וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה ישראל תשיק מחדש את רשת חנויות זארה בסוף השבוע

איילה צורף

16.2.2003 / 12:40

הזמינה סחורה בשווי 40 מיליון יורו; מנכ"ל אפריקה ישראל קניונים: "היקף ההזמנה גדול יחסית בשל ההשקה המחודשת

חברת אפריקה ישראל, שהשלימה ביום חמישי האחרון את רכישת 11 החנויות של רשת זארה בישראל, סגרה את החנויות, לטובת פתיחה מחודשת ביום שישי הקרוב, או לכל המאוחר, ביום ראשון הקרוב. "כבר ביום חמישי האחרון, עם החתימה על החוזה, הכנסנו הזמנה לקולקציית אביב, בהיקף של 40 מיליון יורו, שמיועדת לחודש המכירות הראשון", אומר ל-TheMarker בני כהן, מנכ"ל אפריקה ישראל - קניונים, והאחראי מטעם אפריקה ישראל על מהלך רכישת המותגים זארה ופול אנד בר. "הזמנה ממוצעת עומדת על כ-28 מיליון יורו בחודש, והגדלנו אותה משמעותית לטובת מהלך ההשקה המחודש", אמר כהן.

סיום תהליך הגעת הסחורה החדשה מספרד ופורטוגל לישראל, והכנתה למכירה, הוא אשר יקבע את התאריך הסופי להשקה. בשלב זה, מתכננת החברה את יום ההשקה ליום שישי הקרוב, או לכל המאוחר, ליום ראשון שלאחריו.

המדיניות של זארה הבינלאומית אינה מתירה לזכייניה לנהל פעילות פרסומית כלשהי, אלא פעילות יחצ"נית בלבד. לכן לא תנהל החברה קמפיין השקה מחודש, אלא תערוך אירוע השקה מחודש בכל סניף וסניף.

כזכור, לפני מספר שבועות חתמה אפריקה ישראל על עסקה בהיקף של 57 מיליון שקל, בתוספת רכישת המלאי הקיים, לרכישת הזיכיון של זארה ופול אנד בר.

עמיקם בן-צבי, המנהל המיוחד של המשביר לצרכן, מסר כי חתימת ההסכם הינו צעד חשוב במסגרת מימוש נכסי המשביר לצרכן והסכומים המהותיים שיתקבלו מהמכירה ישמשו בעיקרן להחזר חובות ובחלקן להמשך תפעול המשביר לצרכן, עד למכירתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully