וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון וקסמן מונה למנכ"ל מישורים השקעות נדל"ן

13.4.2022 / 9:24

וקסמן יחליף את דניאל לבנטל אשר הודיע לאחרונה לדירקטוריון החברה על רצונו לסיים את תפקידו אחרי חמש שנים. צפוי להיכנס לתפקידו במהלך חודש מאי

מישורים השקעות נדל"ן, הנסחרת בבורסה לני"ע בתל אביב ונמצאת בבעלות איש העסקים אלכס שניידר, מודיעה על מינויו של אלון וקסמן למנכ"ל החברה.

וקסמן (52, נשוי+3), שמאי מקרקעין בוגר אוניברסיטת ת"א ובעל תואר בניהול כלכלה מחזיק ב-25 שנות ניסיון בתחום הנדל"ן, מהם 15 שנים בתפקידי ניהול בכירים, ומכהן משנת 2016 כמנהל מערך הנדל"ן של דואר ישראל. במסגרת תפקידו אחראי וקסמן על ניהולם של כ-1000 נכסים הכוללים משרדים, מסחר ולוגיסטיקה והוא עוסק באופן שוטף ברכישה, השכרה ומכירה של נכסים. לפני כן כיהן וקסמן כסמנכ"ל תחום נדל"ן של חברת כלל ביטוח שם היה אחראי על רכישה וניהול של פורטפוליו נדל"ן מגוון, בישראל וחו"ל, בהיקף של כ-6 מיליארד ש"ח. קודם לכן ניהל את אגף הנדל"ן של בנק לאומי ונשא באחריות ל-480 נכסי נדל"ן בשווי של ארבעה מיליארד שקלים. טרם תפקידו בלאומי ניהל פעילות נדל"ן במזרח ובמרכז אירופה עבור קרן אירופאית בהיקף של כ- 11 מיליארד אירו ולפני כן שימש כסמנכ"ל פיתוח עסקי של גזית גלוב ישראל.

וקסמן יחליף את דניאל לבנטל אשר הודיע לאחרונה לדירקטוריון החברה על רצונו לסיים את תפקידו אחרי חמש שנים. וקסמן צפוי להיכנס לתפקידו במהלך חודש מאי.

אלון וקסמן. ליאת פדרמן,
אלון וקסמן/ליאת פדרמן

מישורים עוסקת בהשקעות נדל"ן מניב כשמרבית פעילותה מתרכזת בתחום המשרדים בישראל ובתחום המרכזים המסחריים הפתוחים בארה"ב, באמצעות שותף מקומי שמסייע באיתור נכסים, אכלוסם וניהולם. לחברה אסטרטגיה מוצהרת הכוללת איתור נכסים בעלי פוטנציאל השבחה, אכלוס מלא של הנכסים ובהמשך, לאחר מיצוי פוטנציאל ההשבחה, מכירה של הנכסים והשקעה בנכסים חדשים.

אמיר תמרי, יו"ר דירקטוריון מישורים: "ברצוני לברך את אלון על מינויו לתפקיד ואני שמח על ההזדמנות שהייתה לנו לבחור במנהל אשר עסק כמעט כל חייו העסקיים בתחום הנדל"ן וביצע שורה של תפקידי ניהול בכירים בתחום. הרקע המקצועי של אלון מגוון ומהווה נכס למישורים אשר נמצאת בתקופת צמיחה. מישורים כיום היא חברה חזקה ובריאה אשר נהנית מאיתנות פיננסית והזדמנויות צמיחה רבות בפעילותה. החברה חיזקה והגדילה בשנים האחרונות את פעילותה בארה"ב וישראל ואני מאמין כי תגיע להישגים משמעותיים בהובלתו של אלון."

אלון וקסמן, מנכ"ל מישורים הנכנס: "אני מודה לדירקטוריון החברה על האמון ושמח על ההזדמנות להוביל חברה מובילה בתחום הנדל"ן יחד עם הצוות המצוין של החברה והדירקטוריון החזק. בכוונתנו להמשיך ולפתח את פעילות החברה בהתאם לאסטרטגיה שלה ולהביא לפתיחת שווקים נוספים, תוך המשך הרחבת פעילותה בישראל ובארה"ב. אני מאמין שאוכל לתרום רבות מניסיוני ושאביא את החברה להישגים משמעותיים".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully