וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוסופט תשיק מחר שני מוצרים מסחריים ראשונים; מתחילה לגייס סבב שלישי לטובת הרחבת פעילותה השיווקית

צורי דאר

16.2.2003 / 12:40

החברה, שמפתחת שיטה למדידת המרחק והמיקום היחסי בין מכשירים עם שבבי Bluetooth, גייסה במהלך 2001 כ-12 מיליון דולר



חברת הסטארט אפ הישראלית בלוסופט (Bluesoft) תשיק השבוע שני מוצרים מסחריים ראשונים. כמו כן החלה החברה בגיוס סבב השקעה פרטי שלישי לצורך הרחבת פעילותה השיווקית. כך דיווחה בסוף השבוע חברת המידע להון סיכון VentureWire.

בלוסופט פועלת בתחום התקני ה-Bluetooth, שנועדו להשיג קישוריות בטוחה, מהירה ונטולת כבלים למרחקים קצרים בין התקני קצה שונים, כגון מחשב וציוד היקפי. החברה מפתחת שיטה למדידת המרחק והמיקום היחסי בין התקני תקשורת, מחשוב ואלקטרוניקה ביתית שיצוידו בשבב Bluetooth - פתרונות שהיא מתכוונת למכור ללקוחות דוגמת מפתחי ויצרני שבבים לתחום הטלקום.



הטכנולוגיה של Bluesoft יכולה לדוגמה לשמש ליישומים של אבטחת מידע על ידי כך שתכבה את מחשבו של אדם שהתרחק ממנו יתר על המידה - בתנאי שברשות המפעיל ובמחשבו האישי יש רכיבי Bluetooth.



החברה תשיק מחר בתערוכת DemoShow בפניקס, אריזונה, רכיב מאתר מיקום בטכנולוגיית בלוטות' שיהיה זמין בכמויות מסחריות בחודש מאי. רכיב זה יהיה בשימוש במוסדות רפואיים ויחבר או ינתק מערכות מידע של רופאים על פי נוכחותם הפיזית בסמוך למחשב. המוצר השני שיושק הינו מערכת המאפשרת שירותים מבוססי מיקום לרשתות WLAN שתהיה זמינה בתחילת הרבעון השני.



לצורך הרחבת פעילותה השיווקית, וככל הנראה גם לטובת פתיחת משרדי מכירות באירופה, החלה החברה בגיוס סבב שלישי בהיקף שלא נמסר ממשקיעים אסטרטגיים וקרנות הון סיכון בעולם.



החברה, שהוקמה באוקטובר 1999 על ידי אלברט כהנא ויובל בר גיל, גייסה במהלך 2001 כ-13 מיליון דולר. על המשקיעים בחברה נמנים קומסור, סטאר ונצ'רס, קוראל ונצ'רס, טכנופלסט ונצ'רס, אינטל קפיטל וד"ר אנדרו ויטרבי, מייסד חברת קואלקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully