וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז הקורונה: עלייה של 50% ברכישת מכונות אספרסו ידניות לשטח

עודכן לאחרונה: 14.4.2022 / 15:47

חגיגת הקפה לפסח: במפעל הקפה של חברת הקפה לנדוור המייצר קפה שחור וקפסולות רואים עלייה של 30% בביקושים לקפסולות, 40% למכונות קפה ו-50% למכונות קפה לשטח. המנכ"ל ניב הלוי: "צופים עלייה של כ-30% בביקושים לקפסולות הקפה של לנדוור לצד מוצרי הבסיס"

במפעל הקפה של חברת הקפה לנדוור המייצר קפה שחור וקפסולות רואים עלייה משמעותית בביקושים לקפסולות קפה, מכונות קפה ביתיות ומכונות קפה לשטח.

בחברת קפה לנדוור נרשמה עליה של30% בביקושים לקפסולות ו40% בביקושים למכונות קפה. נתון מעניין נוסף הוא עלייה משמעותית של כ- 50% בביקושים למכונות קפה לשטח. אחרי שנתיים של סגרים ושהייה ממושכת , הציבור יוצא בהמוניו לטיולי קמפינג בארץ המתאפיינים בפיקניקים המחייבים אספרסו ליד המנגל או המדורה.

ניב הלוי, מנכ"ל חברת קפה לנדוור. יח"צ,
ניב הלוי, מנכ"ל חברת קפה לנדוור/יח"צ

בנוסף, אל המטיילים בארץ מצטרפים גם המטיילים בחו"ל, שמקפידים לקחת איתם קפסולות וקפה שחור מהארץ, הן בשל סוגיית הכשרות והן בגלל שברוב מדינות העולם - באירופה, אמריקה ואסיה הרגלי שתיית הקפה שונים מישראל, עם טעמים ומרקמים שונים ממה שאנחנו הישראלים מכירים ואוהבים.

ניב הלוי, מנכ"ל חברת קפה לנדוור מסר: "אנו צופים עלייה של כ 30% בביקושים לקפסולות הקפה של לנדוור לצד מוצרי הבסיס. בנוסף, תקופת הפסח האביב ויום העצמאות והעובדה שאנשים יוצאים לחופשה לאחר שנתיים של סגרים הביאה לראשונה לעלייה משמעותית של כ- 50% בביקושים למכונות קפה ניידות לשטח.

קפה לנדוור משווקת מגוון מוצרי קפה טריים ואיכותיים לבתי קפה, מסעדות, מלונות, בתי עסק ולציבור הרחב. מלבד סדרת מוצרי הקפה הקלוי והאיכותי הנטחן במפעל החברה שבחולון, היא משווקת גם את מוצרי הקפה האיכותיים של illy,  לצד מכונות קפה, מטחנות, קפסולות ומגוון רחב של מוצרים נלווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully