וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ DataRails מגייס 200 עובדים

11.4.2022 / 11:55

יגויסו לפיתוח הפלטפורמה המצליחה לתכנון פיננסי בארגונים: "עבודה מאתגרת, מרגשת ויוצאת דופן"

חברת הסטארטאפ DataRails, המפתחת פלטפורמה לניתוח ותכנון פיננסי למשתמשי אקסל במחלקות כספים, מכפילה את גודלה ותגייס במהלך השנה 200 עובדים חדשים במגוון תפקידי פיתוח, פרודקט, כספים, קריאיטיב, מכירות וניהול לקוחות.

דאטהריילס הוקמה בשנת 2015 על־ידי דידי גורפינקל (מנכ"ל), אייל כהן (סמנכ"ל תפעול) ועודד הר־טל (סמנכ"ל טכנולוגיות) וגייסה עד כה 105 מיליון דולר, קרוב למחצית מהם לפני כחודש בסבב גיוס בהובלה של קרן הצמיחה קומרה קפיטל. החברה מונה כיום 218 עובדות ועובדים בישראל, בארה"ב ובמזרח אירופה.

DataRails. פלג אלקלעי,
DataRails/פלג אלקלעי

דאטהריילס מפתחת פלטפורמת מבוססת בינה מלאכותית לניתוח ותכנון פיננסי (FP&A) המאפשרת אוטומציה של איחוד נתונים ויצירת דו"חות פיננסים. בכך היא מעניקה את היכולת למחלקות כספים להמשיך להשתמש באותם גיליונות ומודלים פיננסים אליהם הם רגילים באקסל, וזאת בשילוב עם היתרון של מסד נתונים מרכזי מבוסס ענן המאפשר לאחד בזמן אמת בין נתונים פיננסים ותפעוליים מכל מחלקות החברה. האוטומציה של אותם תהליכים ידניים צורכי זמן מאפשרת למחלקות הכספים להשקיע יותר מזמנם בניתוח נתונים, ופחות זמן בהליך האיסוף הקדחתני. כמו כן, אותה אוטומציה נותנת להם את היכולת להתמקד במענה על שאלות אסטרטגיות לארגון כדי לשפר את הפעילות העסקית. השוק בו פועלת החברה נאמד בארה"ב בלבד בכ-8 מיליארד דולר. בשנה האחרונה הגדילה דאטהריילס את מכירותיה פי חמש על רקע הביקוש הרב למוצר.

מיה דורון, מנהלת גיוס: "המשרות בדאטהריילס הן רבות ומגוונות. במחלקת הפיתוח, אנחנו מתרחבים משמעותית ומגייסים אנשי ונשות פיתוח לעולמות הבק-אנד, בעלי היכרות מעמיקה עם פייתון, ג'אווה וסי שארפ ומבצעים גיוס נוסף של אנשי פרונט-אנד עם חיבה לאנגולר. בנוסף, נפתחו תקנים למומחי דב אופס, בדגש על קלאוד (ספציפית אז'ור) והבנה מערכתית רחבה של תשתיות מורכבות. אנו גם מקימים מחלקת דאטה-סיינס, לטובת פיתוח כלי למידת מכונה במטרה לייעל את המוצר. במחלקת המוצר, אנחנו מחפשים מעצבי/ות מוצר, מנהלי/ות מוצר וגאוני אינטגרציות מורכבות. אנחנו מרחיבים את השורות גם במחלקת המכירות, ומגייסים SDR ומנהלי לקוחות".

דידי גורפינקל, מנכ"ל החברה הוסיף "יש לנו מספר תקנים מרתקים לאנשי ונשות FP&A, כלכלנים, אנליסטים במחלקות כספים וכל מי שדו"חות אקסל זורמים לו בדם, שירצו להשתלב בחברה. למשל, במחלקת הצלחת לקוחות (Customer Success) יש לנו מגוון תפקידים ייחודיים רק לנו שמיישמים את הרקע הפיננסי הרחב שלהם, ומאפשרים אופציה להסבה מקצועית להייטק. סיפורי הצלחה מסוג זה קיימים בחברה לא מעט, כדוגמת מנהל מחלקת הצלחת לקוחות שלנו שהיה 20 שנה כלכלן, ואת ההסבה להייטק עשה אצלנו".

"העבודה בדאטהריילס מאתגרת, מרגשת ויוצאת דופן", אומרת מיה דורון. "המשימות הן שונות ומצריכות למידה עצמית מעמיקה, זו הסיבה שאנו מקפידים על שתי תכונות מפתח: חכמה וחריצות. בדאטהריילס מתנהלת סביבת עבודה מיוחדת ומפרה, ולמרות הצמיחה המהירה שאנחנו חווים, הגישה הניהולית היא נטולת אגו ופתוחה תמיד להתייעצות וחשיבה יצירתית. העובדים אצלנו מתקדמים לתפקידי ניהול ומאתגרים את עצמם בקבלת תחומי אחריות נוספים. אז מה יהפוך אותך לנכס בדאטהריילס? חכמה, חריצות ופתיחות מחשבתית. חשוב לציין שלא תמיד 'צריך' ניסיון, ואנו נוהגים לחזור למועמדים שלא התאימו לתפקיד אחד, עם הצעה לתפקיד אחר שיתכן ויתאים. למשל, יש אצלנו עובדת שעבדה קודם כמלצרית וכיום מנהלת שמונה אנשי שיווק. המטרה של דאטהריילס היא לאפשר לאנשים רגילים לעשות דברים בלתי-רגילים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully