וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מתווה הורוביץ לקיצור תורנויות המתמחים נכשל?

עודכן לאחרונה: 11.4.2022 / 19:56

פרופ' ציון חגי יו"ר ההסתדרות הרפואית: "מתווה הורוביץ נכשל סופית. נגבה משפטית את המתמחים ומנהלי בתי החולים שיבחרו שלא לשתף פעולה". גורם: "הקיצוץ יביא לפיצוץ - הורוביץ לא יכפה עלינו קיצוץ בשכר, עבודה בסוף שבוע ופגיעה בפנסיה"

למרות התנגדות מנהלי בתי החולים, ההסתדרות הרפואית וארגון המתמחים בהר"י, משרד הבריאות דחה אתמול את כל הפשרות והמתווים השונים שהונחו בפניו במטרה לקצר את שעות עבודת המתמחים, ללא פגיעה בשכר ובפנסיית המתמחים, לצד עבודה בכל סוף שבוע.

יו"ר ההסתדרות הרפואית פרופ' ציון חגי, תקף את המתווה במילים חריפות ואמר: "מתווה הורוביץ נכשל סופית. לא נאפשר פגיעה במתמחים, עבודה בכל סוף שבוע, פגיעה דרמטית בפנסיה ובהכשרת המתמחים, והורדת שכר בכפייה של 6,000 שקלים".

פרופק ציון חגי, יו"ר ההסתדרות הרפואית. דוברות ההסתדרות הרפואית, אתר רשמי
פרופ' ציון חגי, יו"ר ההסתדרות הרפואית: מבטיח לגבות כל מנהל בית חולים ומתמחה שיבחרו לא לשתף פעולה עם המתווה של שר הבריאות/אתר רשמי, דוברות ההסתדרות הרפואית

"נגבה משפטית מי שיבחרו לא לשתף פעולה"

עוד הוסיף פרופ' חגי: "שר הבריאות ניצן הורוביץ בוחר במתווה שאף אחד לא רוצה, בתרבות של חפיפיניקיות, חוסר אחריות ובהקרבת המתמחים ומנהלי בתי החולים על מזבח הפופוליזם. ההסתדרות הרפואית תגבה משפטית את המתמחים ומנהלי בתי החולים שיבחרו שלא לשתף פעולה עם המתווה".

גורם בהרי: "הקיצוץ יביא לפיצוץ. רק המתמחים יחליטו מה נכון עבורם. שר חלש ומבוהל, פופוליסטי ומנותק הורס את מערכת הבריאות בישראל כדי להתקדם פוליטית על גבי המתמחים והפריפריה".

שר הבריאות, ניצן הורוביץ ומנכ״ל המשר,  נחמן אש מציג חוזר מנכ״ל חדש בנושא איסור מתן ״טיפולים״  להמרת זהות מגדרית ונטייה מינית. אבשלום ששוני, מעריב
שר הבריאות ניצן הורוביץ. במערכת הרפואית תוקפים במילים חריפות את מתווה המתמחים שגיבש/מעריב, אבשלום ששוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully