וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר פבל טריפונוב ישמש מנכ"ל צמח מ. טכנולוגיות

13.4.2022 / 12:22

ד"ר טריפונוב הוא אגרונום בעל התמחות בתחום הקרקע והמים כיהן כמנהל מעבדת שירות השדה של התאגיד בשנים האחרונות. תחת ניהולו התפתחה המעבדה לתחומים ולאזורים חדשים

השבוע הוכרז על ד"ר פבל טריפונוב כמנכ"ל החדש של צמח מ טכנולוגיות. ד"ר טריפונוב (36) נשוי+ 2, אגרונום בעל התמחות בתחום הקרקע והמים כיהן כמנהל מעבדת שירות השדה של התאגיד בשנים האחרונות, תחת ניהולו התפתחה המעבדה לתחומים ולאזורים חדשים. פבל יחליף את רון יצחקי (54) חבר קבוצת כנרת נשוי + 3 שנבחר כמנכ"ל אגודת המים ועוזב את התפקיד לאחר יותר מעשר שנים , במהלכן צמח מ. טכנולוגיות חקלאיות הפכה לחברה אשר מספקת את כלל השירותים הנדרשים ברמה הטכנולוגית לחקלאי. משלבי התכנון, בחינת הקרקע ועד שיפור היבול..

ד"ר פבל טריפונוב. באדיבות המצולמים
ד"ר פבל טריפונוב/באדיבות המצולמים

רון יצחקי מנכ"ל צמח מ טכנולוגיות היוצא: "ברצוני לאחל הצלחה לפבל, אין לי ספק שהוא יעמוד ביעדים שהגדרנו. אני משאיר את צמח מ טכנולוגיות בידיו הבטוחות בנוסף אני מבקש להודות לצוות הנפלא על שנים של עבודה משותפת לטובת החקלאים". ".

ד"ר פבל טריפונוב מנכ"ל צמח מ טכנולוגיות הנכנס: " אני מודה לרון יצחקי על קידום התאגיד בשנים האחרונות. הצבנו לעצמנו שתי מטרות מרכזיות לשנים הקרובות, הראשונה הטמעה של טכנולוגיות מתקדמות על מנת לדייק את השירות לחקלאי, והשנייה היא המשך הפיתוח והצמיחה בתחומי שירותי המעבדה, שירותי המו"פ וליווי מקצועי. אני נרגש לקראת המשך העשייה המשמעותית עבור לקוחות צמח טכנולוגיות".

צמח מ. טכנולוגיות חקלאיות בע"מ הינו מרכז אזורי למחקר, הדרכה ושירותים לחקלאים המתמחה בשלושה תחומים. מחקר חקלאי יישומי בענפי הצומח, מתן שירותים לחקלאים, הפעלת מעבדה לשירות השדה. העוצמה של צמח טכנולוגיות הינה ביכולת לפתח פעילות עצמאית מחד ומשיתוף הפעולה בין עובדיה לבין היחידות האחרות מאידך

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully