וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: חוגגים את האביב

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 13.4.2022 / 23:29

לקוסט מוכנים לקיץ, דולצ'ה גבאנה מזמינים לחופשה בקאפרי, we shoes מביאים את הטרנדים הכי חמים ומותג "סבון" חוגג את האביב, פורמט דייליס' מתרחב ומפנק עם כל מה שאתם צריכים במטבח ובזכות חברת TR יבואנית מותג Audio Pro שמיעת מוזיקה תהפוך לחוויה

סאקס ואהבה

מותג האופנה "סאקס" לוקח למסע בין תרבויות, צבעים, טקסטורות וזמן, בכל אחת מהקולקציות יש סיפור ומסע של השראה להתלבש ולהיות הגרסה הטובה והמופלאה ביותר שלנו.

בקולקציה נמצאים המרכיבים המודרניים הנצחיים, הקלים ללבישה, הנונשלנטיים מבדים איכותיים, דוגמאות ייחודיות וגזרות מחמיאות, מפריטי פנאי ספורטיביים אופנתיים ועד שמלות רומנטיות ונשיות.

הקולקציה החדשה כוללת מגוון צבעים וטקסטורות, ולראשונה קולקציית בגדי ים וחוף. הסיפור של הקולקציה מתחיל בנסיעה לכפרים קטנים עם השראת וינטג', פריטים בעבודת יד של תחרה וקרושה, הדפסים פרחוניים, שמלות ארוכות, חולצות סטייל איכרים.

החלק השני שואב השראה מארון בגדי העבודה האמריקאי הבנוי ברובו מבדי ג'ינס שונים מתקופות שונות, שילוב של בדי כותנה רכה וג'ינס מכובס, רקמה וגרסאות קלאסיות של בגדי עבודה עם חליפות ג'ינס רכות, ג'ינס בגזרה נינוחה קלאסית, ג'ינסים בגזרת בויפרנד עם דיטיילים ועוד.

בקולקציה החדשה גם מערכות מכנסי רכיבה וגופייה, חולצות טי וחותלות בהשראת עולם הספורט עם טוויסט אלגנטי. העיר נאפולי עוררה השראה לעיצוב שמלות נשיות וצבעוניות, חולצות, ומכנסי קפרי. קולקציית ME 369 לוקחת אותנו למסיבה צבעונית, הקולקציה עוצבה בהשראת חופשת קיץ יוונית, ויש בה אאוטפיטים עם הדפסים ייחודיים, אומנות ה"מיקס אנד מאץ'" כוללת בגדי ים, מכנסיים קצרים, חולצות ושמלות מודפסות.

סאקס ואהבה. שי יחזקאל,
סאקס ואהבה/שי יחזקאל

קרוקודיל על המגרש

המותג הצרפתי האייקוני LACOSTE משיק את קולקציות קיץ לנשים, גברים וילדים. למותג מורשת עשירה שהחלה במגרשי הטניס, עם מראה נקי, קלאסי ועל-זמני.

את המותג הקים בשנות ה-20 רנה לקוסט, טניסאי צרפתי אגדי זוכה אליפויות עולם שהחליט שהחולצות המכופתרות והארוכות אותן לבשו למשחקי טניס, אינן נוחות ומותאמות למשחק. הוא החליט לעצב חולצה חדשנית וקצרה העשויה כותנה נעימה וקלילה שתעניק לו טווח תנועה רחב ואווריריות, את הכפתורים הוא החליף בצווארון עם 3 כפתורים, מה שמוכר היום כצווארון פולו כך שהוא הראשון שיצר ראשון את חולצת הפולו שנקראה במקור חולצת טניס.

לקוסט שדרג את חולצת הטניס, אך מה שהרעיד את אדמת מגרשי הטניס ועולמות הספורט והאופנה, הייתה ההחלטה לרקום על חזה החולצה את סמל הקרוקודיל הירוק המזוהה עמו, וזכה לכינוי "הקרוקודיל" בשל משחקו האינטנסיבי, החזק והבלתי מתפשר.

הסמל הפך ללוגו אייקוני המוכר בעולם והוליד טרנד אופנתי להעביר את לוגו המותג לקדמת הבגד, רעיון שכמעט כל חברת אופנה מיישמת. לאחר שפרש בשנות ה-30 מקריירת הטניס המפוארת, פנה לקוסט-תעשיין ביגוד גדול בצרפת עם הצעה מקורית, לייצר ולשווק את החולצה להמונים, וכך נולד המותג הנושא את שמו עם סמל הקרוקודיל, החברה הפכה להצלחה, ובשנות ה-50 וה-60 נחשבה למותג ענק המציע מגוון פריטי ואביזרי אופנה למגרשי הספורט ומחוצה להם.

כיום נמכר המותג בלמעלה מ-100 מדינות, והפופולריות שלו ממשיכה לגדול בזכות השמירה על הצביון העיצובי המקורי והמוכר, והחיבור החזק שלו לעולם הספורט והיותם נותני חסות של ספורטאים מצליחים מסביב לעולם. בקולקציה הנוכחית מגוון חולצות פולו בשלל צבעים, שמלות בגזרת פולו, נעלי סניקרס לבנות קלאסיות עם מיתוג מעודן. לוגו הקרוקודיל בא לידי ביטוי בגרסאות שונות במגוון פריטים.

העונה מושק שת"פ עם סדרת המשחקים MINECRAFT -מפגש בין עולם הגיימינג ועולם האופנה תוך משחק סביב פילוסופיה משותפת המבוססת על עזרה הדדית לבנות עולם טוב יותר. קולקציית הקפסולה ממזגת את הקודים של שני המותגים - קלאסיקה על-זמנית לצד העולם הוירטואלי והתוצאה פריטי מפתח שעוצבו במטרה לאפשר לכל אחד לבטא את הייחודיות שלו בעולם הפיזי ובעולם הווירטואלי.

בהמשך יושק שת"פ עם מותג האופנה הצרפתי A.P.C, המתאפיין בקווים נקיים, מינימליסטיים וקלאסיים. ב-2006 הוקמה קרן לקוסט הפועלת בעולם בשת"פ ארגוני צדקה מקומיים במטרה לסייע באופן משמעותי בשילוב צעירים מעוטי יכולת ובעלי מוגבלויות בחברה, בהיבטים מקצועיים וסוציאליים, הקרן מעניקה תמיכה כלכלית והנחייה אישית ומקצועית.

עד היום הקרן תמכה בלמעלה מ-100,000 צעירים במסגרת 200 פרויקטים שונים המשלבים ספורט וחינוך ב-22 מדינות. פעילות הקרן מתרחבת וב-2021 החלה לסייע בשיפור תנאי מחייה של קהילות מקומיות בתחומי חינוך, איכות סביבה ובריאות. המותג מעניק חסויות לשחקני טניס וגולף מובילים ולאירועי ספורט מרכזיים בינלאומיים כגון אליפות צרפת לטניס- רולאן גארוס. להשיג בחנויות החדשות בקניון רמת אביב ובקניון הזהב

קרוקודיל על המגרש מותג לקוסט מתרחב ומתחדש. יח"צ חו"ל,
קרוקודיל על המגרש מותג לקוסט מתרחב ומתחדש/יח"צ חו"ל

חופשה בקאפרי

מותג "דולצ'ה גבאנה" משיק את לייט בלו איטליין לאב לגבר ולאישה במהדורה מוגבלת, ניחוחות עציים לתחושת חושניות מוגברת.

הניחוח לאישה הוא או דה טואלט פרחוני-פירותי, ניחוח חושני הנפתח בתווים העליונים האייקוניים של לייט בלו תפוח פריך ולימון חריף, לב הניחוח הוא זר פרחי יסמין וורד לבן, עם תו מאסק, תווי עץ ארז וענבר.

הניחוח לגבר הוא או דה טואלט החושף פרשנות חדשה לחושניות גברית, הוא נפתח עם ברגמוט איטלקי ואשכולית עסיסית, היוצרים קוקטייל רענן, לב הניחוח כולל תווים ירוקים בשילוב סיגליות ומי ים, תווי פצ'ולי ומאסק. בקבוקי הבשמים ממשיכים את הקו המוכר של ליין לייט בלו, בגוני כחול עז, המשקפים את גוניו העמוקים של הים המקיף את קאפרי. עיצוב האריזה קיבל טוויסט של פסים כחול ולבן, בהשראת שמשיות הפסים האייקוניות המזכירות חופשות במפרצי הים של קאפרי.

חופשה בקאפרי ניחוחות מחודשים לדולצ'ה גבאנה. יח"צ חו"ל,
חופשה בקאפרי ניחוחות מחודשים לדולצ'ה גבאנה/יח"צ חו"ל

אביב בסבון

מותג הטיפוח הבינלאומי SABON חוגג את בוא האביב עם הרחבת קולקציית CITRUS BLOSSOM-קולקציה בהשראת ניחוחות הדרים, ומשיק מארז המהווה מתנה מושלמת לחג. לקולקציה הקיימת, מצטרפים מוצרים חדשים מסדרת טיפוח הגוף והבית: חלב גוף, קרם גוף משקם, קרם ידיים, סבון ידיים וניחוח לחלל החדר. מארז הדגל של הקולקציה כולל חלב גוף מועשר בשמן שקדים וחלב שיבולת שועל; קרם גוף משקם עשיר במרכיבי הזנה, עם ריכוז גבוה של חמאת שיאה, תמצית צמח הורד היריחו ושמן קנולה; קרם ידיים מועשר בחמאת שיאה ובתמצית אלו ורה; קרם לחות לגוף מועשר ב-7 שמנים בוטניים, וקוקטייל של ליפידים מזינים: זית, אבוקדו, בוראז΄, נבט חיטה, חוחובה, מקדמיה ושיאה.

אביב בסבון קולקציית citrus blossom. רונן מנגן,
אביב בסבון קולקציית citrus blossom/רונן מנגן

שפתיים יישקו

עיצוב ופיסול שפתיים הפכו לפופולאריים בתחום האסתטיקה ונוצר ביקוש לשפתיים מלאות, תוך שימור על המראה הטבעי, עד היום השתמשו בחומרים סמיכים שאינם מתאימים בהכרח לשפתיים, מה שהביא לתוצאה לא אחידה וטבעית.

חברת VIVACY צרפת, משיקה STYLAGE LIPS PLUS -חומר חדשני ומהפכני למילוי השפתיים המותאם למבנה שלהן ומעניק תוצאה של מראה שפתיים מלאות עבות וחושניות, תוך שמירה על המראה הטבעי. עד כה היו בסדרת מוצרי STYLAGE שני מוצרי הזרקה לשפתיים שנתנו מענה לביקוש הקיים למילוי עדין תיקון אסימטריה והשבת נפח שאבד, הכל במראה עדין וטבעי.

STYLAGE LIPS PLUS מכיל אנטיאוקסידנט טבעי המגן מפני רדיקלים חופשיים המפרקים את החומצה ההיאלורונית המוזרקת ומבטיחים שהתוצאה נשמרת לתקופה של שנה לפחות, המוצר מוסיף לחות לאזור המוזרק, הוא מכיל לידוקאין המאלחש את האזור המוזרק להזרקה נעימה יותר ולהקלה משמעותית בכאב בזמן ההזרקה, המזרק המשוכלל מאפשר הזרקה מדויקת יותר ושליטה מרבית של הרופא להשגת תוצאות טובות ומדויקות.

שפתיים יישקו stylage lips plus של vivacy. יח"צ חו"ל,
שפתיים יישקו stylage lips plus של vivacy/יח"צ חו"ל

מסכות מטפחות

מותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's, משיק מארז של 3 מסכות טיפוח לגברים ולנשים. מסכת אבוקדו המעניקה לחות והזנה, מועשרת בתמצית אבוקדו, שמן אבוקדו ושמן נר הלילה, הפורמולה החדשנית שומרת על הלחות בשכבות העור העליונות ונותנת מענה להתייבשות הקשורה לגיל.

המסכה נטולת פראבן וחומרי צבע. פרי האבוקדו עשיר בוויטמינים ומינרלים, והופכים אותו למרכיב עוצמתי בטיפוח עור הפנים; מסיכת חימר לבן לניקוי אינטנסיבי והפחתת מראה נקבוביות, מכילה חימר לבן מהאמזונס, מסייעת בהסרת תאי עור מתים. הפורמולה עשירה במינרליים ומסייעת בטיהור העור; מסכת כורכום חמוציות המעניקה מראה עור חיוני וקורן, מסייעת בהמרצת ובהבהרת העור, מעניקה מראה בהיר וחיוני לעור עמום, מסייעת בהשבת המראה הוורדרד והחיוני לעור, הפורמולה מכילה כורכום וחמוציות המסייעים בהמרצת העור הודות לפעולת קילוף עדינה של גרגירי החמוציות המעניקים מראה זוהר לעור. להשיג בחנויות המותג:

מסכות מטפחות kiehl's משיקים מארז מסכות טיפול. יח"צ,
מסכות מטפחות kiehl's משיקים מארז מסכות טיפול/יח"צ

הולכים על טרנדים

רשת ההנעלה הגדולה WESHOES, משיקה את קולקציית קיץ 2022 עם חידושים וטרנדים בכל אחד מהמותגים. הישר מחופי ספרד מגיע המותג המדליק "פלאיה סנטה"- מותג חדש של כפכפים נוחים ואופנתים עשויים מעור; המותג הוותיק והאהוב Crocs ממשיך העונה לחדש ולהפתיע עם השקת קולקציית סנדלים וכפכפים בסילואטים חדשים ומפתיעים עם נבחרת מפורסמים כמו ג'סטין ביבר, ניקי מינאז', אריאנה גרנדה ועוד שמוכיחים שקרוקס יעשה לנו את הקיץ

"למון ג'לי" הוא מותג ספרדי שמגיע לראשונה לישראל עם קולקציה 100% טבעונית וצבעונית; "הוקה"- מותג הריצה המקצועי הצומח בעולם, משיק נעליים נוחות המיועדות לשלל פעילויות, מהליכה קלילה ועד ריצת מרתון; Moses- מותג כחול לבן מציע כפכפים המשלבים סטייל ונוחות, עם עשרות צבעים קיציים מגוני פסטל ועד צבעים עזים ופרינטים מיוחדים, כפכפי החופש מייצגים את מהות המותג-החופש של כל אדם ללכת בדרך הייחודית לו, הנעליים טבעוניות וקיבלו את תו אגודת VEGAN FRIENDLY

Seventy nine- מותג הפרייבט לייבל של הקבוצה ממשיך במגמה שאפיינה את העונה הקודמת עם נעליים אופנתיות לנשים במגוון סגנונות וטרנדים; Natural world הוא מותג אקולוגי 100%, עשוי מחומרים ממחוזרים מתוך דאגה לסביבה בימים בהם התחממות כדור הארץ וטרנד המחזור הם על סדר היום, המותג מציג שני סילואטים עיקריים ב-10 צבעים, הנעליים טבעוניות וקיבלו את תו אגודת VEGAN FRIENDLY; Magma + Candy -נעלי ילדים עם שלל דגמים כשהעונה מצטרפים סנדלים העשויים בטכנולוגיה ייחודית לנוחות מקסימלית בגוני פסטל ומטאליים. להשיג ב-70 סניפי רשת חנויות WESHOES ברחבי הארץ ובאתר האונליין.

הולכים על טרנדים קולקציות we shoes. אלכס ליפקין,
הולכים על טרנדים קולקציות we shoes/אלכס ליפקין

מהולנד לישראל

מותג האופנה ההולנדי SCOTCH & SODA המפורסם בעיצובים קלאסיים, על-זמניים המשלבים פרינטים מקוריים ובדים איכותיים, מתרחב ומשיק חנות דגל בקניון עופר ברמת אביב.

המותג מתחלק לשתי תתי קטגוריות: SCOTCH - מתאר את החלק האופנתי של המותג המביא אופנה חדשה ופורצת דרך עם מגוון פרינטים, SODA - מביא את קו הבייסיק. מותג SCOTCH & SODA החל את פעילותו בשנות ה-80 באמסטרדם ומאז ממשיך להתעדכן ולהתחדש, עם דגש על פיתוח וצמיחה במרכזי אופנה גדולים בעולם, המותג מקדם אג'נדה חברתית וסביבתית תוך שימוש בחומרי גלם ברי-קיימא, צמצום תוצרי הלוואי בייצור ובשקיפות מלאה לגבי סחר הוגן.

בתחילת דרכו פעל המותג כמותג גברי בלבד, לאור ההצלחה והביקוש פנה גם לנשים ומציע כיום אופנה לשני המינים ולילדים. למותג 224 חנויות מונו-ברנד ב-35 מדינות כולל ניו יורק, לונדון ופריז. המותג מיוצג בישראל על-ידי "911 אופנה".
להשיג באתר ובסניפי הרשת.

מהולנד לישראל מותג scotch&soda מתרחב. יח"צ חו"ל,
מהולנד לישראל מותג scotch&soda מתרחב/יח"צ חו"ל

פורמט דיילי'ס מתרחב

שנה אחרי שסופר-פארם השיקה את פורמט דיילי'ס (Daily's) המוצלח הנביא אוכל טרי ארוז ואיכותי, הפעילות מתרחבת ומביאה את כל מה שדרוש לכם לשדרג המזווה והארון. ב"דיילי'ס" ליקטו עבורכם את המיטב של המיטב הכולל מגוון מותגים של ספקים מהארץ והעולם לשדרוג חוויית האירוח והבישול.

לראשונה ניתן להשיג בסניפי דיילי'ס את מיטב מוצרי המעדנייה האיכותיים של יצרני בוטיק מקומיים ומובילים כמו הגבינות האיכותיות של משק יעקבס כפר הרא"ה, הקונפיטורות הטעימות של הבאר מהמפעל בראש פינה, הממרחים המשובחים של 'המעדניה' מזיכרון יעקב וקיבוץ שמרת ועוד.

בנוסף נוחתים בדיילי'ס מיטב מותגי הפרימיום האהובים מאיטליה ובראשם פסטה De Cecco שמי שמכיר פסטה יודע שהיא מהטובות שיש, רטבי העגבניות של Mutti שהכי קרובים לעגבניות שנקטפו זה עתה מהשדה, הבלסמי של PONTI, ועוד שורת שימורים כמו זיתים, ריבות, ותבלינים. מוצרי המעדנייה יכנסו לכל סניפי ,Daily's בהרצליה פיתוח, שרונה תל-אביב, יגאל אלון תל-אביב, ירושלים, ובמתחם הבורסה ברמת גן.

פורמט  Dailly's מתרחב קולקציית מעדניית דיילי'ס. יח"צ,
פורמט Dailly's מתרחב קולקציית מעדניית דיילי'ס/יח"צ

כשל"פ

אם חשבתם שפסח הוא עונש בגלל הכשרות, לקטנו עבורכם את המוצרים המובילים שיעשו לכם פסח טעים. למותג הקולינארי מאסטר שף יש שפע הפתעות כשרות לפסח, ראשון פירורים מוזהבים לטיגון ואפייה, וללא חומרים משמרים המתאימים למגוון מאכלים, הפירורים מבוססים על קמח מצה.

עוד ממאסטר שף, רוטב סויה מסורתי המיוצר לפי מיטב המסורת היפנית עם 46% פולי סויה מיפן-ריכוז הפולים הגבוה ביותר בשוק. פולי הסויה המשמשים לייצור הסויה המסורתית, מגיעים מהאי הוקאידו שביפן וגדלים בחוות גידול משפחתיות הממוקמים ברחבי האי.

עוד ממאסטר שף דפי אורז כשרים לפסח עם אריזה לסגירה חוזרת לשמירה על טריות מקסימלית, דפי האורז מויאטנאם-ארץ המקור בשני גדלים מצטרפים למגוון המוצרים העשיר שמותג מאסטר שף מציע לפסח. תלמה משיקה דליפקאן ללא גלוטן לאוכלי קטניות השומר על הערכים התזונתיים והתוספות המפנקות; חטיפי דגנים של שוגי בטעמי שוקולד חלב ושוקולד לבן עם שוקולד חלב/לבן; ב"פתית", משיקים מאגדת חדשה של פריכיות פתית דקות עם תירס מלא, במאגדת 6 אריזות אישיות; מותג "קליק" משיק מוצר חדש המכיל דגנים פריכים בטעם שוקולד, מצופים בשוקולד חלב ושוקולד לבן.

אסם-נסטלה משיקה מנה חמה רייס נודלס בטעם עוף במרקם חדש, מוצר פרימיום הפונה לקהל הצרכנים הקבוע של שוק התבשילים האישיים. מותג חטיפי הבריאות Freeמציע לפסח 2022 סדרת חטיפי תמרים המבוססת על תמרי מגה'ול ב-5 טעמים: תמרים עם קשיו ונגיעות לוז, תמרים עם בוטנים ואגוזי לוז, תמרים וקוקוס, תמרים עם אגוזים ושברי קקאו, תמרים ואגוזי לוז. החטיף טבעוני, עשיר ברכיבים תזונתיים, מקור הסוכר בחטיף בפירות ואגוזים בלבד.

Freeמציע גם סדרת מיני'ס-קרקרים פריכים העשויים 70% קטניות ורכיבים טבעיים, המכילים סיבים תזונתיים ועשויים מ-3 עד 4 רכיבים בלבד, תחליף למחפשים תחליף ללחם או נשנוש, מתאים לטבעוניים, ב-3 טעמים שונים: קרקרים פריכים מאפונה, קרקרים פריכים מחומוס וקרקרים פריכים מעדשים כתומות. לראשונה בארץ ובעולם, שומרי הכשרות בפסח יוכלו ליהנות מאוזו, הסקוטית-חטיבת היין והאלכוהול מבית ישרקו, משיקה אוזו פלומארי כשר לפסח, שיוצר בתהליך מיוחד עבור ישראל, אוזו פלומארי מיוצר במזקקת THOMOPOULOS באי לסבוס שביוון.

אסם מחזירה פעם נוספת את מהדורת במבה בומבה כשל"פ-במבה ענקית במרקם פריך ונימוח עם חמאת בוטנים. הרעיון ליצירת במבה גדולה עלה באסם לפני מספר שנים, הגרסה זכתה להצלחה גדולה, ומאז התקבלו פניות מצרכנים רבים בבקשה להחזיר את המוצר למדפים. "קמח הארץ" משיקה ג'באטה איטלקית ללא גלוטן, לאחר ההפשרה אפשר לשמור את הג'באטה יומיים בטמפרטורת החדר, או עד 5 ימים בקירור. חברת "אחוה" משיקה סדרת עוגות מיוחדת בסגנון אפייה ביתי: עוגת בראוניז, תפוז וקוקוס, שוקוצ'יפס ואגוזים וקינמון עוגות בחושות במתכון חדש, בטעם של אפייה ביתית, מתאימה גם לחימום בתנור; סדרת ממרחי שומשום מתוקים מבוססי טחינה גולמית משומשום מלא; וטחינה גולמית באריזת בקבוק לחיץ טחינה חדשה משומשום טהור, 100% טבעי, במרקם עדין, הבקבוק נוח לשימוש ומצויד בחלונית צד שקופה לבדיקת הכמות שנותרה בבקבוק. פרימור" משיקה לפסח מיץ תפוזים סחוט טבעי למהדרין 100%; מותג הטורטיות האיכותי Full Wrap משיק טורטיות עשויות מעדשים וחומוס מונבט עתירות בחלבון, ללא גלוטן, ללא תוספת סוכר-החלופה האולטימטיבית למצות, נטול צבעי מאכל וחומרים משמרים.

כשלפ מוצרי המזון הכי שווים לפסח. יעל האן, אורן שלו ויחצ באדיבות החברות.,
כשל"פ מוצרי המזון הכי שווים לפסח/יעל האן, אורן שלו ויחצ באדיבות החברות.

יין אביבי

יקב תבור משיק "מארז אביב" המכיל בקבוק אדמה קברנה סובניון ואדמה סובניון בלאן וממרח חרוסת תמרים וקונפיטורת פירות יער. בכרמים האקולוגיים של יקב תבור מתקיים איזון בין אדמה, צומח וחי מתוך תפיסה שמערכת אקולוגית בריאה תטיב עם בעלי החיים, הקרקע והגפנים.

התפיסה האקולוגית בעולם הגפן והיין גורסת כי ממצב של איזון יצמחו גפנים עמידות יותר, בעלות תוחלת חיים ארוכה יותר, שיניבו ענבים טובים ואיכותיים. בסדרה מגוון יינות זניים הנוצרים משידוכים מושלמים בין זני ענבים שונים לסוגי אדמות פוריות המאפיינות את אזור התבור והגליל.

קברנה סובניון שהופק מפרי איכותי המגיע מכרם מלכיה הנודע באיכות הקברנה סובניון שלו, ליין אופי מובהק של קברנה סובניון גלילי: פרי שחור ומרוכז עם רמז של עשבי תיבול ים תיכוניים במעטפת של טעמים קלויים ותבלינים; סובניון בלאן העשוי מענבי סובניון בלאן מכרמי היקב ברמת סירין וכפר-תבור, הענבים נבצרים ידנית בשעות הבוקר המוקדמות ומובלים ליקב, ליין ארומה של פירות טרופים עם רמזים לאשכולית אדומה ופסיפלורה. להשיג בחנויות היין והאלכוהול המתמחות ובמרכז המבקרים.

יין אביב מארז של יקב תבור. באדיבות יקב תבור,
יין אביב מארז של יקב תבור/באדיבות יקב תבור

מברשת נמרצת

גם אתם בשיא הניקיונות לחג, כדאי שתכירו את המברשת הממונעת החשמלית לשטיפה המבצעת שאיבה ופוליש בפעולה אחת. המברשת מסירה ביעילות כתמים ולכלוך מכל סוגי המשטחים: ריצוף, פרקט, שיש ועץ, היא מתאימה כמכשיר פוליש למשטחים ולרכבים.

למברשת מצורפים שני זוגות סמרטוטי מיקרופייבר רב שימושיים ומיכל מים נשלף בנפח 150 מ"ל. המברשת מתאימה לדגמי: V7,V8,V10,V11 של שואבי דייסון. את כל המוצרים ניתן להשיג ברשתות המובילות ובאתרי הסחר: א.ל.מ, מחסני חשמל, ביג אלקטריק וטרקלין חשמל ובאתרי סחר מובילים: עזריאלי, וואלה שופס, אולסייל ו'לסט פרייס' ובאתר סופר פארם.

מברשת נמרצת מברשת לדייסון D-MOP מבית יבואנית UNICO. UNICO,
מברשת נמרצת מברשת לדייסון D-MOP מבית יבואנית UNICO/UNICO

הפרימיום מגיע לקצה

מותג שיאומי לוקח את הפרימיום לקצה ומשיק את סדרת Xiaomi 12 Xiaomi 12 Pro עם מעבד עוצמתי, מערך צילום מתקדם ועיצוב יוקרתי, סדרת הדגל נוחתת בישראל בצמוד להשקה העולמית, בייבוא רשמי של קבוצת המילטון, הודות לשת"פ הדוק עם היצרנית הסינית, ובכך ישראל היא אחת מהמדינות הראשונות בעולם שמשווקות את מכשירי הדגל.

השקת הסדרה החדשה מוסיפה שחקנים משמעותיים לזירת מכשירי הפרימיום בישראל הודות למפרט עשיר ביותר הכולל יכולות עיבוד גבוהות, טכנולוגיית טעינה מהירה ומערך צילום מהמתקדמים בשוק. סוללת המכשיר מגיעה בקיבולת מורחבת לשימוש ארוך במכשיר ללא צורך בהטענה, בדגמים החדשים מציגה שיאומי יכולות טעינה מהירה של 67W בטעינה חוטית בדגם Xiaomi 12 ושל 120W בדגם הפרו.

בשורה נוספת היא מערך צילום מהתקדמים בשוק ובתמיכה במגוון רחב של טכנולוגיות, בהן AI Freeze Frame Video, Parallel World ועוד, לצד יכולות צילום בתקן +HDR10 ברזולוציית 4K וצילום וידאו כפול. להשיג בצבע לבן, אפור וכחול ברשת חנויות Mi Store בראשון לציון, דיזינגוף סנטר, הקריון וקניון מול היום באילת, באתר שיאומי ישראל, באתרי הסחר ואצל המשווקים המורשים: KSP, מחסני חשמל, אייבורי, וואלה שופס, Last Price ועוד.

הפרימיום מגיע לקצה קולקציית שיאומי מתרחבת. יח"צ,
הפרימיום מגיע לקצה קולקציית שיאומי מתרחבת/יח"צ

שמיעה צבעונית

חברת TR, יבואנית ומשווקת מותגי איכות בתחום האודיו, הווידאו והבית החכם לשימוש פרטי ומקצועי, משיקה לכבוד האביב, סדרות רמקולים במהדורה צבעונית מוגבלת של מותג הסאונד היוקרתי Audio Pro.

החברה הסקנדינבית ידועה בעיצובים מקוריים, נקיים ואסתטיים המשתלבים בכל חדר, לצד סאונד איכותי, עוצמתי ומרשים. לכבוד האביב, נחתה בישראל קולקציית צבעים קיצית ומרעננת שתשדרג את חווית השמע והבילוי. דגם: MKII Addon C10 - רמקול סטריאו Multi-Room אלחוטי וחכם עם באסים עוצמתיים ועמוקים, המאפשר חיבור ל Wi-Fi והזרמת מוזיקה באופן אלחוטי באמצעות הסלולרי ללא הפרעת התראות או שיחות נכנסות במהלך ההאזנה.

לרמקול צלילים דינאמיים ובאסים עמוקים, עם איכות סאונד Hi-Fi המאפשר להפוך מספר מכשירים למערכת סטריאו אחת. לרמקול עיצוב נקי המשתלב בכל חדר. אחד הפיצ'רים המתקדמים שלו הוא מגוון הדרכים להזרמת המוזיקה, בניהם הדרך הראשית באמצעות אפליקציית Audio Pro שהופכת את חווית ההשמעה למופלאה ונוחה ומאפשרת להתחבר דרכה לשירותי מוזיקה מגוונים.

להשיג בצבעי פסטל, לבן, אפור ושחור ובמהדורת אביב מוגבלת בצבעי ירוק ובצבע בז' ויש גם רמקול עם קישוריות בלוטוס' וסוללה עוצמתית שמספיקה עד ל-12 שעות בעוצמת ווליום מרבית בצבעי צהוב, אפור ושחור ובמהדורת אביב מוגבלת בצבעי קורל אדמדם וירוק בקבוק. Audio Pro מתמחה למעלה מ-40 שנה בייצור רמקולים עם טכנולוגיות מתקדמות המעניקות לרמקול יכולות הפקת צלילים, עמוקים ועשירים. להשיג באולם התצוגה של TR ובאתר.

שמיעה צבעונית קולקציית רמקולים של חברת TR. יח"צ,
שמיעה צבעונית קולקציית רמקולים של חברת TR/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully