וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האביב שבלב

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 14.4.2022 / 12:55

בצל שנתיים סופר מאתגרות, מנהלות ומנהלים בכירים, משתפים ברגעים אישיים של צמיחה ולבלוב

יואל חשין, יו"ר קרן ההון סיכון 2B, עומד בראש ה-BR הישראלי: "בחודשיים האחרונים השחיקה אצלי הגיעה לשיאה: עבודה מסביב לשעון, קורונה, ילדים וטיטולים, והרבה סטארט-אפים שמעלים ומורידים לי את מצב הרוח כמו רכבת הרים. רגע הצמיחה שלי הגיע לאחר שקיבלתי אישור מיוחד מהגורמות הרלבנטיות, ונעלמתי לחודש ל- spiritual retreat בקופנגן שבתאילנד, כדי לעשות עבודה משמעותית על ה'מיינד'".

"מה זה אומר? סגרתי את הסלולאר שלי למשך חודש, עשיתי מדיטציות הליכה במשך ארבע שעות כפול שמונה ימים, התרכזתי בעבודת נשימה, עשיתי צלילה חופשית ועל הדרך שברתי שיא אישי של חמש דקות ועשרים שניות מתחת למים. משהרגעתי את ה'מיינד', התחברתי לשורש נשמתי.
אני רוצה להאמין שחזרתי בגרסה משובחת יותר של עצמי. בת זוגי ועובדיי מרוצים. הנסיעה הזו אינה המלצה. היא נסיעת חובה".

יואל חשין, יו"ר קרן ההון סיכון 2B, עומד בראש ה-BR הישראלי. מיכאל טומרקין,
יואל חשין, יו"ר קרן ההון סיכון 2B, עומד בראש ה-BR הישראלי/מיכאל טומרקין

יוסי אופק, מנכ"ל 'טבע ישראל', ומנהל אשכול מדינות אפריקה, מזרח תיכון ואוקראינה: "השנתיים האחרונות היו מורכבות (לשון המעטה) עבור האנושות כולה, ואף מאתגרות ברמה האישית. קצת כמו רכבת הרים השועטת הישר אל דפי ההיסטוריה: מגיפה עולמית, מלחמה באירופה שלצידה מיליוני פליטים וגם משבר אקלים, המאיים על הכדור הכחול שלנו. דווקא הנסיבות המאתגרות האלה דחפו אותנו להתפתחות וצמיחה לתחומים חדשים ויוצאי דופן"

"ברמה האישית זה היה מרגש לראות כיצד כולם נרתמים ועושים הכל כדי להמשיך לדאוג לבריאותם של מאות מיליוני המטופלים שלנו ברחבי העולם חרף האתגרים הגדולים שהציבה בפנינו מגפת הקורונה. הלב התרחב מההתגייסות של עובדינו לצו השעה, שחייב עבודה סביב השעון כדי לאפשר את קליטת ואספקת עשרות מיליוני החיסונים ובדיקות הקורונה לכל עם ישראל וסייע לנו לצאת מעבדות לחרות".

"ואם לא הספיק לנו האתגר הגדול של הקורונה, בחודשים האחרונים אנו מתמודדים עם ההשלכות הקשות של המלחמה באוקראינה. הקב"טים של טבע ואני עשינו כל שיכולנו כדי להבטיח את שלומם וביטחונם של מאות עובדי 'טבע אוקראינה' ובני משפחותיהם מפני סכנות המלחמה. ציידנו ושיכנו אותם במלונות באזורים בטוחים ונמלאנו גאווה כשהקולגות מ'טבע אירופה' התנדבו לארח אותם בביתם".

"אני רוצה לאחל לכולם שהפסח והאביב ישיבו לנו את "החירות" ממגפות ומלחמות".
.

יוסי אופק, מנכ"ל 'טבע ישראל', ומנהל אשכול מדינות אפריקה, מזרח תיכון ואוקראינה. אלעד מלכה,
יוסי אופק, מנכ"ל 'טבע ישראל', ומנהל אשכול מדינות אפריקה, מזרח תיכון ואוקראינה/אלעד מלכה

תמרה הראל כהן, שותפה מייסדת בסטארט-אפ החברתי רייזאפ (Riseup): "באחד מחוגי הבית הראשונים שלנו, אותם היינו מעבירים לקבוצות אנשים שביקשו לקבל בחזרה את השליטה על ההוצאות שלהם ועל ניהול אחראי של חשבון הבנק, הגיעה אישה אם חד הורית, אמא לשישה ילדים".

"היא סיפרה שהיא באה אלינו כמוצא אחרון, אחרי שניסתה, והתייעצה, ולוותה, והתחייבה וכלום לא עזר. עברנו איתה על הפרטים שלה וראינו שהמצב שלה באמת מאוד קשה עם חובות גדולים. השיחה המשיכה והבנו שגם סיפור חייה מאוד לא פשוט והבנו את גודל החשיבות של היכולת שלנו להעניק לה עזרה".

"במשך חודשים ליווינו אותה. הצוות שלנו ייעץ ותמך והיא יישמה בצורה מרשימה, וכך לאט לאט היא נעמדה על הרגליים, ולאט לאט היא גם התחילה להתקדם, וברוך השם לאט לאט פתחה עסק וכיום היא כבר רצה בכוחות עצמה ומרוויחה משכורת יפה ומכלכלת בכבוד את ילדיה. היא אפילו הצליחה לשלם בכוחות עצמה על מסיבת בת המצווה של הבת שלה וחוסכת כל חודש. מבחינתי היו אלה החדשות הכי טובות של התקופה האחרונה".

"היה בזה ניצחון ענק. עזרנו לה לאמין שאפשר, ואכן היא שינתה את החיים שלה ושל משפחתה. כי הצלחות קטנות יכולות להוביל לשינוי גדול. אנחנו קמים כל בוקר ברייזאפ כדי להשפיע לחיוב על החיים של אנשים והסיפורים האלה כבר לא בודדים הם מגיעים עלינו כל יום וזה המנוע שלנו, הדלק שלנו".

תמרה הראל כהן, שותפה מייסדת בסטארט-אפ החברתי רייזאפ (Riseup). דרור עינב,
תמרה הראל כהן, שותפה מייסדת בסטארט-אפ החברתי רייזאפ (Riseup)/דרור עינב

שרון אלון מנכ"ל רשת מלונות 'אפריקה-ישראל': "בצל הקורונה והשיח שנוצר בעולם על התחממות כדור הארץ וההשלכות על כולנו, החלטנו להפוך את רשת מלונות 'אפריקה ישראל' לרשת ירוקה ולהשיק את מותג המלונאות VERT".

"ענף התיירות בכלל והמלונות בפרט חוו משבר עצום במהלך מגפת הקורונה. החלטנו ברשת שלנו, למנף את המשבר ולנצל את התקופה לצמיחה ולחדשנות".

"מלונות VERT כשמם כן הם, חרטו על דגלם התחשבות מקסימלית בנושאים סביבתיים: שימוש מינימאלי במוצרי נייר על ידי תהליכי צ'ק אין ללא נייר; מתן מידע לאורח באמצעים דיגיטליים; הקפדה על מיחזור; שימוש מוגבר בחומרים טבעיים ומתכלים וצמצום השימוש בפלסטיק; ניצול אור השמש וחסכון באנרגיה. יישמנו גם טכנולוגיות מתקדמות כמו האפשרות לפתוח את דלת החדר עם מכשיר הטלפון. אנו מתחייבים להפוך לרשת ירוקה עד שנת 2025"

"במשך יותר משנה, נסעתי במכוניתי ברחבי הארץ, כולל נסיעות תכופות לאילת וניצלתי את הזמן הרב שביליתי בנסיעות למחשבות כיצד למנף את המגפה והמשבר לטובת הרשת. היום אני גאה לספר כי המהלך הושלם, המותג נטמע בציבור ורשת המלונות תורמת לעולם טוב וירוק יותר".

שרון אלון מנכ"ל רשת מלונות 'אפריקה-ישראל'. תמר מצפי,
שרון אלון מנכ"ל רשת מלונות 'אפריקה-ישראל'/תמר מצפי

ברטה מעצבת השמלות הבינלאומית: "במשך תקופת הקורונה נתקלתי בהמון מצבים שהיו נראים כמעט בלתי אפשריים, כל רגע, אפילו הקטן ביותר, שבו צלחנו אתגר שכזה, הוגדר כרגע משמעותי של צמיחה עבורי, שבו הוכחתי לעצמי שוב שעם תעוזה, אמונה ועבודה קשה ונכונה - הכל אפשרי".

"בימים אלו אנחנו מקימים את הלוקיישן החדש שלנו בניו יורק. מדובר ב'שואו רום' חדש ל"ברטה" בלב הסוהו במנהטן. העבודה בשלט רחוק הייתה מאתגרת והמצב העולמי לא הקל על זה. אבל בימים אלו אני נמצאת במנהטן וחווה את הרגעים האחרונים של ההקמה שלו".

"זה מרגש ומספק לדעת שאנחנו בקו הסיום לצלוח אתגר נוסף ואני לא יכולה לחכות להמשך של שנת 2022, להמשיך לשבור עוד תקרות זכוכית ולהגיע לעוד הישגים".

ברטה מעצבת השמלות הבינלאומית. גיא כושי ויריב פיין,
ברטה מעצבת שמלות בינלאומית/גיא כושי ויריב פיין

יעל ברזילי מנכ"לית יונייטד איירליינס ישראל: "התחלתי מנכ"לות ביונייטד בתוך כאוס שלא היה כמותו בענף התעופה - עצירה כמעט מוחלטת של הפעילות, הפסדים שאין להם שיעור, צמצומים, כאבי לב והחלטות הרות גורל. אבל אני לא בורחת מצרות, אלא ממריאה דרכן... אז כהרגלי חיפשתי לי מסלול מבטיח, חדש ומרגש".

"בישיבות הזום הבלתי נגמרות היה ברור שהכיוון שיונייטד סימנה להתמודדות הוא להניח לחולשה, ולהתמקד בעוצמה שנקראת חדשנות! גילוי נאות - טכנולוגיה היא לא שמי השני.... אבל - אני מעורבת עמוקות עם הלקוחות שלנו, קשובה לצרכים ואומרת בצניעות ראויה שאני מכירה נהדר את השוק".

"מצוידת בכלים האלה קפצתי על העגלה ללא היסוס. זה השתלם בענק. התהליך היה מדליק מרתק שונה מכול מה שהכרתי ועסקתי בו בעבר, ובעיקר אנרגטי - מירוץ נגד הזמן . בול 'החומרים' שאני אוהבת! פתאום הייתי שוב צעירה בתחילת דרכה - ועוד בהייטק!! התחושה הייתה של סטארט-אפ מבטיח שיצליח לענות במדויק על צרכי השעה".

"ענני הפנדמיה התפזרו ושמש חמימה האירה את ימיי ומילאה אותי אנרגיה של עשייה והתרגשות של הצלחות. ההצלחה אכן גדולה ומתגמלת, כאשר יונייטד הביאה לשוק מוצרים פורצי דרך ועטורי פרסים ובעיקר יעילים והכרחיים לפתרון הקשיים שיצרה מציאות הנסיעות המסובכת והמבלבלת".

יעל ברזילי מנכ"לית יונייטד איירליינס ישראל. ארכיון יונייטד,
יעל ברזילי מנכ"לית יונייטד איירליינס ישראל/ארכיון יונייטד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully