וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייבריזן מגיעה לנגב. צפי גיוס: מעל 100 עובדים

17.4.2022 / 15:00

החברה מקימה מרכז פיתוח חדש בפארק ההייטק גב-ים נגב בבאר שבע. רוביק דנילוביץ': "אני שמח ומודה על כך שחברה נוספת ומובילה כמו סייבריזן נותנת את אמונה בעיר באר שבע, ומחזקת את ביסוסה כמרכז בינלאומי של פיתוח טכנולוגי וידע"

חברת הסייבר ההגנתית סייבריזן מתרחבת לנגב עם מרכז פיתוח שני, נוסף למרכזה בת"א. משרדי החברה יפתחו בפארק ההייטק גב-ים נגב בבאר שבע, אליהם יגויסו אנשי ונשות פיתוח מאיזור הנגב והסביבה.

חברת סייבריזן אשר מתמחה בהגנה על ארגונים מפני מתקפות סייבר מתקדמות הודיעה היום על פתיחת מרכז פיתוח חדש בישראל, החברה פועלת כיום ביותר מ-50 מדינות ומונה למעלה מ- 1500 עובדים ברחבי העולם. בשנה האחרונה חוותה החברה צמיחה מואצת, אשר הובילה אותה להכפלת כמות עובדיה בישראל למספר של מעל ל- 500 איש. בשל ההתרחבות ולצד שינוי מתודולוגית העבודה להיברידית, החליטה החברה להקים שלוחה נוספת ולהגיע לנגב.

משרדי סייבריזן בבאר שבע. יחצ,
המשרדים החדשים של סייבריזן/יחצ

"באר שבע מהווה את אחד ממוקדי הפיתוח המובילים בהייטק הישראלי. סייבריזן תשמח להנות מההון האנושי שיש לעיר ולאזור להציע, ובה בעת גם לתרום להתפתחות ההייטק באזור זה" מסר אורי הרמן, מנהל סייבריזן ישראל.

השנים האחרונות האיצו את מתקפות הסייבר בעולם, וכן גם את הביקושים לפלטפורמות ההגנה מתקדמות. סייבריזן מאפשרת לארגונים לפקח באופן רציף אחר המערכות השונות בארגון, וכך לזהות, לחקור, לבודד ולעצור מתקפות בזמן אמת. לצד היותה חברת סייבר, סייבריזן הינה חברת ביג דאטה אשר מעבדת מעל ל- 80 מיליון אירועים בשניה. בעזרת אלגוריתם ייחודי המבוסס יכולות מתקדמות של למידת מכונה ובינה מלאכותית, מוצר ההגנה יודע לזהות התנהגויות זדוניות ברשת הארגונית ולהציג את השתלשלות האירוע באמצעות ממשק פשוט ואינטואיטיבי.

לניהול מרכז הפיתוח החדש סייבריזן גייסה את רועי צוובנר, אשר בעברו כיהן כמנכ"ל הפארק. במסגרת תפקידו צוובנר יהיה אחראי על פיתוח וניהול האתר החדש, הובלת שיתופי פעולה אסטרטגיים וגיוס עשרות מהנדסות ומהנדסים מקומיים ביניהם אנשי פיתוח ומומחי אבטחה. "אני שמח ונרגש להצטרף לסייבריזן ולהוביל את בניית מרכז הפיתוח הראשון שלה מחוץ לגבולות ת"א. פיתוח הנגב הוא נושא קרוב לליבי, בו אני עוסק למעלה מעשור. הגעתה של סייבריזן לפארק הסייבר בבאר שבע תתרום רבות לצמיחתו כמרכז פיתוח משגשג, הנותן מענה לאנשי ונשות פיתוח ותיקים המתגוררים באזור, בנוסף לצעירים וצעירות בתחילת הדרך שסיימו את לימודיהם באחד ממוסדות האקדמיה שבנגב. אני מצפה לבאות" מסר רועי.

מנכ"ל סייבריזן ליאור דיב עם ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ'. יחצ,
מימין: מנכ"ל סייבריזן ליאור דיב עם ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' והנהלת סייבריזן/יחצ

יריב בר-דעה, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי בגב-ים: "פארק ההייטק גב-ים נגב מייצר את האקוסיסטם המושלם עבור עולם ההייטק בדרום הארץ. אנו רואים את מרקם החברות שמצטרפות לקמפוס ביניהן חברות ותיקות לצד סטרטאפים פורצי דרך, ובטוחים כי בין היתר הודות לשותפות האסטרטגית עם אוניברסיטת בן גוריון, עיריית באר-שבע וכעת כניסת אגף התקשוב ימשיכו לצמוח ולהתפתח. נוסף להצטרפותה המבורכת של סייבריזן לקהילת ההייטק בנגב, לאחרונה נחתמו עוד ארבע עסקאות שכירות נוספות של חברות סייבר וטכנולוגיה מובילות בהיקף של אלפי מטרים ובסך כולל של למעלה מ-11 מיליון שקל. בחירתן של חברות סייבר מובילות כמו Cybereason בפארק ההייטק גב-ים נגב כשותפה להתרחבותן מביעה בצורה הטובה ביותר את עוצמתו של הפרויקט, חשיבות קרבתו למרכז הסייבר הלאומי ומשמעות השותפות עם מוסדות אקדמאיים כקטר להמשך פיתוח ההייטק הישראלי".

רוביק דנילוביץ', ראש עיריית באר שבע מסר: "לפני מספר שבועות אירחנו בעיריית באר שבע את הנהלת סייבריזן ושמענו על והרצון לפתוח את מרכז הפיתוח החדש שלה. כעת המרכז נפתח, וסייבריזן נמצאת ברובע החדשנות של באר שבע. אני שמח ומודה על כך שחברה נוספת ומובילה כמו סייבריזן נותנת את אמונה בעיר באר שבע, ומחזקת את ביסוסה כמרכז בינלאומי של פיתוח טכנולוגי וידע".

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully