וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הביו-טק מיינדסט פיטרה מחצית מ-20 עובדיה בשל עיכוב בעמידה ביעדים; תנסה לגייס כ-8 מיליון דולר ממשקיעים חדשים

צורי דאר

16.2.2003 / 11:24

בהתאם לחוזה ההשקעה, קיבלה מיינדסט ממשקיעיה רק כמחצית מהתחייבותם להשקיע כ-15 מ' ד'; המנכ"ל: יתרת ההתחייבות תועבר במסגרת הסבב החדש



חברת הסטארט אפ הירושלמית מיינדסט ביופרמצוטיקל (Mindset BioPharmaceuticals) פיטרה מחצית מ-20 עובדיה.



מנכ"ל החברה, ד"ר דניאל צ'יין, הכחיש כי החברה כי החברה עומדת בפני סגירה ואמר כי הפיטורים נעשו בשל מה שהגדיר "צעד אחראי שנוצר בשל עיכוב ביעדים".



מיינדסט השלימה בדצמבר 2001 גיוס של 15 מיליון דולר מכלל ביוטכנולוגיה ו-MPM קפיטל שהשקיעו 7.5 מיליון דולר כל אחת. המשקיעים העבירו לחברה 8 מיליון דולר והתחייבו להעביר 7 מיליון דולר נוספים במהלך 2002 על פי עמידה ביעדים. לדברי צ'יין, יתרת הסכום לא הועברה בשל העיכוב.



עם זאת, אמר צ'יין, החברה מגייסת כיום כ-8 מיליון דולר ממשקיעים חדשים, ומצפה כי במסגרת סבב זה תועבר אליה יתרת ההתחייבות מכלל ביוטכנולוגיה ו-MPM. החברה מצפה להשלים סבב זה עד יולי-אוגוסט 2003.



מינדסט פיתחה תרופה בשם Oxigon המעכבת את התפתחות מחלת האלצהיימר. במקביל, מספקת החברה שירותים לבדיקת תרופות פוטנציאליות לטיפול במחלה האלצהיימר, שאמור להביא לקיצור של כשנתיים בפיתוח תרופה לטיפול במחלה. המכירות של שירותים אלו הסתכמו בכמיליון דולר ב-2001. לדברי צ'יין, ב-2002 צמחו מכירותיה משירותים מסוג זה אולם סירב לפרט בכמה.



מינדסט הוקמה ב-1997 על ידי ד"ר דניאל צ'יין, ד"ר פול בנדהיים וד"ר אייל נריה. החברה גייסה בסבב הסיד סכום של 2.5 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים, וקיבלה מענקים בהיקף של 3.5 מיליון דולר מגופי תמיכה כמו הקרן הדו-לאומית בירד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully