. לנעליים גפה רכה, לתוספת נוחות וטכנולוגית Flex לתנועה גמישה של כף הרגל, ותמיכה מוגברת בעקב. סוליית גומי רכה עם שכבה מונעת החלקה המגבירה את השליטה בתנועות כף הרגל.

aldo ss22 המחיר: 430 שקל. יח"צ,
aldo ss22 המחיר: 430 שקל/יח"צ

הקולקצייה השנייה מאגדת תחתיה מגוון דגמים ביניהם גם נעלי עקב והיא עושה שימוש בטכנולוגיית ה-PILLOW WALK, קולקציה זו מציגה נעליים המיועדת להליכה ולנוחות מקסמלית.

הנעליים בקולקציה זו יוצרו בטכנולוגיה ייחודית, תחת פטנט רשום של ALDO, לפיה, הסוליה הפנימית היא מקצף יצוק ומרופד, כך שמאפשרת חווית נוחות למגוון רחב של דגמי נעליים, בשלל גזרות ועיצובים, כולל נעלי עקב שישרתו אותך לערב שלם ללא יבלות, אי נוחות או כאבים.

aldo ss22 המחיר: 400 שקל. יח"צ,
aldo ss22 המחיר: 400 שקל/יח"צ

הבדיקה

עם הדריכה מורגשת כרית אורירית שמהווה בסיס רך להנחת כף הרגל. הנוחות מורשת מהרגע הראשון אך חשוב היה לנו לבדוק את התחושה לאחר מספר שעות של דריכה, כולל צעידה וריקוד ועל כן - יצאנו לבלות איתן בהופעה חיה, ולא צריך לספר לכם שהדרך מהאוטו להיכל לא קצרה ולא תמיד סלולה (אבל הגענו ערוכות ומנוסות, עם נעליים להחלפה במידה ונעל העקב מקולקציה זו, לא תעמוד בהבטחות.

לאחר שעתיים של דריכה, הליכה, עמידה וישיבה, הורגש כמו בדקות הראשונות. הכרית שמבטיחה נוחות וגמישות יוצאות דופן , עשתה את העבודה והנעל הרגישה קלה ונינוחה על כף הרגל.

לאחר כ-4.5 שעות של בילוי, כאשר בחלקן פיזזנו על חלקת חצי המטר המרובע שקנינו עם הכרטיס, הופתענו באמת, הדרך חזרה לרכב כבר לא הרגישה כאילו לא נגמרת והכפכפים שהבאנו בתיק למקרה ונהייה חייבות להחליף, נותרו במקומן.

עוד דבר שהפתיע, העיצוב החיצוני של הדגם לא רמז על המבנה הפנימי של הנעל ועל הכרית שחיכתה לנו כאילו היינו סינדרלה.

aldo, המחיר: 400 שקל. יח"צ,
הדגם שניסינו - קולקציית PILLOW WALK של aldo המחיר: 400 שקל/יח"צ

לסיכום הבדיקה

מכירות את כריות הסיליקון שנצמדות לסוליה הפנימית של נעלי העקב? כאלו הימיוצרות ע"י חברת המתמחה בנוחות של כף הרכל? אז זהו - אתן יכולות לוותר עליהן כי בדגמים האל, הכרית הפנימית משמשת בדיוק לאותה מטרה ואין צורל להעביר אותה מנעל אחת לאחרת, היא פשוט קיימת בתוכה.

לא נוח ללכת על נעלי עקב. נקודה. ולא בגלל הדריכה הממושכת, אלא גם בגלל הדרכים הלא סלולות, כיפוף והקשתת כף הרגל בעיקר בגלל החריצים בהם טובע העקב בדרך, אבל, חווית הנוחות עם הדגם הזה מהקולקציה, הייתה טובה, תוסיפו לזה את העובדה שלא צריך להצתייד בפריט חיצוני שיעניק נוחות (כמו כריות הסיליקון הנ"ל), את העיצוב האופנתי ואת המחיר הנגיש (יחסית לנעליים איכותיות) - ויצאנו מרוצות.

יחד עם זאת - אין לנו אומץ לוותר על נעל ספייר נוחה (רצוי כפכפים שטוחות ונוחות) למקרה ונהייה חייבות להחליף, במהלך אירוע חתונה של חברה קרובה למשל.

המחירים של הנעליים בקולקציות החדשות של ALDO

סנדלי נשים: 99-499 שקל
סניקרס נשים: 299-499 שקל
נעלי נשים: 199-599 שקל

להשיג ברשת חנויות ALDO ובאתר: www.aldoshoes.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully