וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MyGenes מגייסת 70 עובדים למרכז הפיתוח בישראל

18.4.2022 / 13:03

חברת הביוטק הישראלית, לב חי גנטיקה (MyGenes) העוסקת בפיתוח של בדיקות גנטיות לתזונה ואורח חיים מותאמים אישית, מגייסת לשורותיה 70 עובדים נוספים למגוון תפקידים שונים במרכז הפיתוח שלה בתל אביב, כחלק מהתרחבות גלובלית

חברת לב חי גנטיקה (MyGenes) יוצאת בקמפיין גיוס מסיבי לגיוס של 70 עובדים נוספים למגוון תפקידים רחב בניהם: מדענים, ביואינפורמטיקאים, מתכנתים, אנשי AI, UI/UX, עוזרי מחקר, דיאטנים קליניים, אנשי שירות ומכירות, מנהלי פרויקטים ועוד.

החברה פיתחה בשנים האחרונות בדיקה גנטית (Nutrigenetic) לתזונה ואורח חיים מותאמים אישית. אדם שיבצע את הבדיקה יקבל את "הוראות ההפעלה" המדויקות לגוף שלו, ויגלה אילו מאכלים מתאימים לו, ואילו לא למטרות של ירידה במשקל ואיזון רמות הסוכר בדם. זאת בנוסף לעשרות פרמטרים נוספים כמו שעות האכילה המומלצות לפי השעון הביולוגי, פעילות גופנית מומלצת, ויטמינים ומינרלים, ניבוי הסיכון והמלצות כיצד להימנע ממצבים כמו כבד שומני, יתר לחץ דם, שומנים גבוהים בדם ועוד.

ההמלצות שניתנות לנבדק מבוססות על ניתוח של 425 וריאנטים גנטיים באמצעות אלגוריתם פורץ דרך הפועל באמצעות טכנולוגיה של בינה מלאכותית בשילוב עם נתונים מדעיים שנותחו מתוך כ - 1,000 מחקרים. תזונה גנטית מבוססת על מתן המלצות לתזונה ואורח חיים לפי הרקע הגנטי של כל אדם. מאכלים שמתאימים לרקע הגנטי של אדם, ימנעו השמנה, סוכר גבוה ומחלות מטבוליות, זאת, ללא רעב וללא גירעון קלורי.

גישה זו, מביאה את המדע העדכני ביותר בעולם לכל אחד ומשנה את הגישה "הסטנדרטית" שמוכרת מאות שנים ומבססת תהליך של דיאטה על גירעון קלורי ואוכל "בריא" - שלטווח ארוך נכשלת. מדובר בפיתוח מתקדם ופורץ דרך, שזוכה להתעניינות גבוהה מצד עשרות גופים מדעיים ומדענים ברחבי העולם.

עובדי מיי ג'ינס. שי בראל,
עובדי MyGenes/שי בראל

ברבעון הראשון של 2022 השלימה החברה פיילוט מוצלח בישראל לאחר ש 10,000 ישראלים ביצעו את הבדיקה הגנטית שלה בהתוויה לירידה במשקל ואיזון רמות הסוכר בדם, והשיגו תוצאות שעד כה טרם היו מוכרות לעולם המדע.

"עובדינו משתלבים במערך המחקר והפיתוח הכללי של החברה, כאשר עבודתם מהווה חלק משמעותי מליבת הפעילות המקצועית של MyGenes", אומר יצחק חזות, מנכ"ל החברה. בראש ובראשונה אנו מחפשים שחקני נשמה עם תשוקה ותחושה של שליחות שמעוניינים לקחת חלק בפיתוח שמסוגל לעזור לאנשים בכל העולם להיות בריאים ורזים יותר. תחושת השליחות שיש אצלנו וסגנון העבודה האג'ילי בו דוגלת החברה, יוצרים מרקם חברתי עשיר שמבוסס על מנהיגות ואחריות אישית, דבר המאפשר לכל עובד להוביל, ליזום ולהביא את עצמו לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר. אנו מעסיקים עובדים מכל הקשת המקצועית החל מג'וניורים ועד למדענים בעלי דוקטורט ופרופסורים בכירים. המכנה המשותף של כולם הוא התשוקה העזה להצליח ולקחת חלק במשהו שעושה באמת טוב לעולם.

לקורות חיים: jobs@mygenes.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully