וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת האוטו-טק SAIPS מגייסת עובדים למגוון רחב של תפקידים

17.4.2022 / 12:04

SAIPS, חברת האוטו-טק הישראלית שמובילה את פיתוח האלגוריתמיקה בתכנית הרכב האוטונומי של FORD מתכננת להכפיל את גודלה ומגייסת עשרות עובדים בשנה הקרובה לשלל תפקידים בחזית הטכנולוגיה העולמית

חברת האוטו-טק SAIPS מכפילה את גודלה ומגייסת עובדים למגוון רחב של תפקידים.SAIPS מובילה את פיתוח האלגוריתמיקה בתכנית הרכב האוטונומי של FORD. החברה הוקמה בשנת 2013 על ידי אודי דנינו, רותם ליטמן ונגה זיבר. החברה שמאגדת אליה את האחוזון העליון של האלגוריתמאים בישראל, נרכשה על ידי יצרנית הרכב FORD בשנת 2016 ומאז משמשת כחברת בת של יצרנית הרכב האמריקאית המובילה. החברה מעסיקה כיום 60 עובדים ממשרדי החברה החדשים בתל אביב.

SAIPS מגייסת מיום היווסדה את האליטה של האלגוריתמאים בישראל אשר מפתחים ומממשים אלגוריתמים המבוססים על רשתות נוירונים עמוקות (Deep Neural Networks) ומספקים מענה לאתגרים המובילים בעולם הראייה הממוחשבת כגון - זיהוי תבניות ואנומליות, גילוי ועקיבה, מיפוי, חיזוי התנהגות, שיערוך מיקום ו-Reinforcement Learning לקבלת החלטות.

SAIPS מגייסת בימים אלו עשרות אלגוריתמאים ומפתחי תוכנה במגוון תפקידי אלגוריתמיקה ותוכנה.

סייפס. אריאל עפרון,
משרדי סאיפס/אריאל עפרון

חברת האוטו-טק הישראלית, הינה מחלוצי מודל העבודה ההיברידי, כאשר למעשה מיום הקמתה לפני למעלה מ-9 שנים זיהו בחברה את החשיבות של שילוב עבודה ובית. כאשר ימי העבודה מהמשרד מוקדשים לעבודה צוותית, סיעור מוחות ושיתוף ידע וימי העבודה מהבית מוקדשים למחקר, סקירת ספרות ופיתוח עצמאי. מהחברה נמסר כי החברה מייעדת לגייס למעלה מ-20 איש בשנה הקרובה ומתכננת להכפיל את כח האדם שלה ב-3 שנים הקרובות.

יפה ויזנר, סמנכלית משאבי אנוש: "SAIPS משמשת כסיירת האלגוריתימית של FORD, אשר פורצת את הדרך בבעיות המאתגרות ביותר בעולמות הרכב האוטונומי. אצלנו בחברה שמים דגש כבר למעלה מעשור על אתגר טכנולוגי, מיקוד במחקר, פיתוח אפליקציות פורצות דרך תוך מתן דגש על איכות ההון האנושי וגיוס האנשים הנכונים. הערך המוסף של כישרון יוצא דופן ועבודה מקצועית חסרת פשרות, הם שמביאים את SAIPS לייצר ערך משמעותי גם לעובדים וגם ללקוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully