וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בחרתם: הזוכים בפרס מוצר השנה ישראל 2022

בשיתוף מוצר השנה ישראל

עודכן לאחרונה: 14.4.2022 / 18:59

לאחר מחקר צרכנים מקיף הכולל גם חוויית שימוש אמיתית, נבחרו הזוכים בפרס מוצר השנה ישראל 2022 ונמצא כי הצרכן הישראלי מחפש מענה אמיתי לצרכיו ולא מושפע מגימיקים חסרי ערך. אלו הזוכים בפרס היוקרתי והמוערך בעולם בתחום החדשנות הצרכנית

השנה יותר מבעבר הקפידו הצרכנים לבחור בפתרונות מעשיים העונים על הצרכים החדשים שהכתיבה התקופה. המעבר לסגנון חיים בריא ולתזונה נכונה ותכתיבי התקופה שהעלו את המודעות לשמירה על הבריאות, ניכרים בבחירת הזוכים בפרס החדשנות המוערך. ממתיק בריא וקל לשימוש, אוכל מזין ואיכותי לחיות המחמד ומשקאות אלכוהוליים שפותחו במיוחד עבור הטעם הישראלי, זכו לתשומת לב חיובית ולהכרה של ממש בקרב הצרכנים. גם אימוץ הפעילות הדיגיטלית כגורם מקל ומקצר תהליכים, בא לידי ביטוי בבחירת הצרכנים. אפליקציות שרק לפני שנתיים נראו כמדע בדיוני, הפכו לחלק מבורך בחיי היום יום של כולנו. תשלומים, ביטוח ופעילות בנקאית ללא פקיד ובכל מקום, הציגו חדשנות ומענה לצורך הראויים לפרס יוקרתי והמוכר בעולם.

שואב שוטף אלחוטי - CrossWave Cordless Max

שואב אבק אלחוטי 4 פעולות ב-1 שואב, שוטף, מנגב ומייבש. מערכת יניקה חזקה המאפשרת איסוף לכלוך בקלות מכל סוגי המשטחים או מהשטיח החל מפירורי מזון, ועד לבוץ ,ביצים,ספגטי ועוד ...פונקציית ניקוי עצמי המנקה אוטומטית את המברשת, שוטפת לכלוך, שיער ופסולת כדי להקל על נקיון הבית.

CROSSWAVE CORDLESS MAX שואב. יח"צ,
CROSSWAVE CORDLESS MAX שואב/יח"צ

סוויטאנגו

ממתיק חדש מרכיבים טבעיים, אריתריטול וצמח הסטיביה. ללא טעם לוואי, מכיל אפס קלוריות ובטוח לסוכרתיים. לממתיק מראה, מרקם ואופן שימוש הזהה לסוכר וניתן להשתמש במגוון דרכים החל מהמתקת משקאות ועד בישול ואפיית קינוחים. סוויטאנגו אינו מצריך חישוב מחדש של הממתיק ומחליף סוכר ביחס של 1:1.

סוויטאנגו. טל סיון ציפורין,
סוויטאנגו/טל סיון ציפורין

פורינה ONE

תזונה איכותית, מלאה ומאוזנת מבוססת מחקרית לשיפור רמת האנרגיה והחיוניות של חיית המחמד. מכיל חומצות שומן מסוג אומגה 3 ו-6 ,ויטמינים חיוניים ומינרלים לשיפור בריאות מערכת העיכול. מזון איכותי לעלייה ברמת האנרגיה, פרווה מבריקה, עור חלק ולברק בעיניים במקביל לתמיכה במערכת החיסון של חיית המחמד.

פורינה. יח"צ,
פורינה/יח"צ

קארוויז

מנוע חכם לחיפוש ומציאת רכבים מיד שנייה שחרט על דגלו 3 ערכים: נוחות, אמינות והיצע. הממשק הנוח מאפשר לגולש לאתר את הרכב שהוא מחפש מתוך מלאי גדול של רכבים, המתעדכן כל הזמן. קארוויז מבוסס על אלגוריתם חכם המתחקה אחר התנהגות הגולש ובחירותיו ומציג לו רק את מלאי הרכבים הרלוונטי לו. כחלק מהשירות, אפשר לתאם באתר פגישות בסוכנויות רכב, ללא תיווך, ולקבל ליווי לקוח עד הקניה ע"י יועץ מקצועי.

קארוויז. יח"צ,
קארוויז/יח"צ

סלקטד

SELECTED אדום ישראלי, בלנד אדום ייחודי שהותאם במיוחד לטעם הישראלי בשיתוף צרכני יין ישראלים וצוות הייננים של יקבי כרמל . היין פותח עפ"י מס' פרמטרים שנקבעו מראש: צבע, ארומה, מרקם, מתיקות, וכו'. SELECTED הינה סדרת היינות הנמכרת והמובילה והנמכרת את קטגוריית היינות בישראל, כוללת מגוון רחב של יינות קלים ונגישים המעניקים תמורה גבוהה למחיר. יינות בעלי אופי צעיר, פירותי ורענן

סלקטד. אייל קרן,
סלקטד/אייל קרן

קופת חולים מאוחדת

מאוחדת היברידית, שילוב טכנולוגיות חדשות של רפואה דיגיטלית עם רפואת הקהילה החזקה של קופת החולים מאוחדת. מודל המאפשר קבלת שירות רפואי בדרך המתאימה להעדפותיו ולמצבו הרפואי של המטופל. רפואה היברידית עם הרופא האישי, מתוך התיק הרפואי, בשילוב IOMT אביזרים תומכים ישירות מבית המטופל. השימוש בשירות גמיש ונתון להחלטתו של המטופל בשיתוף פעולה מלא ועל פי המלצות הרופא. השירות מתרחב למוצרי בריאות נוספים כגון מוקד הריון ולידה היברידי אשר הושק לפני כחודש.

מאוחדת. יח"צ,
מאוחדת/יח"צ

ביטוח רכב של ליברה

מודל תמחור מותאם אישית למבוטח, המאפשר חיסכון של עד 50% במחיר הביטוח. מגוון כיסויים ייחודיים, כולל כיסוי ייחודי לפיצוי משודרג במקרים של טוטאלוס וגניבה, כיסוי למקרים של פגע וברח ועוד. ממשק טכנולוגי לניוד פוליסה מחברה לחברה גם באמצע תקופה ומודל ייחודי להשתתפות ברווחי החברה. ממשק מתקדם, המאפשר למבוטח לבצע באופן עצמאי רכישת פוליסות, דיווח על תביעה, הוספת נהג זמני לפוליסה באמצעות רכישת חבילות יומיות ועוד.

ליברה. ליברה,
ליברה/ליברה

רנובה

מהפכה בטיפולי היופי הביתיים, עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בכף ידך. שמירה על שגרת הבריאות והיופי לאורך זמן ללא צורך בקליניקות פרטיות ובהוצאות מיותרות.

EyeTech מכשיר אנטי אייג'ינג קומפקטי לשימוש ביתי באיזור העיניים. לתפעול קל וידידותי. מומלץ להשתמש בתכשירי רנובה לתוצאות הטובות ביותר.

מכשיר פייס סנס מכשיר מתקדם לטיפול בעור הפנים בעל טכנולוגיות מוכחות קלינית לכל סוגי העור ולכל גיל.

רנובה. רנובה ישראל,
רנובה/רנובה ישראל

מוסקונה

אורי מוסקונה, מנכ"ל ומייסד תחום האסתטיקה במרפאות מוסקונה. פיתח שיטה ייחודית לעיצוב ועיבוי שפתיים, המקנה שפתיים מושלמות, מלאות ונחשקות בעלות מראה טבעי. השיטה עושה שימוש ב-4 מוצרים שונים. לכל אישה מתאימים את החומר האידאלי לה: האחד לנפח משמעותי, השני לבניית מסגרת של השפתיים, השלישי מחזיק זמן רב יותר והרביעי עדין לשמירה על המראה.

אורי מוסקונה. יח"צ,
אורי מוסקונה/יח"צ

אל על מחלקת פרימיום

מחלקת הפרימיום במטוסי הדרימלייר, מציעה נוחות ופינוק של 35 מושבי RECARO ארגונומיים ומרווחים. כל מושב כולל מערכת בידור מתקדמת עם מסך HD איכותי וחיבור לשקע USB. הנוסעים נהנים משירות אישי, תפריט עשיר בכלי פורצלן, משקאות קלים ואלכוהוליים, ערכת נוחות, הטבת כבודה ומגוון פינוקים.

אל על. יח"צ,
אל על/יח"צ

תשלום על קניות אונליין עם bit

אפליקציית התשלומים הגדולה, הפופולרית והצומחת בישראל עם מיליוני לקוחות פעילים, מובילה גם בקניות אונליין: ניתן לשלם ב-bit גם באתרים ואפליקציות בביטחה, בפשטות ובמהירות מבלי להזין את פרטי האשראי ברשת.

ביט. סטודיו חוויית לקוח, בנק הפועלים,
ביט/סטודיו חוויית לקוח, בנק הפועלים

TADIRAN AIROW

הינו פטנט עולמי ופורץ דרך של חברת תדיראן בתחום הטיפול באוויר. מערכת TADIRAN AIROW הינה מערכת תוספתית המותקנת במזגן ומנטרלת וירוסים ונגיפים לרבות נגיף הקורונה והופכת את הבית למוגן ובריא יותר.

הטכנולוגיה ממירה את הלחות שבאוויר למי חמצן המתפזרים בחלל ומנטרלים וירוסים ונגיפים הנמצאים באוויר. הרכיב הינו רכיב עצמאי המתחבר לכלל המזגנים, בין אם מדובר במזגן חדש ובין אם במזגן שכבר מותקן.

המערכת אינה דורשת תחזוקה והחלה להימכר בישראל, בארה"ב ובאירופה.

TADIRAN AIROW. יח"צ,
TADIRAN AIROW/יח"צ
בשיתוף מוצר השנה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • חדשנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully