וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדמה מודיעה על מינויו של שחר פלורנץ כסמנכ"ל כספים

11.4.2022 / 13:21

במסגרת תפקידו, שחר יהיה אחראי לפיקוח ולמעקב אחר המדיניות והאסטרטגיה הפיננסית של החברה ולניהול התהליכים הפיננסיים הגלובליים שלה, ויעבוד באופן הדוק עם קבוצת סינג'נטה

אדמה מודיעה על מינויו של שחר פלורנץ כסמנכ"ל כספים. המינוי של פלורנץ יחל מ-1 במאי, 2022. במסגרת תפקידו, שחר יהיה אחראי לפיקוח ולמעקב אחר המדיניות והאסטרטגיה הפיננסית של החברה ולניהול התהליכים הפיננסיים הגלובליים שלה, ויעבוד באופן הדוק עם קבוצת סינג'נטה. לצד זאת, שחר יוביל את כלל פעילויותיה של אדמה בתחום קשרי משקיעים ומערכות מידע.

לשחר ניסיון עשיר של יותר מ-25 שנות ניסיון בתחום הפיננסי, לאחר שמילא מגוון תפקידים בקבוצת שטראוס במשך 14 השנים האחרונות. בתפקידו האחרון בשטראוס, שחר כיהן כסמנכ"ל צמיחה וחדשנות, ולפני כן שימש כסמנכ"ל הכספים של הקבוצה. בין היתר, שחר היה אחראי להובלת תחומי הכספים, הפיתוח העסקי וקשרי משקיעים, לצד הובלת כלל יוזמות החדשנות ליצירת ערך כלכלי ואסטרטגי בקבוצת שטראוס. לשחר תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת תל-אביב, והינו רואה חשבון מוסמך.

שחר פלורנץ. סיון פרג',
שחר פלורנץ/סיון פרג'

"שחר הוא בעל רקורד של מומחיות פיננסית מוכחת. ניסיונו הגלובלי ותובנותיו המקצועיות יתגברו ויחזקו את צוות ההנהלה הגלובלית שלנו לטובת המשך מימוש אסטרטגיית הצמיחה שלנו", אומר איגנסיו דומינגז, נשיא ומנכ"ל אדמה. "הודות לניסיונו העשיר של שחר, ליושרה שלו ולמומחיותו בשותפויות עסקיות אסטרטגיות בינלאומיות ובמודלים עסקיים, הוא האדם הנכון והמתאים להצטרף לצוות ההנהלה שלנו".

"אני שמח להצטרף לאדמה כסמנכ"ל הכספים של החברה, לסייע לה בהמשך יישום תוכניותיה האסטרטגיות, בהאצת צמיחה ברת קיימא ובהגדלת הרווח, תוך יצירת ערך לכלל בעלי העניין שלה. אני נרגש לקראת העבודה עם הצוות הגלובלי ולתרום לבניית התנופה של אדמה תוך כדי צמיחתנו והשגת היעדים המשותפים שלנו", סיכם פלורנץ.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully