וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאל משיקה את מתחם הצעירים View במרינה של הרצליה

איילה צורף

16.2.2003 / 15:49

בקניון עצמו, שייפתח בעוד כחודשיים, הושקעו 150 מיליון דולר; הקניון, שנמצא בבעלות היזם מוטי זיסר, צפוי להניב הכנסות של 17 מיליון דולר בשנה משכ"ד בלבד

לאחר 7 שנות הקמה, יושק בקרוב קניון ארנה, שבבעלות מוטי זיסר, בהשקעה המוערכת ב-150 מיליון דולר. בקניון, ששטחו 30 אלף מ"ר (ברוטו), תפתח חברת סקאל את מתחם הקניות והבילוי לצעירים - View, שישתרע על פני 4,000 מ"ר, בהשקעה של 7 מיליון דולר.

קהל היעד של המתחם החדש הוא צעירים - אומר חיים סקאל, שיזם והקים את המתחם. "View מציע עולם שלם של חוויות מרגשות לצעירים, על בסיס של ארבעה עוגנים עיקריים, המרכיבים את עולם התוכן של הצעירים: אופנה, מוסיקה ובילוי, מזון ומשקאות וספורט. עוגנים אלו נבחרו מתוך הישענות על ארבעה צרכים עיקריים של הצעירים: אופנה - הצורך להיראות טוב; מוסיקה ובילוי - הצורך להרגיש טוב וליהנות; מזון ומשקאות - הצורך להתקיים; ספורט: הצורך שלנו לחיות בגוף בריא", אומר סקאל.

המתחם מחולק לבר פנימי וחיצוני, המשקיף לים ולמרינה, חנות - בה תמכור סקאל לראשונה בישראל מותגים כמו FRENCH CONNECTION (FCUK), VIRGIN WEAR ומותג האיפור הבריטי POUT. זאת, בנוסף על שאר המותגים שמיבאת סקאל לארץ - גאפ, ראלף לורן ג'ינס, טומי הילפיגר ג'ינס, קדס, טימברלנד ועוד.

בנוסף, יהיו במקום עמדת DJ, אולפן לשידורי רדיו וטלוויזיה, במה להופעות רוק, תאי הלבשה מוגבהים הממוקמים על גלריה ושדרה לתצוגות אופנה, ברים ומרפסות הצופות אל הים, שיפעלו במקום באופן שוטף עד השעות הקטנות של הלילה. "בלילות אנו מעוניינים להפוך את המקום ממתחם אופנה, למתחם הופעות בלילה, בילוי ומוסיקה, וכל זאת ללא תשלום", אומר סקאל.

בימים אלו נמצאת VHS, מפעילת המתחם, במו"מ מתקדם עם קבוצת האופנה הגדולה בבריטניה - ARCADIA, לצורך פתיחת חנויות דגל של רשתות האופנה שבבעלותה, בהן: TOP SHOP, TOP MEN, ו-MISS SELFRIDGE.

ב-View יפעלו שלוש נקודות של מזון ומשקאות, על שטח כולל של כ-600 מ"ר. שתיים מתוכן יפעלו בתוך מתחם האופנה בקומה העליונה. האחת היא בר משקאות, השנייה היא בית קפה שמעוצב בצורת אמפיתיאטרון שמולו במת ההופעות, מסך וידיאו ענק, עמדת ה-DJ ובמת האירועים.

"התמחור בשתי הנקודות הללו יהיה נמוך יחסית, כך שיתאים לקהל היעד של צעירים, אך התפריט ועיצוב המנות יהיו ייחודיים ומוקפדים. עיצוב הכלים בשתי הנקודות יכלול אלמנטים של ים וגלישה", אומר סקאל.

"הנקודה השלישית תמוקם בקומה התחתונה על הים, ותהווה חלק אינטגרלי מה"ביץ' קלאב", בקונספט שנשען במשך היום על תחום הספורט והגלישה, ובערב מהווה מקום בילוי ומפגש כמו ה'בר פליי' בפאריס ו'אסיה דה קובה' בניו יורק. עיצוב הבר מיועד ליצור אווירה אינטימית, כמו במועדוני סקי עם אח מבוערת, ספרייה וכורסאות בישיבה נמוכה, עם מקומות ישיבה פנימיים וחיצוניים. התמחור בבר יהיה גם כן נוח ולא יקר, וכל נושא המוסיקה יודגש".

חלק עיקרי במתחם יוקדש לתחום הספורט, שיפעל במתכונת Outdoor ו-Indoor. פעילות ה-Outdoor תשלב את חופי הים שלרשותה, המים ומתקני כושר חיצוניים "כדוגמת "וניס ביץ' שבלוס אנג'לס", אומר סקאל. זאת לצורך אימוני יוגה, ריצה, אופניים, ספינינג, אירובי, גלישה, קייקים ועוד.
המקום יתפרש על שטח של כ-700 מ"ר, הוא תוכנן בשיתוף חברת ריבוק העולמית וינוהל על ידי חברת גרייט שייפ, כאשר בתוך חדר הכושר תשולב חנות של חברת REEBOK העולמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully