וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמים לשנות את העולם? XL מעניק 50 אלף שקל להגשמת יוזמה צעירה

עודכן לאחרונה: 18.4.2022 / 10:45

משקה האנרגיה משיק פעילות תחת השם "XLerator TEN", והזוכה בה יזכה להגשים חלום באמצעות פרס כספי מכובד. הקמפיין חדש ידגיש ערכים של קבלת האחר, הגשמה עצמית ופרוגרסיביות והסלוגן שילווהאותו יהיה: "different people, different energy"

קמפיין XL/יח"צ

לצד הקמפיין XL TEN חונך גם פעילות חדשה ויוצאת דופן, "XLerator TEN": פעילות שקוראת לצעירים וצעירות יזמים ובעלי חזון חברתי לספר על יוזמה, אג'נדה חברתית או חלום פורץ דרך, ואולי לזכות ב-50 אלף שקל שיעזרו להם להגשים את אותה מטרה.

החל מ-18.04 ועד 15.05 ייפתח אתר ייעודי בו יוכלו צעירים וצעירות להגיש מועמדות. כל הגשה תיבחן על ידי שופטי התחרות- כולם צעירים מבטיחים שהצליחו כבר בגיל צעיר: כוכבת הרשת שנבחרה לטיקטוקרית השנה- אורי נוביק, יזם הנדל"ן והיועץ עסקי דניאל ניסים- בעל עסק מצליח, והמשפיענית והאקטיביסטית יובל גונן.

רעיון אחד מבין כל היוזמות יקבל הזדמנות להפוך למציאות ע"י מענק כספי וליווי תקשורתי. XLerator TEN מעניק לצעירים עם אמביציה את הבמה והזדמנות להגשמה עצמית ופריצת דרך- אישית או חברתית.

סרון הקמפיין של XL

סרטון הקמפיין של XL/יח"צ

נטע טובים מנהלת שיווק אנרגיה: "אנחנו שמחים לתת את הזרקור ליזמות וגם את האמצעים להגשים חלומות, לדחוף קדימה, ליזום ולהגשים, לא רק באמירות מוטיבציוניות אלא גם במעשים בשטח. היום יש למותגים את היכולת והזכות לתרום בחזרה, להניע צרכנים להתנהגות חיובית, אחריות ועשייה חברתית"

סתיו אנגלרד מנהלת מותג XL בישראל: "הדור הצעיר הוא דור אקטיביסטי, פורץ דרך ויוזם, עבור כל אלה צריך הרבה מאוד אנרגיה. אנחנו ב-XL מתרגשים להשיק מהלך שייתן הזדמנות לאחד מבני הדור לקדם יוזמה חברתית / אג'נדה / להגשים חלום ולתת את הבמה להגשמה עצמית עבורו".

להשתתפות: https://xleratorten.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully