וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופציה להצטיין: ישראכרט אישרה תכנית אופציות כתגמול לעובדיה

עודכן לאחרונה: 11.4.2022 / 12:31

ישראכרט מדווחת כי לראשונה בתולדות החברה, אישר הדירקטוריון כוונה להענקת אופציות לעובדים ומנהלים בדרגים שונים בהיקף כולל של עד 60 מיליון שקל, בכך תהפוך ישראכרט לחברה הראשונה בענף הפיננסים שתגבש ותיישם תכנית אופציות מבוססות ביצועים בהיקף רחב

שוק העבודה שנוטב בבירור לצד העובדים, והצמא לעובדים איכותיים בענף ההייטק המתגמל, גורמים להשפעותיו של זה לחלחל גם לענפים אחרים ולשנות את מבנה ההעסקה גם בהם. קבוצת האשראי ישראכרט הודיעה כי היא משיקה תכנית תגמול חדשנית לעובדים ומנהלים, כך שתתגמל אותם, בין היתר, גם באופציות כחלופה לתגמול כספי (הוני).

תכנית התגמול המבוססת על הענקת אופציות, נועדה לעודד מצוינות וביצועים, היא תאפשר להרחיב את התגמול המוענק למנהלים ועובדי החברה ומטרתה העיקרית היא לחבר את ההצלחה האישית של כל אחד ואחת מהעובדים להצלחה הכוללת של הקבוצה.

החל משנה זו, יחליפו האופציות את התגמול ההוני הקבוע שאושר לנושאי משרה בחברה (למעט לגבי היו"ר). בכך, תהיה ישראכרט החברה הראשונה בענף הפיננסים לגבש וליישם תכנית אופציות מבוססות ביצועים למנהלים ולעובדים בחברה, בהיקף רחב.

רן עוז, מנכ"ל קבוצת ישראכרט: "התכנית החדשה מסמנת יותר מכל את השינוי שעוברת החברה מחברת כרטיסי אשראי לחברת פינטק המעודדת מצוינות עסקית מוכוונת תוצאות. הטרנספורמציה מחייבת לא רק הצגת שירותים ומוצרים מתקדמים בליבת הפעילות, אלא גם אימוץ סטנדרטים מענף ההייטק, שיאפשרו לשמר מנהלים ועובדים מצטיינים ולגייס טאלנטים חדשים".

רן עוז מנכ"ל ישראכרט. פזית עוז,
רן עוז מנכ"ל קבוצת ישראכרט/פזית עוז

"חיבור ההצלחה האישית להצלחת הקבוצה כולה"

החברה תגבש בהקדם את הקריטריונים לקבלת האופציות, אשר יהיו מבוססים על מצוינות, ביצועים והצלחות עסקיות.

דירקטוריון החברה אישר מתווה כללי למדיניות, הקובע שני תנאי ביצוע מצטברים להבשלת האופציות: עמידה ביחסי הון מינימליים וכן עמידה ב- 85% לפחות מיעד הרווח השנתי בשנה שקדמה למועד הבשלת האופציות.

עוד נקבע במסגרת המתווה הכללי כי האופציות תבשלנה על פני תקופה של שלוש שנים (בחלוקה למנות כפי שייקבע) ויהיו ניתנות למימוש במהלך שנתיים לאחר מועד הבשלתן. יודגש כי מנגנון האופציות הינו תגמול ארוך טווח המשלים את הבונוס השנתי הנהוג בחברה.

תכנית אופציות מבוססת ביצועים תאפשר להציע למנהלי ועובדי ישראכרט את התנאים הטובים ביותר למיצוי הפוטנציאל והגשמת המטרות העסקיות שלהם ותחבר את ההצלחה האישית של כל אחת ואחד מהעובדים והמנהלים להצלחה הכוללת של הקבוצה, בדומה למקובל בענף ההייטק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully