וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורת מינויים בהנהלת חברת ההייטק הישראלית BEES Tel Aviv by WeissBeerger

13.4.2022 / 10:58

החברה מינתה את מורן לוין לתפקיד Head of HR ואת לי פארן לתפקיד לראש תחום האנליטיקה

חברת ה- Bev-tech הישראלית BEES Tel Aviv by WeissBeerger , אשר משמשת כזרוע האנליטיקה, החדשנות והביג דאטה של תאגיד הבירה העולמי ABI (Anheuser-Busch InBev) מודיעה על שורת מינויים בהנהלת החברה: מורן לוין מונתה ל- Head of Hr ולי פארן מונה לראש תחום האנליטיקה של החברה.

פארן, מגיע לחברה לאחר שנים רבות בתחום האנליטיקה והאסטרטגיה. את דרכו התחיל כיועץ בתאגיד "KPMG" ולאחר מכן עבד כיועץ אסטרטגי בתאגיד EY"". פארן המשיך לחברת Gett Delivery שם עבד כ-4 שנים- תחילה כראש תחום אנליטיקה ואסטרטגיה ולאחר מכן כ- Chief of staff. פארן בוגר האוניברסיטה RMIT במלבורן, אוסטרליה.

בתפקידו החדש, פארן ילקט ויוביל צוות מומחי דאטה מהמובילים בישראל ויהיה אחראי על ניתוח כלל מוצרי החברה, כולל ניתוח השימושים והביצועים העתידיים במוצרי החברה החדשים. כמו כן, פארן יוביל יצירה של מוצרים, תוך בנייה ושימוש במערכתBig data מהמתוחכמות והמובילות בעולם, אותה הוא מפתח בימים אלו.

לי פארן, ראש האנליטיקה הנכנס בחברת BEES Tel Aviv by WeissBeerger: "אני גאה להצטרף לצוות פורץ הדרך של BEES Tel Aviv by WeissBeerger ולנצל את המומחיות שלי כדי לעזור להעצים עסקים קטנים ובינוניים ברחבי העולם. לרוב העסקים בתעשיית המזון והמשקאות חסרים הנתונים, הכלים, הידע, השקיפות או הנראות של היבטי ליבה רבים של העסק. הטכנולוגיה החדישה של WeissBeergerBEES Tel Aviv by מספקת לבעלי העסקים האלה את הנראות על הפעילות השוטפת שלהם, כמו גם התוויה ברורה כיצד לייעל את העסק שלהם בצורה טובה יותר".

לי פארן. יחצ,
לי פארן/יחצ

לוין מגיעה ל- BEES Tel Aviv by WeissBeerger לאחר שנים רבות במספר תפקידים בתחום הובלת כוח האדם. את דרכה התחילה כמנהלת ענף בחברת "חבר הון אנושי" ולאחר מכן עברה לחברת "נס טכנולוגיות" שם שימשה כ- HR business partner. בשש השנים האחרונות לוין כיהנה כ- senior HR business partner בחברת "888 אחזקות", וכעת היא מצטרפת לחברת BEES Tel Aviv by WeissBeerger. לוין בעלת תואר ראשון בתקשורת וסוציולוגיה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני בייעוץ ארגוני, מטעם המכללה למנהל.

במסגרת תפקידה החדש, לוין תוביל את מערך כוח האדם של BEES Tel Aviv by WeissBeerger אשר משמש כמרכז חדשנות, המצאה ופיתוח בישראל וכן תנהל צוותים של החברה אשר פועלים ב-7 מדינות באמריקה הלטינית.

מורן לוין. יחצ,
מורן לוין/יחצ

מורן לוין, Head of HR בחברת BEES Tel Aviv by WeissBeerger: "אני שמחה וגאה להצטרף לחברה! במסגרת תפקידי, אפעל להוביל את החברה ליעדים והישגים חדשים ואתמקד בבניית תשתיות תומכות בארגון גלובלי החווה scale up אדיר. בשוק התחרותי של ימינו, האתגר הוא לייצר ערך משמעותי, התפתחות אישית ומקצועית לכל עובד ועובדת בארגון. אני בטוחה, שבזכות האנשים שלנו שהם הנכס הארגוני המשמעותי ביותר, נוכל להביא את המוצר לגבהים ולהגיע לאוכלוסיות חדשות".

פאביו שאמיס, GM של חברת BEES Tel Aviv by WeissBeerger: עובדי BEES Tel Aviv by WeissBeerger הם הסיבה לצמיחה ולהצלחה לה זוכה החברה. האינטגרציה עם BEES העולמית, שהיא חברה בת למעלה מאלף מקצוענים בתחום ההייטק, פותחת שורה של הזדמנויות לאנשינו בישראל. אני שמח לראות שמצטרפים לשדרה הניהולית שלנו כישרונות מובילים בתחומם כמו לי ומורן ובטוח שהם יובילו את החברה להצלחה ושגשוג בתוך BEES העולמית".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully