וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גן עדן לאנשים סקרנים": חברת Gloat מתרחבת ומגייסת מנהלי ומנהלות מוצר

12.4.2022 / 12:09

הגיוס הוא למרכז הפיתוח בתל אביב. החברה, המפתחת טכנולוגיה לפיתוח, שימור וגיוס עובדים, סיימה את 2021 עם צמיחה משמעותית ומגוון שיתופי פעולה גלובליים

חברת הסטארטאפ גלואט (Gloat), המפתחת טכנולוגיה לפיתוח, שימור וגיוס עובדים באמצעות בינה מלאכותית, עומדת בפני גיוס עובדים לתפקידים אסטרטגיים במחלקת המוצר. במהלך 2021 צמחה החברה משמעותית, הכפילה את מספר העובדים שלה ומעסיקה כיום קרוב ל-150 עובדים ועובדות במרכז הפיתוח הישראלי וכ-250 ברחבי העולם. ככלל, גלואט מציעה את ה-Talent Marketplace הראשון בעולם ומנתחת מיליוני מסלולי קריירה אפשריים בכל רגע נתון, ועוקבת אחר הפרופיל המקצועי והישגיו של כל עובד. עבור לקוחות החברה (Spotify, Pepsico ,MetLife, Novartis, Nestle ו-MasterCard), מדובר במידע המהווה בסיס לאסטרטגיה ארגונית. באשר לעובדים, מדובר בדבר המסייע באיתור פערים מקצועיים, פיתוח העובדים ושימורם.

עובדי גלואט. יחצ,
עובדי חברת גלואט/יחצ

"מנהלי המוצר מכתיבים מחדש את עולם העבודה המודרני. יש פה הזדמנות לכתוב את ה-playbook שמאפשר לארגונים לנוע מהר יותר ובאותה נשימה לתת לאנשים כלים שתומכים בהתפתחות האישית והמקצועית שלהם", אומר ליאור בנדרסקי, מנהל מוצר בגלואט. "מדובר בתפקיד מפתח בחברה טכנולוגית שמוביל את האסטרטגיה המוצרית של החברה".

על העבודה בחברה סיפר: "אנחנו מטמיעים פלטפורמה שדורשת התאמה מחברות ענק גלובליות ומפה ההשפעה האדירה של מנהל מוצר על הלקוחות שלנו, שעושים בזכות המוצר שינוי ארגוני משמעותי. אנחנו מחפשים אנשים עם יכולת הובלת תהליכים מקצה לקצה ורעב לאימפקט. המוצר עצמו הוא מרתק - גן עדן לאנשים סקרנים, שמכיל הרבה ממדים ונוגע באנשים עובדים כמונו. זה המוצר שכולם חולמים שיהיה להם".

איזה רקע דרוש כדי להיכנס לתחום? "באופן כללי, ניתן להפוך למנהלי מוצר ממגוון רקעים, אנחנו מאמינים שהכישורים של אדם הם הדבר החשוב" אומרת איילה מיכלסון, VP Product בחברה, "מכיוון שגלואט נמצאת בצמיחה, אנחנו כן מחפשים מנהלי מוצר מנוסים מעולמות פיתוח תוכנה וטכנולוגיה, כמו גם אנשים שמכירים ואוהבים את עולם חווית המשתמש, אנשים שמובילים ויכולים לעמוד מול הלקוחות הגדולים בעולם ותהליכי מכירה".

"כח העל שלנו הוא לנתח אנשים, להבין מה הכישורים והיכולות שלהם בזמן אמת. אנחנו מבינים לא רק מי הם היו לפני שהצטרפו לחברה, אלא גם כיצד הם מתפתחים באופן יום יומי כדי להתאים להם חווית פיתוח קריירה מותאמת לשאיפות והחלומות שלהם. כך נדע לחבר אותם להזדמנויות בתוך החברה - עם מנטורים, קורסים, משרות פנימיות." אומרת מיכלסון ומוסיפה, "היכולת לנהל את הקריירה בתוך החברה באופן מותאם אישי היא חדשנית, אנחנו עושים לפיתוח אישי של אנשים את מה שנטפליקס עשו לצריכת תוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully