וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטרו מוטור חגגה 40 שנה - ומצאה את הדרך לחגוג

13.4.2022 / 15:08

החברה, יבואנית הדו גלגלי והרכבים לתרבות הפנאי הגדולה בישראל, ציינה 40 שנה להקמתה באירוע גדול ומרשים: "השנה החברה תבצע דריסת רגל בשוק הרכבים החשמליים, כאשר המטרה הינה להיות שחקן דומיננטי בתחום זה"

מטרו מוטור, יבואנית דו גלגלי ורכבים לתרבות הפנאי הגדולה בישראל, מציינת 40 שנה להקמתה באירוע גדול ומרשים בהשתתפות עובדי החברה ובכיריה. האירוע, שנערך באולם אירועים באבן יהודה, כלל הופעה מרשימה של הזמר חנן בן ארי. עוד במהלכו התקיימה ארוחת ערב משותפת, הוענקו אותות הוקרה לעובדים מצטיינים והתקיים טקס הוקרה לעובדי החברה הוותיקים המועסקים למעלה מ-20 שנה. עם בכירי החברה שהגיעו לחגוג עם העובדים נמנו היו"ר גדי אבירם ומנכ"ל החברה תומר קומרוב.

גדי אבירם ותומר קומורוב. רמי סיני,
גדי אבירם ותומר קומורוב/רמי סיני

מטרו, מהיבואניות הוותיקות בשוק התחבורה הישראלי פועלת בתחום משנת 1981. החברה מייבאת דגמי אופנועים וקטנועים מהמובילים בענף כגון ימאהה, קוואסאקי, סאן-יאנג. כמו גם טרקטורונים, רכבי SBS, רכבים תפעוליים, אופנועי ים וסירות.

בשנים האחרונות החברה פועלת להרחיב את פעילותה העסקית ומתרחבת לשוק הרכב החשמלי, מטרו פתחה את חטיבת "מטרו אלקטריק" שמרכזת את פעילות הרכב החשמלי של הקבוצה, ומשווקת בין היתר, את מותג האופנועים החשמליים zero. החברה חתמה בנוסף על הסכמים על זיכיון ליבוא מותג הרכב החשמלי היוקרתי האמריקאי קארמה וזיכיון נוסף של מותג הרכב החשמלי של חברת ליפ מוטור, מהחברות הצומחות בסין ששיווק דגמיה בישראל יחל לקראת סוף השנה.

תומר קומורוב וחנן בן ארי. רמי סיני,
תומר קומורוב וחנן בן ארי/רמי סיני

תומר קומרוב, מנכ"ל מטרו מוטור: "כבר ארבעה עשורים שמטרו מוטור גאה להוביל את שוק הרכבים הדו גלגליים ורכבי הפנאי בישראל, ולהעניק את השירות הטוב ביותר עבור קהל לקוחותיה. החברה שואפת באופן תמידי להתפתח ולהרחיב את תחום פעילותה, השנה החברה תבצע דריסת רגל בשוק הרכבים החשמליים, כאשר המטרה הינה להיות שחקן דומיננטי בתחום זה כפי שאנו עושים בענפים אחרים".

  • עוד באותו נושא:
  • רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully