וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Zoominfo מגייסת כ-30 ג'וניורים ל-Bootcamp

12.4.2022 / 17:04

כמענה למחסור בכוח אדם מיומן להייטק חברת ZoomInfo השיקה לאחרונה בפעם השלישית את תכנית ה-Bootcamp שלה, במטרה להגדיל את היצע המתכנתים ובוגרי מדע הנתונים בישראל

חברת ZoomInfo הנסחרת בנאסד"ק (NASDAQ: ZI) בשווי שוק של כ-20 מיליארד דולר מספקת פלטפורמת B2B לאיתור ושימור מידע עסקי ונחשבת למובילה בתחומה בקרב חברות גדולות וקטנות כאחד בשוק הגולבלי. פלטפורמת החברה מאפשרת למחלקות השיווק והמכירות לאתר מידע עשיר אודות ארגונים ואנשי מפתח בחברות שונות ובכך מגדילה את פוטנציאל וסיכויי המכירה. בנוסף - הפלטפורמה מאפשרת למקד קמפיינים שיווקיים ולהגיע לקהלים מדויקים בזמן המדויק ביותר.

ZoomInfo מעסיקה מעל 2,700 עובדים ברחבי העולם. במרכז הפיתוח של ZoomInfo ברעננה (שממוקם בבניין WOPA) יש כ-400 עובדים, מתוכם כ-250 אנשי מוצר ופיתוח. לאור הצמיחה המהירה של החברה, ובעקבות משבר כוח האדם בשוק ההייטק, והקושי של ג'וניורים ללא ניסיון מעשי למצוא עבודה, עתידה החברה לפתוח בחודש יוני הקרוב Bootcamp להכשרת מהנדסים צעירים, בעקבות הצלחת שני המחזורים הראשונים אותם סיימו כ-20 מהנדסים. השנה, החברה תכשיר כ-30 מהנדסי פיתוח, בוגרי אוניברסיטה או בוגרי קורס פיתוח מקצועי במהלך חודשיים אינטנסיביים במטרה להכשירם לתפקיד. במהלך ההכשרה יקבלו העובדים שכר ותנאים של עובד מן המניין.

זום אינפו. יחצ,
זום אינפו/יחצ

במסגרת ה-Bootcamp יחוו המהנדסים מיומם הראשון מטלות פיתוח מעשיות תוך ליווי והדרכה, יתנסו בפיתוח לצד מפתחים מנוסים עד לקליטתם בצוותי הפיתוח בחברה. מטרת ההכשרה היא להעניק את הידע המקצועי והתרבות הארגונית בעזרת התנסות פרקטית בכלים ובפלטפורמות עליהן עובדים בחברה.

ההכשרה תתמקד בשפת Javascript והמשתתפים ילמדו לפתח באמצעות Angular ו-NestJS, ילמדו להתמודד עם מסדי נתונים ושירותים שונים, לכתוב בדיקות ועוד. המועמדים יצטרכו לעבור מבחן אונליין, מבחן במשרדי החברה וראיון פרונטלי.

זיו פרי, ארכיטקט ומנהל ה-Bootcamp ב-Zoominfo: "גיוס מפתחים הינו אחד האתגרים המשמעותיים של כל חברה העוסקת בפיתוח תוכנה. הפער בין הידע התיאורטי הנלמד באקדמיה לבין הידע המעשי הנדרש על ידי חברות הטכנולוגיה גדל משנה לשנה וחברות רבות כבר הפנימו שהדרך לגשר על הפער הינה להכשיר בעצמן את הדור הבא של המפתחים".

להגשת מועמדות לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully