וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לסוחבי השקיות: עמדה להפקדת קניות לבילוי בידיים חופשיות

עודכן לאחרונה: 18.4.2022 / 12:21

קניון עופר הקריון, משיק בימים שירות חדש וראשון מסוגו בישראל: shop&drop, במסגרתו הוקמו עמדות איסוף והפקדת שקיות ברחבי הקניון, בהן יוכלו מבקרי הקניון להפקיד את שקיות הקניות שלהם ולהמשיך לבלות בידיים חופשיות

השירות החדש, shop&drop שמציע לראשונה בישראל קניון עופר הקריון, (מקבוצת קניוני עופר), יאפשר לקונים להפקיד את שקיות הקניות ולהמשיך את הבילוי בקניון מבלי לסחוב אותן לכל מקום. הידיים יישארו חופשיות והלקוחות יוכלו לאסוף את הקניות שהשאירו בעמדות shop&drop, בתום הבילוי בקניון או אף לבקש את הוצאת השקיות לחנייה עד הרכב ללא תשלום.

shop&drop מנגיש שירות נוסף: קבלת הקניות במשלוח עד הבית באותו יום, בעלות של 25 שקל בלבד. שירות זה נועד לתת מענה גם לצורך במשלוח מתנות למשפחה או לחברים בכל רחבי הארץ באותה עלות מינימלית של 25 שקל, כאשר את המשלוחים לאזור הקריות יקבלו הלקוחות עוד באותו יום, ומשלוחים לשאר חלקי הארץ - יקבלו הלקוחות למחרת.

עמדות לשמירת הקניון בקניון עופר הקריון. כנרת חלבי,
עמדות לשמירת הקניון בקניון עופר הקריון/כנרת חלבי

"משפרים את חוויית הקניות והבילוי בקניונים"

לדברי גיא קרן, מנכ"ל עופר הקריון: "מדובר בשירות חדשני וראשון מסוגו בישראל, שמטרתו לשפר את חוויית הקניות והבילוי של לקוחות בקניון. לא צריך יותר "להיסחב" עם השקיות מחנות לחנות, אפשר לקנות, להפקיד את השקית ולהמשיך לקנות ולבלות, בידיים חופשיות. יש לנו כבר רעיונות ודרכים נוספות להעמיק את השירות הזה, ואני מעריך שבקרוב נוכל לבשר על כך ולהוציא את זה לפועל".

עמדות לשמירת הקניון בקניון עופר הקריון. כנרת חלבי, צילום מסך
עמדות לשמירת הקניון בקניון עופר הקריון/צילום מסך, כנרת חלבי

עופר הקריון הינו מתחם העסקים הגדול בצפון המשתרע על פני 61,000 מ"ר וכולל כ-310 בתי עסק. שירות shop&drop יינתן בימי ראשון עד חמישי בין השעות 10:00 בבוקר עד 20:00 בערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully