וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות דגל למותג האופנה הניו יורקי DKNY נפתחה בישראל

עודכן לאחרונה: 12.4.2022 / 15:25

כפי שהוכרז בנובמבר 2021: חנות הדגל הראשונה של DKNY נפתחה בישראל. המותג האמריקאי שמשתייך לקטגוריית "מותגי יוקרה נגישים" ומשווק בכל בתי הכלבו היוקרתיים ברחבי העולם, נגיש מעתה גם לנשים הישראליות

DKNY הוא בית אופנה בניו יורק, שנוסד בשנת 1984 ע"י דונה קארן, ומתמחה במוצרי אופנה לנשים וגברים והוא נחשב למותג יוקרתי אך נגיש באופנה הבינלאומית.

המותג DKNY משווק בכל בתי הכלבו היוקרתיים ברחבי העולם ובמקביל פועל גם בפן הקמעונאי ותחת שם המותג חנויות הנגישות לצרכן בבירות האופנה הגדולות.

יבואנית המותג לארץ היא חברת 'גלובל ברנדס גלרי' (GBG) אשר מייבאת באופן בלעדי גם את המותג האייקוני GUESS, מותג הנעליים SAM EDELMAN יחד עם חברת הבת שלו CIRCUS ומותג נעלי האופנה הצרפתי BAYTON המיוצר בספרד.

חנות דגל למותג dkny תיפתח בישראל בתחילת 2022. יח"צ חו"ל,
חנות דגל למותג dkny תיפתח בישראל בתחילת 2022/יח"צ חו"ל

בחודש נובמבר 2021 בעת ההכרזה על כניסת המותג לארץ צוין כי כבר בתחילת שנת 2022 תיפתח חנות דגל ראשונה למותג בישראל. החנות, בגודל 120 מ"ר, נפתחה בתחילת שבוע שעבר במתחם מול החוף וילג' בחדרה בהשקעה של כ-1 מיליון שקל. בחנות הדגל, מגוון גדול של פריטי אופנה ואקססוריז לנשים בלבד בשלב זה.

חנות dkny - הראשונה למותג בישראל. יח"צ,
חנות dkny - הראשונה למותג בישראל/יח"צ

סגנונו של המותג שואב השראה מהרחוב הניו יורקי, בצבעוניות של שחור ולבן עם נגיעות קלות של צבע. בין הפריטים בחנות הדגל, ניתן יהיה למצוא קולקציות:

נעליים - סניקרס גרב וסניקרס עור בשילוב לוגו, סנדלים שטוחות ונעלי עקב מעור בשילוב לוגו.

תיקים - קלאסיים ויוקרתיים. ניתן למצוא תיקי נשיאה, צד, גב, וערב. עשויים עור/בד/ניילון.

ביגוד ספורט - קולקציה נרחבת של ביגוד ספורטיבי אופנתי, חליפות טייץ וטופ, חליפות טרנינג, טייצים מחמיאים, מכנסי בייקר, שמלות ספורטיביות, טי-שרטים במגוון צבעים. קולקציית הספורט מאופיינת בצבעוניות שמחה וכיפית, של צבעים בוהקים לצד השחור הנצחי.

ביגוד קז'ואל קלאסי ונצחי - ג'ינסים במגוון גזרות, טי-שירטים במגוון הדפסים, בגדי גוף, שמלות וחצאיות. שימוש בבדים נעימים ונוחים. עיקר הקולקציה בצבעי בייסיק - שחור, לבן, טבעי.

לייף סטייל - בנוסף, יהיה ניתן להשיג בחנות: בשמים, משקפי שמש ושעונים מבית המותג.

חנות הדגל של המותג DKNY נפתחה בישראל. יח"צ,
חנות הדגל של המותג DKNY נפתחה בישראל/יח"צ

לדברי גל פרלמן, מנכ"ל ושותף בחברת גלובל ברדנס גלרי: "אנו גאים לפתוח את סניף הדגל, הראשון בארץ, של המותג האייקוני DKNY זאת כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של החברה להרחבת פעילותה. במהלך השנה מתוכננת פתיחה של עוד חנויות דגל נוספות בקניונים המובילים".

טווח המחירים: 350-1200 שקל. את הפריטים ניתן יהיה לרכוש בחנות הדגל במול הוילג', חדרה, באתר הקבוצה: www.globalonline.co.il וכן בעשרות נקודות סיטונאיות ברחבי הארץ.

חברת גלובל ברנדס גלרי בע"מ (GBG) הינה חברת בינלאומית בבעלות פרטית לייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים מובילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully