וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשלם בלי חשבון. הכירו את אפליקציית Pai Pay

עודכן לאחרונה: 11.4.2022 / 16:18

חברת Pai Pay פיננסים, המפעילה שירותי תשלום מבוססי ארנק דיגיטלי המנוהלים באפליקציית ייעודית, אושרה כ"נותנת שירותים בנכס פיננסי" ותחל להנפיק כרטיסים נטענים הנושאים את המותג מאסטרקארד, כפתרון לניהול כספים ותשלומים ללא צורך בחשבון בנק

נדמה שכבר התרגלנו שאין כרטיס אשראי או כרטיס חיוב ללא חשבון בנק. אבל מה עם מי שמעוניין לא לקשר בין התשלומים שלו, לכל מטרה, לחשבון הבנק שלו, או מי שכלל לא מעוניין בחשבון בנק פעיל או נמנע מלהחזיק בו?

Pai Pay מסרה כי קיבלה רישיון נותן שירותים בנכס פיננסי מרשות שוק ההון ותחל בקרוב בהנפקת כרטיסי חיוב.

במהלך החודשים האחרונים, ביצעה Pai Pay פיילוט במסגרתו הנפיקה 15,000 כרטיסי prepaid (כרטיסי חיובי נטענים). השירות החדש מאפשר העברת כספים לארנק הדיגיטלי של הלקוח (כולל משכורות) ללא צורך בחשבון בנק.

מנכ"ל פאי פיי הראל שקד: "האפשרות לנהל כספים ולשלם באמצעות כרטיס חיוב ללא חשבון בנק מהווה פתרון חשוב, עבור מגוון רחב של אוכלוסיות בישראל שהתלות בקיומו של חשבון בנק מקשה עליהן. אנו מציעים פתרונות חדשניים בתחום הארנק הדיגיטלי ושואפים להנפיק כ-100 אלף כרטיסים בשנה הקרובה".

כרטיס ואפליקציית פאי פיי. יח"צ,
כרטיס ואפליקציית פאי פיי: ניהול כספים ללא צורך בחשבון בנק/יח"צ

משכורות, דמי כיס לילדים ועובדים זרים

השירות יאפשר פתרונות של העברת כספים ובכללם משכורות ומתנות ממעסיקים לעובדים, כרטיס ייחודי למטיילים בחו"ל בעמלות המרה נמוכות וללא עמלות רכישה, כרטיס להעברת כספים בין הורה לילד, כרטיסים לעובדים זרים להעברת כספים למשפחה במדינת המוצא וכרטיס להוצאות עסקיות וניהול כספי גני ילדים. הכרטיס יאפשר ביצוע עסקאות בכל בית עסק בארץ ובעולם אשר מכבד כרטיסי מאסטרקארד.

בנוסף, Pai Pay קיבלה רישיון למתן אשראי ללקוחותיה ותאפשר מתן אשראי במהלך השנה הקרובה ואף פועלת להשקה של פתרונות מתקדמים לשימוש במטבעות וירטואליים. עד כה גייסה החברה כמה עשרות לקוחות עסקיים בניהם: הראל ביטוח, מגדל, תנובה, עיריית ירושלים, החברה הכלכלית י-ם, סאפ, סנמינה ואחרות.

פאי-פיי - מימין לשמאל הראל שקד יואב אדלר עופר שמחי ג'יל גמון. כפיר זיו,
Pai Pay: הראל שקד, יואב אדלר, עופר שמחי וג'יל גמון/כפיר זיו

פתרון יעיל ומאובטח למגוון רחב של אוכלוסיות

מנכ"ל חברת Pai Pay פיננסים מקבוצת קשרים פלוס, הראל שקד: "אנו שמחים על קבלת הרישיון מרשות שוק ההון והשקת הפתרונות הפיננסיים שלנו בישראל לציבור הרחב. האפשרות לנהל כספים ולשלם באמצעות כרטיס חיוב הנושא את המותג מאסטרקארד ללא חשבון בנק מהווה פתרון חשוב ומאובטח היטב, למגוון רחב של אוכלוסיות שהתלות בקיומו של חשבון בנק מקשה על התנהלותם הכספית".

"אנו מציעים פתרונות חדשים בתחום הארנק הדיגיטלי, שואפים להנפיק כ-100 אלף כרטיסים בשנה הקרובה ולהפעיל גם שירותי מתן אשראי", מסכם שקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully