וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמושים במשקפיים: הקמפיין שאיחד בין עומר אדם לקרן פלס

עודכן לאחרונה: 17.4.2022 / 14:25

הפרזנטורים של אופטיקנה מאחדים כוחות לטובת קמפיין חדש למותג משקפי הראייה CATTELYA. הקמפיין, שיעלה הערב לערוצי המדיה השונים, מוערך בעלות כוללת של כ-4.5 מיליון שקל ומסגרתו יבצעו השניים שיר משותף אותו הלחינה קרן פלס

אופטיקנה תשיק הערב קמפיין חדש למשקפי הראייה של מותג הבית CATTELYA, כשלראשונה יובילו את הקמפיין שני הפרזנטורים של הרשת: עומר אדם וקרן פלס. הקמפיין אשר יעלה בטלוויזיה ובדיגיטל, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, ילווה בשיר משותף של השניים שהמסר המרכזי הוא "הגעת לגיל שאפשר להפסיק".

השיר אותו הלחינה קרן פלס, "הגעת לגיל שאפשר להפסיק", מלווה בקליפ שבנוי בדומה ל-פיד אינסטגרמי. בשיר עומר שר על סיטואציות שאחרי גיל מסוים הן כבר לא מתאימות ורלוונטיות ואפילו מגוחכות. בשיא הפרסומת, מוצגת סיטואציה של קניית משקפי ראייה בדוכן אופנתי ולא בחנות מקצועית עם בדיקת אופטומטריסט, ועל זה קרן ועומר שרים ביחד בהסכמה: "הגעת לגיל שאפשר להפסיק".

המסר העיקרי העולה מהפרסומת הוא שראייה זה עניין רציני וצריך לתת כבוד לעיניים ולהתאים משקפיים במקום מקצועי עם בדיקת מומחה.

עומר אדם יככב לצד קרן פלס בקמפיין משותף לאופטיקנה. יח"צ, מערכת וואלה!
עומר אדם ייכב בקמפיין משותף לאופטיקנה עם קרן פלס/מערכת וואלה!, יח"צ

עומר אדם וקרן פלס בלוק לטיני

המותג Cattleya ("קאטלייה") של רשת אופטיקנה הושק בקיץ 2021, יחד עם הפרזנטור עומר אדם. המותג מאופיין בעיצובים טרנדיים, השואבים השראה מבתי האופנה היוקרתיים של אירופה ומשלבים בהם לוק לטיני, תוך שימוש בחומרי הגלם המתקדמים ביותר בעולם האופטיקה.

ירון עמיר, סמנכ"ל השיווק של רשת אופטיקנה מוסר: 'אנו באופטיקנה גאים להשיק את הקמפיין החדש של הרשת, אשר עוסק בליבת המותג שלנו: 'לתת כבוד לעיניים' (RESPECT YOUR EYES), קמפיין ששם בחזית את החשיבות המקצועית בהליך רכישת משקפי הראייה".

קרן פלס בקמפיין לאופטיקנה. יח"צ,
קרן פלס בקמפיין לאופטיקנה/יח"צ

עם הראייה לא משחקים

"את המסר בחרנו להעביר עם שניים מהאומנים הגדולים והמצליחים בישראל, קרן פלס ועומר אדם והמותג הצעיר והנחשק קאטליה. התוצאה היא שיר משותף וקמפיין צבעוני שאומר ש-הגעת לגיל שאפשר להפסיק, על אחת כמה וכמה הדבר נכון לגבי העיניים שלנו וקניית משקפי ראייה: משקפי ראייה עושים במקום מקצועי עם צוות אופטומטריסטים", הוסיף עמיר.

עומר אדם לאופטיקנה. יח"צ,
עומר אדם לאופטיקנה/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully