וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכנתיל חתם על חידוש הסכם שיתוף הפעולה לתרומת מחשבים עם עמותת "מחשב לכל ילד"

13.4.2022 / 9:03

זו השנה ה- 14 שהבנק משתף פעולה עם העמותה. עד כה הבנק תרם כ- 2,000 מחשבים לילדים מכל רחבי הארץ בדגש על יישובי הפריפריה

בנק מרכנתיל חתם על חידוש הסכם שיתוף הפעולה לתרומת מחשבים של עמותת "מחשב לכל ילד. זו השנה ה- 14 שהבנק משתף פעולה עם עמותת "מחשב לכל ילד" ועד כה הבנק תרם כ- 2,000 מחשבים לילדים מכל רחבי הארץ בדגש על יישובי הפריפריה.

שוקי בורשטיין מנכ"ל בנק מרכנתיל: "התרומה של בנק מרכנתיל לעמותת "מחשב לכל ילד" משתלבת היטב עם אסטרטגיית הבנק בתחום החברתי-קהילתי. הבנק מייחס חשיבות רבה לתמיכה בחינוך, גאה לקחת חלק בפרויקט ורואה במיזם זה, כמנוף לקידומו של דור העתיד".

באירוע מיוחד שהתקיים בנוכחות שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל, יוסי רוזן, יו"ר "מחשב לכל ילד", אורלי תמיר, מנכ"לית "מחשב לכל ילד", חברי הנהלת בנק מרכנתיל ונציגי העובדים, נחתם הסכם תרומה בין הבנק לבין עמותת "מחשב לכל ילד", המאפשר רכישת מחשבים לאלפי ילדים ובני נוער בישובים בכל רחבי הארץ ובמיוחד ביישובי הפריפריה.

שוקי בורשטיין. מורג ביטן,
מנכ"ל מרכנתיל שוקי בורשטיין/מורג ביטן

שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל, ציין בטקס: " זהו העשור השני לשיתוף הפעולה בין בנק מרכנתיל לבין עמותת "מחשב לכל ילד", ואנו גאים על היותנו שותפים במפעל נפלא זה. מרכנתיל גם שותף למתן מלגות לסטודנטים בחברה הערבית במסגרת פרויקט הדגל "הזנק מרכנתיל". אנו עדים להצלחת הסטודנטים שסיימו את לימודיהם האקדמאים והשתלבו במקומות עבודה".

בנק מרכנתיל בטוח כי בזכות שיתוף הפעולה עם "מחשב לכל ילד", הילדים ישכילו ויפיקו את המירב מהמחשב והתוכנות, הנתרמים להם במסגרת הפרויקט, ויעשו בכך שימוש להרחבת יכולותיהם ולרכישת ידע בהתאם להדרכות המוענקות להם במסגרת זו. אני מבקש לאחל לכל אחת ואחד מהילדים הצלחה בלימודים ומקווה שהתוכנית תסייע לסלול את דרכם גם בעתיד ללימודים גבוהים באוניברסיטאות והמכללות".

  • עוד באותו נושא:
  • מרכנתיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully