וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשמלית לכל ילד: מני ממטרה נרתם למיזם החברתי של Oral-B

עודכן לאחרונה: 17.4.2022 / 14:29

מותג צחצוח השיניים והיגיינת הפה Oral-B, משתף פעולה עם הקומיקאי וכוכב הילדים 'מני ממטרה' כחלק מהמיזם החברתי 'חשמלית לכל ילד'. במסגרת שיתוף הפעולה יקליט ג'ינגל חדש לרדיו ויסייע לילדי ישראל לצחצח נכון

בסקר ארצי שנערך בקרב הורים לילדים, נמצא כי קרוב ל-50% מהילדים (46.5%) מתווכחים עם הוריהם על צחצוח השיניים, ו-49% מההורים מוותרים לילדיהם על צחצוח השיניים.

מני ממטרה: "אני שמח על ההזדמנות המיוחדת שנפלה בחלקי לשתף פעולה בפרויקט כל כך חשוב העוסק בהעלאת המודעות וחשיבות צחצוח נכון אצל ילדים ישראל. אני מקווה שמיזם 'חשמלית לכל ילד' יוביל ילדים והורים להשקיע בצחצוח השיניים ולפתח הרגלים בריאים לחיים שלמים".

מני ממטרה בפרסומת חדשה לרגל ישראל עוברת לחשמלית. יח"צ,
מני ממטרה בפרסומת חדשה לרגל ישראל עוברת לחשמלית/יח"צ

רוני שחם סמנכ"ל פרוקטר אנד גמבל הוסיף כי: "זו השנה החמישית של המיזם של Oral-B 'חשמלית לכל ילד', ואנחנו עדיין נרגשים כמו בשנה הראשונה מהצלחתו הגדולה. עבורנו זוהי זכות של ממש להנגיש את המברשות החשמליות לכל ילד וילדה בישראל, צחצוח עם מברשת חשמלית מאפשר לילדים צעירים לפתח הרגלי צחצוח בריאים ולסייע במניעת עששת."

Oral-B בשיתוף עם רשת סופר-פארם והאיגוד הישראלי לרפואת שיניים, משיקים ערכה יצירתית הכוללת מברשת שיניים חשמלית לילדים עם הדמויות אלזה או ספיידרמן, טיימר מובנה לצחצוח בן 2 דקות, משחת שיניים לילדים, וספר הדרכה לצחצוח נכון המאושר ע"י האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים.

מני ממטרה יככב בקמפיין למיזם חברתי "חשמלית לכל ילד". יח"צ,
מני ממטרה יככב בקמפיין למיזם חברתי "חשמלית לכל ילד"/יח"צ

המארז מוצע למכירה בסניפי סופר-פארם, לילדים בגילאי 3-6 במחיר הטבה מיוחד והמיזם 'חשמלית לכל ילד' של Oral-B יתקיים עד לתאריך 26.4.22

ניתן להוריד את אפליקציית סופר-פארם ולקבל קוד אישי לרכישת הערכה. https://shop.super-pharm.co.il/oral-b/form בנוסף, ניתן לרכוש רק את המברשת החשמלית בסניפי הקמעונאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully