וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה לפעילות: ג'נסיס חגגה וציינה את מסירת הרכב ה-600 בישראל

13.4.2022 / 9:03

החברה הזמינה את לקוחותיה לאירוע חגיגי וציינה מסירה של הרכב ה-600

באירוע אלגנטי ומכובד במערבה בגעש ערך מותג היוקרה GENESIS, המיוצג בישראל ע"י כלמוביל חגיגות יום הולדת שנה להשקת מותג הרכב בישראל. GENESIS הוא מותג היוקרה הראשון שהושק בישראל ב-15 שנה האחרונות.

כבר בשנה הראשונה להשקתו בישראל נמכרו כ- 600 רכבים מתוכם כ- 400 מדגמי ה- SUV של המותג, כולל קטיפת תארים של הרכב הטוב ביותר בקטגוריה וה-SUV 7 מקומות הנמכר ביותר בשוק היוקרה. מדובר בהשקת המותג המוצלחת ביותר של GENESIS בעולם שנעשתה עד היום.

ארז סבג, יניב שיראזי, דנה רביד, מייק סונג, אומר אלזובאידי. גדי סיארה,
ארז סבג, יניב שיראזי, דנה רביד, מייק סונג, אומר אלזובאידי/גדי סיארה

לאירוע בהשתתפות בעלי כלמוביל, שמואל חרל"פ ואסף חרל"פ, מנכ"ל כלמוביל, יניב שיראזי, ארז סבג, סמנכ"ל חטיבת הרכב הפרטי ומנהלת חטיבת GENESIS דנה רביד-מנחם הוזמנו כל בעלי GENESIS בישראל אשר נהנו מארוחת שף של רן שמואלי והופעת אורח של רן דנקר. כוכבת האירוע ה- GV60 החשמלית אשר תושק בקרוב נחשפה בהפתעה תוך כדי כניסה חרישית לאולם. ה- GV60 נחשבת חדשנית ופורצת דרך עם טווח משוער של עד כ- 517 ק"מ כשישראל תהיה הראשונה אחרי קוריאה להשיק את הדגם.

לאירוע הגיעו במיוחד אורחים בכירים מ- GENESIS העולמית בינהם Mike Song סגן נשיא ג'נסיס העולמי ו- Omar Alzubaidi מנכ"ל ג'נסיס של אזור מזרח תיכון ואפריקה. ישראל, אומת הסטארט-אפ, נחשבת למדינה אסטרטגית עבור GENESIS העולמית והטריטוריה השמינית בעולם בה היא משווקת לאחר שנבחרה לפני מדינות רבות ומתקדמות אחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • מדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully