וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלטלה בפרטנר: המנכ"ל אבי צבי והיו"ר אסנת רונן פורשים

12.4.2022 / 10:54

צבי נכנס לתפקיד במאי 2021, בתקופת חוסר ודאות לחברה: "אני גאה בהנהלה שגיבשנו". רונן: "גאה למסור לבעלי השליטה חברה רווחית וצומחת". פרטנר נרכשה לאחרונה על ידי קבוצת רודב, שאחד מהבולטים בה הוא אבי גבאי, עד לאחרונה מנכ"ל סלקום

אבי צבי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, הודיע ליו"ר הדירקטוריון אסנת רונן ולנציג בעלי השליטה החדשים בפרטנר, שלמה רודב, על רצונו לפרוש מתפקידו. לדברי החברה, הוא יישאר בתפקיד בהתאם להסכם וכפי שיידרש. זמן קצר לאחר מכן הודיעה גם רונן על פרישתה.

צבי נכנס לתפקיד מנכ"ל פרטנר לפני כשנה, במאי 2021, בתקופה של חוסר ודאות לחברה על רקע פרישת מרביתה של ההנהלה, עם משבר בגיוס כח אדם ועם צומת משמעותי של החלטות אסטרטגיות לחברה בתחומי הסיבים, הטיוי ועוד.

מיד עם כניסתו לתפקיד, הוביל צבי לגיבוש האסטרטגיה של פרטנר לשנים הבאות, תכניות העבודה והצעדת פרטנר להובלת עולם התשתיות ומה שמגדירים בחברה כהפיכתה מספק שירות לספק שירות ותשתיות המוביל כיום את שוק התקשורת בישראל בכל תחומי פעילותו.

ברקע הפרישה של צבי ורונן, עומדת מכירת גרעין השליטה בחברה לקבוצת "רודב-גבאי", בראשות שלמה רודב ואבי גבאי, בעבר מועמד לראשות הממשלה מטעם מפלגת העבודה ועד לאחרונה מנכ"ל המתחרה סלקום.

אבי צבי. ישראל שם טוב,
אבי צבי. פורש מפרטנר אחרי פחות משנה/ישראל שם טוב

יו"ר הדירקטוריון הודתה - ופרשה בעצמה

צבי הוביל בתקופתו כמנכ"ל פרטנר 4 מהלכים עיקריים לביסוסה של פרטנר והכנתה לשנים הקרובות כשבראש ובראשונה כאמור המשך והגברת המגמה של הפיכתה של פרטנר מחברת תקשורת ושירות לחברת תקשורת, שירות ותשתיות, זאת באמצעות האצת פריסת התשתית העצמאית של פרטנר פייבר, שוק"ס פרטנר, הפיכת פרטנר לפורסת סיבים בינלאומית באמצעות שיתוף פעולה עם חברת טמרס, כניסה לתחום החשמל, האצת פריסת דור 5 ועוד.

יו"ר הדירקטוריון אסנת רונן הודתה, רגע לפני שפרשה בעצמה, בשם הדירקטוריון לצבי: "אני רוצה להודות לאבי על התקופה המשותפת בה הצליח ברגישות, בכישרון ובכריזמטיות לרתום אחריו חברה שלמה ולהשיג הישגים משמעותיים בפרק זמן קצר.

במהלך החודשים האחרונים המשיכה פרטנר את מגמת המעבר שלה מספקית שירות לספקית תשתיות ושירות עם האצת תחומי הליבה והקדימה של החברה לשנים הבאות - הסיבים. לצד ההשקעות , במהלך החודשים האחרונים נרשם שיפור בכל המדדים הפיננסיים העיקריים של פרטנר ועל כך הערכתנו".

אבי צבי מסר: "השנה האחרונה הייתה מלאה בעשייה ובהצלחות. אני גאה בהנהלה שגיבשנו אשר יחד עם עובדי פרטנר הצלחנו בתקופה קצרה יחסית להשיג הישגים משמעותיים שישפיעו על החברה בשנים הבאות. עם כניסתי לתפקיד הצהרתי כי מטרתי העיקרית היא להצעיד את החברה למכירת גרעין השליטה בה ועתה, כשהמהלך הושלם הודעתי לדירקטוריון החברה על רצוני לפרוש מתפקידי. אני מאחל הצלחה לקבוצת הרוכשים שרכשו חברה נהדרת עם הון אנושי מעולה וטכנולוגיה מתקדמת ביותר. אני רוצה להודות ליו"ר הדירקטוריון רונן ולחברי הדירקטוריון על השותפות והרוח הגבית למהלכים הרבים שהצלחנו לבצע בתקופת זמן קצרה".

מנכ"ל סלקום אבי גבאי. אמיר גנאים,
אבי גבאי בימיו בסלקום. הפך ממנכ"ל המתחרה הגדולה לחלק מבעלי פרטנר/אמיר גנאים

גם אסנת רונן הודיעה לדירקטוריון החברה ולנציגי לבעלי השליטה החדשים בחברה, על פרישתה זאת אחרי למעלה מעשור בהן כיהנה כדירקטורית בחברה, מתוכם כשנתיים וחצי כיו"ר הדירקטוריון.

בתקופת כהונתה של אסנת כיו"ר, בעקבות ההחלטה של דירקטוריון החברה להאיץ את פרישת רשת הסיבים של פרטנר, הרשת גדלה וממשיכה לצמוח בקצבים משמעותיים - עד סוף השנה הזו פרטנר מתעתדת להגיע עם רשת הסיבים שלה לכמיליון משקי בית בישראל.

כבר היום נהנים מהשירות קרוב ל 250 אלף בתי אב מחוברים ועד סוף השנה, בהנחה שהחברה תמשיך בקצב חיבור הלקוחות הנוכחי, היא צפויה להגיע לכ-300 אלף לקוחות.

פרטנר בנתה לעצמה רגל עסקית משמעותית חדשה בתוך מספר שנים בודדות כך שפרטנר נשענת כיום על שתי רגליים עסקיות חזקות האחת בעולם הסלולר והשנייה בעולם הקווי/ סיבים.

אסנת רונן. אסנת רום,
אסנת רונן, פורשת אחרי עשור בחברה, מתוכו שנתיים וחצי כיו"ר הדירקטוריון/אסנת רום

"גאה למסור לבעלי השליטה החדשים חברה רווחית וצומחת"

רונן מסרה: "היום, אחרי למעלה מעשור בדירקטוריון החברה, מהן למעלה משנתיים כיושבת ראש, הודעתי לדירקטוריון פרטנר ולבעלי השליטה החדשים בחברה על סיום כהונתי. פרטנר היא קבוצת תקשורת מובילה ואני גאה על הזכות שניתנה לי לכהן בתפקיד יושבת הראש שלה.

אני גאה למסור היום לבעלי השליטה החדשים חברה רווחית וצומחת, בעלת מאזן איתן, חברה החולשת על תשתיות רחבות בשני תחומי הליבה שלה, הסלולר והקווי/סיבים.אני רוצה להודות להנהלת החברה בראשות אבי צבי על הדרך המוצלחת שעשינו ביחד. ולסיום אני רוצה להודות לכל עובדי החברה ולאחל להם ולבעלי השליטה החדשים שנכנסים לחברה הרבה הצלחה בהמשך הדרך המשותפת".

  • עוד באותו נושא:
  • אבי צבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully