וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנין חוזר: קבוצת אירני זכתה במותג לקוסט בישראל

עודכן לאחרונה: 18.4.2022 / 10:19

קבוצת אירני קיבלה את הזיכיון למותג לקוסט בישראל ותפעיל 6 חנויות דגל של המותג בפריסה ארצית, 3 מהן פועלות כיום בישראל ועוד 3 נוספות ייפתחו במהלך השנתיים הקרובות. ההשקעה במהלך הכולל נאמדת ב-12 מיליון שקל

המותג הצרפתי האייקוני לקוסט, עם סמל התנין המזוהה איתו, נחשב לאחד המותגים המובילים בעולם, עתיר מורשת ומסורת בעולם הטניס, אבל גם מחוצה לו.

המותג זוכה להצלחה בישראל, אולי מפני שהוא הולם את גישת ה"ספורט אלגנט" שחביבה כל כך על הישראלים, בעיקר על מי שמנסים לשלב מזג אוויר ים תיכוני עם הופעה אלגנטית.

לקוסט פתחה השנה שלוש חנויות דגל חדשות: בקניון רמת אביב, בקניון הזהב ובאייס מול אילת ותפתח במהלך השנתיים הקרובות עוד 3 חנויות דגל נוספות בלוקיישנים מובילים ברחבי הארץ, בהיקף השקעה של 12 מיליון.

בנוסף, ייפתח בקרוב אתר מקומי של המותג - LACOSTE.CO.IL שיציג את הקולקציות לנשים, גברים וילדים. הקולקציה תימכר בחנויות הדגל של לקוסט ובחנויות וכן באתר פקטורי 54 (השייך גם הוא לקבוצת אירני).

טווח מחירים לקולקציה:

חולצות פולו: 399-590 שקל
ביגוד: 129-1,190 שקל
נעליים: 199-449 שקל
אביזרים : 119-429 שקל

לקוסט ישראל, קבוצת אירני קיבלה את הזיכיון. יח"צ,
לקוסט: קבוצת אירני קיבלה את הזיכיון למותג בישראל/יח"צ

המותג לקוסט נוסד על ידי רנה לקוסט, טניסאי צרפתי אגדי שזכה בשלל אליפויות עולם בשנות ה-20 של המאה הקודמת וכיום נמכר בלמעלה ממאה מדינות ונחשב לאחד המותגים הידועים בעולם האופנה.

שגרירי המותג הם הטניסאים המובילים בעולם: נובאק ג'וקוביץ ו-ונוס וויליאמס. לקוסט היא הספונסרית הראשית של אליפות צרפת לטניס, ה- 'רולאן גארוס', משנת 1971.

נובאק ג'וקוביץ'. AP
נובאק ג'וקוביץ', אחד הפרזנטורים המזוהים עם לקוסט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully